6 bölüm

120 22 6
                                    


Keyifli okumalar ...

Hayır sakın dokunma ona Hoseok!

Meyve suyuyla dolu sürahi mutfağın parkesinde paramparça olmuş Jimin' ayaklarının yaralanmasını dahi umursamadan Yoongi'yi arkasına alıp kuzeni Hoseok'u geri çekmişti.

Şaşkın yüzüyle kendisine bakan kuzenine dün akşam yüzünden o kadar kızgındı ki şimdi kar tanesine dokunmaya çalışması daha fazla sinirlendirmişti .

Ona dokunma sakın !

Sinirli çıkan sesiyle kuzenini uyarıp arkasına döndüğünde Yoongi'nin gözlerinde gördüğü o korku iliklerine kadar titremesini sağlamıştı. Az daha gecikse görmese kim bilir neler olacaktı. Bu güne kadar yaptığı her şey boşa gidecek ve Kar tanesini tamamen kaybedecekti . Kalbinde hiss ettiği acı o kadar fazlaydı ki cam kırıklarıyla kesilmiş ayaklarını hiss etmiyor gözlerine korkuyla bakan bedenden gözlerini ayıramıyordu.

Kendine verdiği sözü az kalsın tutamıyordu Jimin ve öyle kendine kızmış ve nefret etmişti ki acizliği yüzünden Yoongi'nin önünde diz çöküpte özür dilemek istiyordu.

Özür dilerim kar tanesi. Korkma tamammı izin vermeyeceğim sana dokunmasına.

Kırık dökük sesiyle bir bedenin önünde çaresizce özür dilemiş ve hiss ettiği korkunun hemen gitmesini istemişti Jimin. Korkmamalıydı ,heleki yanındayken hiç korkmamalıydı .

Minik şortu ve pembe tişörtüyle poker suratıyla bakıp iç çekmişti Yoongi . Karşısındaki adamın kendisi için nasıl çaba sarf ettiğini görüyordu. Ama onun arkasındaki bedeni hiç sevmemişti. Kendisine dokunmaya çalışmıştı ve Jimin'e çok yakın davranıyordu . Heleki bakışlarını hiç sevmemişti . Jimin'e öyle bakmasını istemiyordu. Önünde durup tek bir kelime için bekleyen Jimin'e bir şey söylemek istemişti ama yapamazdı. Bunu yapamazdı .

Tek yapa bildiği şeyi yapmış onları orada salonda bırakıp odasına gitmişti . Her zaman yaptığı gibi yine her şeyden kaçmak için telefonunu alıp yatağında kendi dünyasında kaybolmuştu....

...

Jimin neler oluyor . Neden öyle bağırdın ki ? O çocuğa hiç bir şey yapmıyordum ki sadece saçına dokunacaktım ben .

Ayaklarının altındaki camları çıkarıp temizlerken kuzenin sorduğu sorulara cevap dahi vermek istemiyordu. Kıyamadığı kar tanesini üzmüştü . Hem dün gece hem de bu gün . Kesikleri temizledikçe gözünün önünden Yoongi'nin korku dolu bakışları gitmezken büyük bir bıkkınlıkla

Ondan uzak dur . Konuşma ve dokunma

Demişti . Hep sorun çıkaran kuzenine karşı büyük bir sakinlikle yanaşsada konu kar tanesi olunca sakin kalamıyordu.

Bana hala onun kim olduğunu söylemedin Jimin?

Hiss ettiği acıyla dişlerini sıkıp sardığı ayağını koltuğa uzatıp kuzenine bakmıştı yorgun yüzüyle. Fazla soru soruyordu ve Jimin'in tek istediği içeride odasında olan bedene sarılmaktı .

Bir arkadaşım Hoseok. Sen söylediklerimi unutma yeter .

Gözlerini kapatıp başını koltuğa yaslamış biraz olsun dinlenmek istemişti Jimin. Aklını toplamalı ve Yoongi'yi nasıl iyleştirceğini düşünmeliydi . Ama kuzeni aynı zamandada baş belası Hoseok yanındayken bu mümkün değildi .

Jimin seni çok özledim ben .

Omzunda hiss ettiği ağrılıkla başını boynuna sokup kokusunu içine çeken kuzenine göz devirip sessiz kalmıştı. Hislerini biliyordu ve ne yaparsa yapsın kuzeni vaz geçmiyordu. Jimin"de özlemişti kuzenini ama sadece onu akraba ve arkadaş olarak gördüğü için özlemişti. Ama Hoseok için böyle olmadığını biliyordu. Bunu beline giden elinden ve boynuna bırakılan öpücüklerden anlamıştı.

Kar Tanesi {Yoonmin ✔️}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin