21. Fejezet 2/1

622 29 3
                                    

Jungkook pov:

Szobánk melegében, a plafont nézem miközben Tae apró köröket rajzolgat meztelen melkasomra. Légzésünk aligha normalizálódott s illataink egyvelege teljesen belengi a szobát. Az elmúlt órák csodálatos képei játszódnak le szemeim előtt és míg jobb kezemmel szorosan ölelem magamhoz szélesedő derekát, addig bal kezemet tarkóm alá téve fekszem a puha ágyban.

-Kookie annyira elfáradtam, de elmondhatatlanul vágyom rád! - Motyogja halkan míg szemeiben ég a vágy.

Elhiszem hogy rosszabb ez neki mint egy láz. Most nem tudok mit tenni, szólít a kötelesség.
Újúlt erővel fölé magasodom és míg széttárja lábait lágy csókot hintek ajkaira.

-Akkor csak élvezd! - Haladok lejjebb teste csókolgatásával és finom bőre szívogatásával.

Halkan nyögdécsel míg tagom ismét feléled. Fenekéből a nedv egyre csak csöpög s hihetetlen mód kívánom már. Végig nyalok ánuszán míg ő hajamba kapva nyög fel egyre hangosabban. Nyelvem tempóján gyorsítok és igyekszem őt a fellegekbe repíteni.

-Ah Kookhie! - Nyomja arcom mégjobban csodálatos kerekségei közé.

Szaporán nyalom és szürcsölgetem nedvét mintha az csak valami desszert lenne. Érzem hogy nincs neki sok hátra, illata erősödik és hangja magasabb lesz. Tagom hihetetlenül lüktet és elmondhatatlanul szenved, mindennél jobban vágyik rá hogy ezekben a csodás kerekségekben lehessen, hogy Taehyung feneke körbeölelje.

Erre most azonban még várnom kell. Tudom hogy akarja a testemet és hogy azt is hogy durván megbasszam, de ezt most nem tehetem. Nem akarhatom hogy fájjon a popija és kényeztetnem kell! Ő az én egyetlenem! Kényeztetnem kell!

-Kookieh énh akarhlakhh! - Nyögte ki nagy nehezen ezt a pár szót.

-Énh is! - Hajoltam el csak pár pillanatra majd arcom újra kerekségeibe rejtettem és sebesen nyaltam hogy ezzel örömet okozhassak neki.

Nemsokkal később teste megfeszült majd hasára élvezett és nevemet nyögte. Számba csurgott csodás eper ízű nedve míg én minden egyes cseppjét lenyeltem.

A nap többi részét szeretkezéssel töltöttük. Most egymáson fekszünk és beszélgetünk.

-Kookie, szeretnél új játékszereket? -

-Mikre gondolsz? Játékszer? Minek az nekünk? - Fordítottam felé fejemet értetlenül.

-Hát az egy dolog hogy eddig mindig jártam kozmetikushoz, de Hyuna szerint beújíthatnánk, mondjuk valami szexy ruhával vagy vibrátorral meg hasonló dolgokkal.. - Pirult el egy picit.

-Hát te tudod. De a vibrátornak nem örülnék.. - Sóhajtottam zaklatottan.

-Miért? - Húzta fel szemöldökét.

-Csak és kizárólag az én farkam lehet benned! Mi az hogy egy műanyag rezdő szar helyettesítsen? - Adtam hangot a felháborodottságomnak.

-De téged nem lehet helyettesíteni! - Csapott melkason. - A te farkad tökéletes és utánozhatatlan! Lehetetlen helyettesíteni! - Suttogta erotikusan. - A tiéd vagyok apuci! - Nyögött fülembe.

-Ne ingerelj Baba! - Martam fenekébe.

-Hahj... Éhes vagyok Kookie, majdnem két napja nem ettünk amitt mert egyfolytában szexeltünk! - Ült fel és azonnal egy kicsit felsikoltott. - Nagyon fáj a fenekem... - Csak nem kérhetem meg jogy kenje be...? Bááár... Hallottam meg gondolatait. Elmosolyodtam egy kicsit és felálzam majd karjaimba emeltem. - Bekened a fenekem Kookie? - Erre az aranyos hangnemre csak egy picit kuncogtam majd igenlően bólintottam és a fürdőbe vittem ahol bekentem sajgó kerekségeit.

Szerelmem kerekedő hasa megkordult.

-Éhes vagyok.. - Húzta össze ajkait. - Főzöl valamit? - Kérdezte lábait derekam köré fonva.

-Persze. - Mosolyogtam rá.

Eszméletlenül cuki, nem tudom elhinni hogyan tud ilyen aranyoson olyannyira kívánatos lenni...!

-Előtte felöltöztetlek, hideg van nem szeretném ha megfáznál! - Tettem le az ágyra és elővettem neki egy alsót és az egyik nagyobb pulcsimat. Olyan cuki volt te jó ég! A térdéig ért neki a hatalmas ruhadarab!

Miután én is felöltöztem levittem őt a konyhába ahol egy puhább székre letettem amíg elkezdtem neki valami finomat főzni. Igazság szerint én is éhes vagyok, viszont első sorban az foglalkoztat hogyszerelmem ne éhezzen.

Amint befejeztem a főzést leültem szerelmemmel elfogyasztani a vacsoránkat. Beszélgettünk még ezekről az újításokról, a döntés végül az lett hogy nem lesz vibrátor, de majd meglep valamivel.

-Kookie, nagyon nagy lett a fenekem! - Akadt ki a tükör előtt álva s kétségbeesetten méregetve magát. - Sokat nőtt a hasam is! De a fenekem... Úgy nézek ki mint egy fiú Nicky Minaj! - Fogott fejére.

-Olyan kívánatos vagy.. - Suttogtam magam elé. - Gyönyörű vagy Baba! - Csókoltam jelölésére. A sok folt ami az elmúlt időszakban került nyakára, még mindig ott díszelgett s egyre csak azt bizonygatták hogy ez a szépség csak is az éném. - Holnap elmegyek edzeni hogy erősebb legyek és jobban meg tudjlak majd védeni titeket! - Húztam közelebb őt derekánál.

-Nagyon szeretlek! - Bújt nyakamba. - Iszonyat szexy vagy! - Simított végig ruhán keresztül kockáimon. - Most viszont, - Távolodott el tőlem lassan. - megyek hányni. - Szaladt el majd pillanatokkal később már a wc előtt térdelve adta ki magából a vacsit.

Legugoltam mellé és hátát simogattam. Nem volt kellemes már csak azt néhni vagy hallgatni ahogyan hányt, a szaga se volt finom, de képzelem milyen kellemetlen lehetett neki! Eszméletlenül büszke vagyok rá és nagyon szeretem őt! Remélem ennek a hányós időszaknak hamar vége lesz és végre azt se lenne hátrány megtudni hogy fiam vagy lányom lesz.. Annyira várom már az első rúgást!
Bár tudom hogy az szerelmemnek nagyon fog majd fájni, viszont ő is tudom hogy büszke lesz.


Másnap~

Hazaértem az edzőteremből, már ott le is zuhanyoztam. A házhoz közelebb érve megérzetem az eper erős illatát. Itt meg mi folyik? Nagyon halványan megéreztem még a csoki illatát is. Van itt egy másik alfa?? VAN VALAKI AZ ÉN SZERELMEM KÖZELÉBEN?

Dühösen kicsaptam a bejárati ajtót.

A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>Donde viven las historias. Descúbrelo ahora