Tamda şu anda kapıya ölüm dayansa hiç tereddüt etmeden kabul ederdi Jimin.
Bir gülümseme ,hatta gülümseme değilde içten bir kahkaha bu kadarmı güzel olurdu . Diş etlerini göstererek kahkaha atan beyaz saçlı çocuğa öyle güzel yakışıyordu ki nefes almayı unutmuş kesmeye çalıştığı kek yarıda kalmıştı .Gerçekmiydi ? Bir gülümsemesi için her şeyini vermeye hazırken kahkahasını duymak gerçekmiydi ? Zaman mekan algısı tamamen kaybolduğunda gülüşünde takılı kalmıştı Jimin.
Saatlerce hatta günlerce izleye bilirdi. Kısılan üçgen gözleriyle oluşmaya başlayan pembe kremaya baktıkça güneşin altında kalmış buz parçası gibi eriyip bitecekti Jimin. Tüm çabaları yüzünde bir gülümseme görmekken daha fazlasına sahip olmuştu .
Mikserin sesi bile geride kalmış kulaklarından bir Tek Yoongi'nin eşsiz kahkahası dolanmıştı . Güzel bir melodi gibiydi adeta . Güldükçe kıpırdanan omuzlarıyla bir bütün . Sanki güneş açmıştı Jimin'in mutfağında. Uzun zamandan sonra ilk kez mutluluğu bu kadar derinden hiss ederken tam da şu anda ölse bir şikayeti bile olmazdı .
Dakikalardır tuttuğu bıçağı masaya bırakıp keki kalıptan çıkaracakken mikser durmuştu . Başını kaldırıpta beyaz saçlıya bakacakken hala yüzünde var olan gülümsemeyle kaşrılaşıp derince yutkunmuştu. Öyle fazla etkilenmişti ki adem elmasına bakan Yoongi'yi bile fark edememişti .
Evet kar tanesi kremada hazır olduğuna göre şimdi birleştirelim.
İkiye ayırdığı kekin alt tarafını Yoongi'nin önüne itip beklemişti. Tüm pastayı Yoongi'nin kendi elleriyle yapmasını istiyordu. Tereddütle yüzüne bakan Yoongi'yi cesaretlendirmek için
Zor değil kar tanesi sadece kremayı eşit miktarda keke yayman yeterli .
Demişti pembe kremayı biraz daha önüne çekip . Önce kararsızlıkla bir pastaya birde kendisine bakan Yoongi'ye en içten gülümsemesini sunmuştu Jimin. Ama sonunda karar vermiş gibi kremayı keke yaymaya başladığında dolaptan süs malzemelerini çıkarıp beklemişti.
Poker surutaylı yaymaya çalıştığı kremayı kenarlardan akıtırken oflayıp tekrar kekin üstüne yaymaya çalıştıkça sanki önünde yetişkin bir birey değilde küçük bir çocuk vardı . Ağzından dışarıya çıkardığı diliyle doğru bir şekilde yapmaya çalışıyordu.
Önce poker suratında gezmişti gözleri Jimin'in, sonra aralık olan ağzından dışarı çıkardığı dilinde . Her ne kadar masum bir anda olsalar bile Yoongi'nin dilini gördükçe kirli düşüncelerine hakim olamıyordu .
Tüm yüzeye pembe kremaya boyayıp bir sonraki aşama için gözlerine baktığında bir kez daha bu adamın içindeki çocuğu görmüştü . Yıldız şeklindeki ikinci kekide diğerinin üstüne bırakıp
Şimdi hem üstünü ,hemde etrafını kremayla kapla kar tanesi.
Demişti. Pembe pastanın üstüne sürpriz bir şekil çizecekti ve bunun için çok heyecanlanmıştı .
Tabağın neredeyse tüm yüzeyi pembe krema olmuştu ve bu görüntüye gülmemek için kendiyle epey bir savaş vermişti Jimin. Yoongi'nin kıkırtısını duydukça pasta yapma fikrinin iyiki bu gün aklına geldiğine şükr etmişti. Başka türlü bu eşsiz kahkahayı nasıl duyacaktı bilmiyordu .
Bu sefer ilke oranla daha hızlı biten pastayla yapmak istediği sürpriz için ayağa kalkmış Yoongi'nin yanına gitmişti . İlk günler yanına yaklaşınca bir kaç adım uzaklaşıyordu ama şimdi kıpırdamadan yerinde durduğunda doğru yolda olduğunu anlamıştı Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Tanesi {Yoonmin ✔️}
Short StorySeni iyleştirmeme izin ver "kar tanesi . Mpreg. TAMAMLANDI Mini fic #Dokunamamak 1