-Bejöhetek?-kopogtam a szoba ajtaján, miután Hyunjin és Felix távoztak, s a leves is főni kezdett.
-A te házad...-jött egy orrból jövő hang odabentről.
-De most te vagy szomorú.-döntöttem neki a fejem az ajtónak.-Bemehetek?
-Gyere...
Benyitottam. Jisung az ágyamban feküdt a takarómba búrkolózva. Nagyon aranyos volt, bár a szemei ki voltak sírva.
-Jisung.-ültem le az ágyra.
-Sajnálom hyung. Összevizeztem a párnádat.-sütötte le a fejét.
Az nem víz, hanem Sungie könnyei...
-Semmi baj Sungie.-kócoltam össze a haját.-Mi a baj? Miért itatod itt az egereket?
-A pénzed miatt...
-Jajj Jis az a párszázezer won nem ér annyit, hogy ennyit szomordj miatta!-töröltem le a könnyeit.
-Annyira bántja a szívemet hyung. Itt vagyok a nyakadon, etetsz, ellátsz, én pedig az egész pénzedől kiforgatlak...-támasztotta meg magát az egyik karján, miközben felült.
-Nézd, igaz, hogy elköltöttünk mindent amim volt, de az nem csak kizárólag a te hibád! Én is hibás voltam, mert elveszítettem az ép eszem abban a drága drogériában.-simogattam az arcát.
-Én dolgozni akarok, hogy újra legyen pénzed!-jelentette ki magabiztosan.
-Képzeld, Hyunjin és Felix megemlítették, hogy jó lehetnél a munkahelyemen dolgozó két producer segítségére. Értessz valamennyit a producerkedéshez?
-Igen!-mosolyodott el boldogan.-”Apukám” producernek akart kiképezni, de otthagytam az egyetemet.
-Az nagyszerű! Mármint nem az, hogy otthagytad az egyetemet, hanem az, hogy értessz a producerkedéshez.-javítottam ki magamat.
-Mikor megyünk?-vidult fel teljesen, s felugrott az ágyból.
-Várj már! Mindjárt sötétedik!
-De még csak fél hét.
-Tél van. Ilyenkor hamarabb sötétedeik.-döntöttem oldalra a fejemet.
-Ja tényleg.-kuncogott majd visszatottyant mellém.
-Olyan aranyos vagy Jisung!-öleltem meg.
Biztosan elment az eszem. Istenem, elvette az eszemet a szerelem!
-Hát, köszönöm vagy mi?-kuncogott a karjaim közt.
-Menjünk el fürdeni, majd alvás. Reggel korán kell kelni.
-De még csak fél hét.
-Amíg végzünk mindennel nyolc óra lesz.
-Akkor megyek előre fürdeni.
-Vegyél el pár új ruhát amiben alhatsz. Ja és ott van a tusfürdőd meg a samponod!-mosolyogtam.
-Sietek!-vett magához mindent, majd beszaladt a fürdőbe.
Megráztam a fejem. Ez a srác irtó aranyos. Azt hiszem kezdek beleszeretni. Már hogy is ne szeretnék bele, amikor ilyen aranyos?! Jó, inkább kiülök egyet cigizni az erkélyre.
-Mióta cigizel?-jelent meg kíváncsi arca az erkély ajtónál.
-Két éve.-szívtam egy nagyot a cigimből.
-Táncos vagy Minho, szükséged van a tüdődre.-jött közelebb hozzám.
-Nem szoktam sokat.-zártam le ennyivel, majd elnyomtam a cigit.-Menjünk, mert megfázol.-tereltem be a házba.
-Menj te is fürdeni!-ásított.
-Indulok.-fogtam magamhoz a pizsamámat, majd beszaladtam a fürdőbe, ahol isteni eper illat áradozott.
Azt hiszem ebből az illatból sosem lesz elég. Egyre több és több kell belőle. Ez vált a drogommá...
Az illat csak arra késztetett, hogy lassabbra vegyem a zuhanyzást. Végül 15 perc tökölés után sikerült végeznem. Fogat mostam, majd bementem Sunghoz a hálóba.
-Te mostál fogat?
-Aha.-bólintott.
-Miért vagy az ágyamban?-kérdeztem, miközben a holnapi szettemet szedtem elő.
-Minho, ez olyan puha! Amit nekem adtál, az nagyon kemény, alig tudok aludni rajta!-nyüszített fel.
-Tényleg?-feküdtem a kissebb ágyra.-Igazad van.-bólogattam.
-Látod? Itt kéne aludnom.
-A kanapé puhább annál az ágynál.-tettem csípőre a kezem.
-Hát, oké.-szált ki búsan az ágyamból, majd a takaróját magához véve akart kilépni az ajtón.
Viszont megragadtam a karját és visszahúztam a szobába.
-Aludhatsz velem te butus!-kuncogtam.
-Tényleg?-vidult fel.
-Persze. Gyere.-vezettem az ágyamhoz a kezétől fogva.
Végül ő befeküdt az ágy szélére, szorosan a fal mellé, én pedig kívülre. Feleslegesnek tartotam, hogy két takarót használjunk, így csak az övét vettük használatba. Azt a nagyon finom eper illatút.
Sungie a falnak döntötte a fejét, és összekuporodott. Én is befele fordultam. Jisungnak észvesztő illata volt, ami csak úgy simogatta az orromat. Az illat teljesen megbolondított.
Közelebb húzódtam Jisunghoz, és megöleltem háturól. Kissé megrezzent, de nem szólt rám, s hamar ellazul a karjaim közt.
Orromat a tarkójába fúrtam. Azt hiszem, hogy ez volt az utolsó löket. A kéj magával rántott. Elkezdtem puszilgatni Jisung tarkóját.
Halk sóhajokat hallatott, kezét pedig az enyémre csúsztatva kissé megszorította. Ezt talán egy olyan három percig bírhattuk.
ヘ( ̄ω ̄ヘ)
YOU ARE READING
MY ANGEL | MINSUNG
FantasyFINISHED STORY! Lee Minho az utcán sétálgat, amikor egy fura jelenségnek lesz szemtanúja. Vajon hogyan változtat ez az életén? 2022.12.03. ~ 2023.01.01.