Jungkook pov:
Egy szempillantás alatt újra felé kerekedtem. Ő mosolyogva, a vágytól és a szerelemtől csillogó szemekkel nézett rám és kezeit felvezette hátamra és tarkómra.
Nyakára hajoltam és elkezdtem nyálas puszikkal, csókokkal behinteni. Halkan sóhajtozott mígnem megelégeltem és erőteljesen szívni kezdtem a vékony bőrfelületet. Halkan elnyögte magát de ahogyan beleharaptam már inkább sikított. Nyakáról kulcscsontjára tévedtem át és ott kezdtem el csókolgatni, szívni és harapdálni. Lejjebb tértem hasára, ahol még mindig látszottak a tegnapi szívásfoltok csak úgy ahogy nyakán és kulcscsontján is. Egész testét újra végigcsókolgatom és harapdálom. Teste új és régi foltokkal, fognyomokkal van teli. Míg ő kéjesen nyögdécsel és nedvesedik feneke, tagja is már bőven áll.
-Ahh Kookiehh ahh könyörgöm! - Mart hátamba.
-Mit kérsz? Kitől? - Áltam meg gonoszul a kényeztetésben.
-Ahh Apucih kérlek dugjh meg! - Nyögte ki csípőjét feltolva így tagjaink össze nyomódtak.
Felnyögtem a kellemes érzésre, egyszerűen megbolondulok! Imádom őt és azt is amit kiváltunk egymásból! Ajkaira hajoltam és vadul rámartam.
-Ahh neh szórakozh te szexistenh! - Lihegte amikor elválunk és tagomra mart. - Ha nem teszed be megujjazom magam! -
-Nemh! Na méhg csak az kéneh! - Hajoltam ajkaira és elvettem kezét hogy farkamat bejáratához tudjam pozícionállni. - Mehet Baba? - Kérdeztem tőle egyy perverz félmosollyal arcomon.
-Igen! - Mondta és kezemet fenekére tette. - Simizz! - Nyüszítette.
Imádom kényeztetni őt! Egyik kezemmel megtámaszkodtam feje mellett, másikkal pedig fenekét simogattam míg lassan toltam be méretem. Kéjesen nyögdécselt míg halkan és ményen morogtam.
-Mmmm Babyhboy! - Martam meg fenekét.
-Apucih! - Lökte föl csípőjét épp hogy csak tövig benne voltam! - Mozogjh! - Vetette hátra fejét. Kezeivel izmos felsőtestemet kezdte el simogatni ami most olyan jól esik.
Lassan majd fokozatosan gyorsulva kezdtem el mozogni benne míg mindketten önfeledt nyögtünk a kéj és az élvezet egyvelege miatt. Illataink teljesen belengték a szobát, a házat, talán még a környékét is.
-Ahh Khoookie mmh! - Nyögött fel hangosan és karmaival hátamba mart.
A vér is kiserkent és fájdalmasan felmordulok, jelen pillanatban azonban nem tud érdekelni a fájdalom, csak arra tudok koncentrálni hogy a fellegekbe juttassam magunkat!
-Ah Taehh olyanh szűkh ésh nedveesh vagyhh! - Nyögtem mély hangon és lehajoltam hogy nyakát újra nyálas csókokkal lephessem el.
Hátamat karmolászva nyögött önfeledt majd egyszercsak úgy felsikított hogy a ház is beleremegett.
-JUNGKOOHK! - Hallottam a magas, kéjes nyögést a fülem mellől.
Mondanom sem kell, eddig is őrülten lüktető farkam méginkább csak lüktet és egész testem remeg a bizsergéstől! Alattam Taehyung kéjesen, angyali hangjával nevemet nyögi és egész teste remegését érzem, hátamat karmolja és izzad. Mindketten izzadunk. Tae testén a szívásfoltok mintha valami festő alkotása lennének!
A szoba csendjét a forróság és bőrünk csattogó hangja mikor találkozik, Szerelmem kéjes nyögései mik engem szólítanak, mély férfias morgásaim és nyögéseim, illataink keveredése tölti be.
-Ahh Kookiehh énh... - Be sem tudta fejezni hajamat meghúzva, vállamba belemarva élvezett közénk, csodás fenekével pedig tagomra szorított.
Lüktető tagomnak sem kellett több, szerelmem nevét morogva beleélveztem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>
FanficKim Taehyung egy omega. Fehér szőre és szürke szemei jellegzetes eper illatával mindig kilógtak a sorból. Férfi omegaként lekezelték és bántották. Így elszökött.. Lehet hogy nem kellett volna? Vagy mégis csak muszáj volt? Megérte? AZ Alfa akiről meg...