El dijous em vaig despertar de molt bon humor. "Avui has quedat amb la Cata." SÍ! AVUI FOLLO! "Ets un capullo, només penses en això." Només penso en això? No ho tenia clar.
Però, tant fos pel mer fet de quedar, com pel fet de follar vaig estar tot el dia de bon humor. Vaig avançar moltíssim en el storyboard i inclús vaig fer jo el dinar d'hora perquè el Taehyung i el Chanyeol poguessin anar dinats i amb temps a les seves classes de la tarda.
- Si que estem de bon humor avui, no? - Em va preguntar el Chanyeol dinant.
- Clar, que no saps Chanyeol que avui és el dia? - Va riure-se'n en Tae - Avui el Jungkook ha quedat amb la nena catalana, que és el millor que hi ha per poder fardar.
- Podeu parar ja amb la cançó - vaig dir molest - la ratllareu al final.
- Has memoritzat algun poema per fer-te l'interessant? - va seguir el Tae - Tinc un llibre de poemes del Maragall, el vols per memoritzar algun poema? En cas que et torni a dir xulo i necessitis una remuntada de nou...
- Prou ja eh! No em fa falta memoritzar cap poema! Jo solet sóc prou interessant!
- Clar que sí amic! Tu confia en tu! - Va dir rient el Chanyeol - mentre no et quedis empanat en mode Jungshook tot bé. Si no... pobra noia es pensarà que t'ha donat un curtcircuit.
Em van continuar burxant una estona més fins que es van cansar i vam passar a un tema de més interès: l'habitació del Yugyeom que s'havia quedat buida. L'altre dia vam arribar a la conclusió que en Chanyeol aniria a sopar a casa el Sehun, aprofitant que eren amics des de parvulari i que la família el coneixia de sobres, a fer pena a veure si ens deixaven més temps per trobar algú. La tàctica havia funcionat, ens perdonarien aquell més la part del Yugyeom. Després vam acordar que al cap de setmana netejaríem el pis, li faríem fotos i començaríem a buscar de debò. Més tard ells se'n van anar a classe i jo vaig anar a acabar el storyboard abans de la meva cita amb la Cata.
M'havia posat nerviós el que m'havia dit el Jin de la roba, així que vaig estar mirant que posar-me una bona estona. "Els hi hauries pogut demanar consell al Tae i al Chanyeol dinant." Sí home! Perquè es riguessin de mi! I un be negre! Al final em vaig posar un outfit normal, que m'havia posat molts cops per quedar amb noies.
Abans de sortir vaig repassar l'habitació. Estava comprovant que no hi hagués res estrany que fes que la Cata pensés malament de mi, estava perfecte: No hi havia calçotets bruts per terra, la pila de roba bruta que solia transitar del llit a la cadira estava entaforada a l'armari fora de la vista, no hi havia cap plat ni got de feia dies brut per la taula, tots els meus apunts i papers estaven endreçats... Perfecte. Vaig fer una repassada abans de sortir i... Merda! El llit estava desfet. Vaig córrer a fer-lo; sense matar-m'hi gaire, però prou per no semblar el tirat que en realitat era.
Tot fent el llit em vaig fixar en la tauleta de nit. A sobre hi havia un paquet de condons i lubricants (En tenia de molts tipus que havíem comprat un dia d'oferta amb el Bambam). "Segur que està bé tenir-o aquí sobre? Es notarà que vas a lo que vas." Però si sempre ho tinc aquí sobre... A més, vaig a lo que vaig... Tot i que tampoc feia falta fer-ho tan descarat, no? Els vaig guardar al calaix. Millor.
YOU ARE READING
Des de la biblioteca...
FanfictionDes de la biblioteca... Un kdrama a Barcelona. Jo vaig molt sovint a la biblio estudiant, i sempre hi tinc molts crushes. Un dia, parlant d'això una amiga em va dir de broma: "tia, podria fer un fic amb els teus crushes de la biblio, de tants que...