Taehyung pov:
2 nappal később ~~
Jungkook ma se jött haza.. Hol van? Ugye nem épp láza van és egy nyájas omega ribanccal dug??
Ekkor becsapódott az ajtó és Kook lépett be rajta.
-Soha nem csalnálak meg! Ilyenre ne gondolj!! - Morogja majd a fürdőbe megy. Eléggé véres volt ahogyan elnézem..
Utána mentem és hallottam ahogy sír. Belső alfája pedig elkezdett beszélni.
-Jungkook.. Te egy gyenge alfa vagy. Eressz el engem! Találkozni akarok az omegámmal! -
-Nem! Szét fogod tépni!! Soha nem bocsájtanám meg magamnak! -
-De nem tudsz már tovább visszatartani! Se engem se őt! Érzem eper illatát! Jungkook eressz ki! -
-Nem! Nem hagyom hogy megint átvedd felettem az uralmat mint a városban! Úgy gyilkolásztam mintha határok nem lettek volna! Elegem volt! El vagyok átkozva! -
-Meg vagy zakkanva. Menyjünk el egy bölcshöz! Most is magaddal dumálgatsz! -
-Elmegyek de nem öldökölsz tovább! Nem tudlak olyankor visszafogni! -
Csak állok és hallgatok. Eper illatom azonban hirtelen felerősödött. Na mostmár tényleg lebuktam.
Kinyitja az ajtót. Kezébe omlok és nedvem elkezd csepegni.
-Mmmh Kookie... Lázam van.. - Hihetetlen kéj árad testemben és egyre jobban vágyok arra hogy alfám kinyaljon engem és tegyen magáévá!
-Ah.. - Csak ennyit mond. - Egyszerre. - Vigylrog majd szemei elvörösödnek. Most eleresztette alfáját? Nem tudok ezzel nagyon foglalkozni. Szemeim színe megváltozik, teljesen fekete lesz az egész és eleresztem omegám.
-Alfám! - Nyögöm el magam. Belső omegám már másra sem várt. Egyszerre van lázunk.
-Ez az omegám! Gyönyörű vagy! - Jungkook széttépi az összes ruhám, majd sajátját is.
Farkasaink teljesen egymásra találtak. Jungkook alfája három hétig egyfolytában kielégített. Sokszor azt se tudtam hol vagyok! Csillagokat láttam és egyfolytában elélveztünk. Jungkook hihetetlen erővel ostromolta prosztatám!
De nem csak én élveztem. Ő is igen csak hangot adott annak hogy mennyire tetszik nekiis! Illetve elég sokszor belém élvezett!
Most egymás karjaiban fekszünk kiizzadva. Szagunk még mindig eléggé intenzív. És most hogy belegondolok majdnem egy hónapig lógtam a suliból csak mert éppen szexeltem. Azért ez durva..
Na de hát mindegy. Én ezt nagyon is élveztem.
-Örülök hogy élvezted! - Mosolyog Kookie.
-Hangosan gondolkodtam, vagy csak túl észrevehető volt, mivel egyfolytában nyögtem és elélveztem, miközben a hátadat martam? -
-IsIs! - Kuncogott. - Fáj a feneked? -
-Eléggé. - Na de megérte... Iszonyatosan jó volt az elmúlt időszak! Életem legjobb láza volt! - Kookie elmegyünk bölcshöz? -
-Miért kéne? -
-Hangosan veszekszel magaddal. -
-Való igaz.. -
-Kookie muszáj lenne végre megtörni az átkodat! - rajzoltam köröcskéket mellkasára.
-Rendben.. De nem ma! Ma még szeretném ha a formás popsidat markolászhatnám és nyaldoshatnám! Finom eper ízű nedvedet akarom érezni a számban! - Mormogta fenekembe marva.
YOU ARE READING
A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>
FanfictionKim Taehyung egy omega. Fehér szőre és szürke szemei jellegzetes eper illatával mindig kilógtak a sorból. Férfi omegaként lekezelték és bántották. Így elszökött.. Lehet hogy nem kellett volna? Vagy mégis csak muszáj volt? Megérte? AZ Alfa akiről meg...