3. Fejezet

1.1K 37 3
                                    

Taehyung pov:

Apám tányér méretű szemekkel meredt rám és csak vállamat fogva állt egy helyben.

-Fiam.. Neked.. Van Alfád?? - Kérdezte először sokkosan majd felcsattant - Mi az hogy csak most tudom meg? És hogy lehet az hogy egy ilyen virág illatú senkiházit kapj? Védelemre és szeretetre van szükséged nem egy kis langyi puhány pöcsre! - Mondta egyre dühösebben és vállamat elengedve lépett egyet hátrébb.

-HOGY MONDHATSZ TE ILYENEKET RÓLAAA?? - Kiáltottam rá és kezem lendítettem hogy felpofozzam apámat. Kezem csattant egyet az arcán és feje oldalra vetődött.

Vérbenforgó szemekkel nézett vissza rám.

-Mit képzelsz magadról hogy kezet mersz emelni a saját apádra? - Morogta ám ekkor AZ Alfa vonyítása remegtette meg az erdőt.

Apám remegve rángatott engem hazafelé. Ja és még hogy nudli, meg puhány pöcs! Persze! Az én barackvirág illatú csodálatos Alfám Jeon Jungkook! Mindenki retteg tőle!

-Ezt majd később megbeszéljük fiam!! Most meneküljünk! - Kirántottam kezemet az ujjai közül és ő is megtorpant. - MOST MEG MICSINÁLSZ?? - Hirtelen szapora lépteket hallottunk és én is kezdtem egyre instabilabb lenni. A barckvirág illata teljesen felerősödött és szemeim ónixfeketére változtak. - Fiam.... - Ilyedten bámult engem majd hirtelen megmutatkozó 2m magas VIRÁG illatú vérvörös szemú hatalmas Alfa farkas jelent meg hátam mögött.

-Apa.. Ő az Én Alfám.  - Fordultam meg és megsimogattam fejét. Jungkook most nyugodtan állt mögöttem de rámorogott apámra.

-Tehát akkor... - Esett a hóba apám riadtan.

-Miattam bukkant fel.. Én vagyok a Társa.. Én. Vagyok. A. Falkája! - Simítottam Jungkook fejére aki ezen cselekedetemre úgy felelt hogy hozzámbújt.

-Fiam ez képtelenség! Ő több mint 100 éves! Ne légy már ilyen! Biztos egy öreg tata! -

-Egyedül te vagy öreg tata! Ő nagyon jóképű és fiatalos! Az meg egy dolog hogy sokkal idősebb! - Öleltem magamhoz nyakánál. - Apa én.. Hadd maradjak vele! Tudom hogy még nem ismerem eléggé és még te se! És hogy rengeteg rémtörténet van róla.. Hogy hogy még szerinted fiatal vagyok.. De apa Ő az én biztonságom, a jövőm, a Társam, a Falkám, az Alfám, az aki Szeret engem! Akit én is Kedvelek! Apa könyörgöm neked hogy hadd maradjak vele! - Néztem könyörögve apámra akit kb 5 perce felpofoztam.

-Nos.. Őhm... Ez.. Én nem tudom mit mondjak fiam... Mivel tudom hogy nagy az ereje és félnek tőle.. Mint ahogyan én is.. - Tápászkodott fel. - Azt mondom meg tudna védeni. Ha van hol laknotok hozzá is költözhetsz.. Hiszen ha a falkád.. Ha társak vagytok akkor minnél több időt kell együtt töltenetek mielőtt még késő.. - Nézett ránk és szúrósan meredt Jungkookra. - Mutasd meg az ember alakod! - Hangja nem parancsoló volt ám inkább semlegesnek tűnt.

-Apa!! De ne kérj tőle ilyet! - Simogattam Jungkook fejét.

-Semmi baj Tae. - Mondta majd hátralépve ember alakba változott. Apám elismerően tekintett rá.

-Valóban nem vagy ősz öreg tata! - Jelentette ki megállapítását.

-Most már elmész?? - Nyüszítettem. Apa bólintott majd lassan elmenni készült. - Várj! - Kiáltottam rá. - Ezt még anyunak se mondd el! Senkinek! Kérlek! Nem tudhatják meg!! Nem akarom... Vadászni fognak rá és le akarják majd tartóztatni! Kérlek apa!! Ha nem akarsz nekem rosszat akkor becsukod a szádat! - Hátraléptem Jungkookhoz és belékaroltam. - És most ha megbocsájtasz.. Mennénk is! - Fordultunk meg és ellépkedtünk.

Jungkook elvezetett egy aranyos faháznak tűnő epülethez ami a hegy tetején állt. Ám mikor benyitott egy nagyon modern lakás terült a szemem elé. Apró de otthonos és modern.

-Van egy meglepim. - Mondta vigyorogva.

-Mi? - Nézek meglepődve.

-Van gumicukim! - Mosolygott nagyon aranyosan. Szemeim felragyogtak az édesség hallatán.

Mint az 5 évesek szaladtunk be a nappaliba. Jungkook bezárta az ajtót és a konyha egyik kredencéből kivett egy csomó gumicukrot. Volt ott savanyú, édes, kicsi, hosszú, haribo, Trolli és még sorolhatnám!

-Akarsz filmezni? - Tette le a dohányzóasztalra a nasit. Majd visszament a konyhába és keresett egy hatalmas tálat.

-Most micsinálsz? - Kérdeztem de Jungkook csak összeborította az osszes gumicukrot egy hatalmas tálba.

-Így egyszerűbb és érdekesebb! - Vigyorgott.

-Te ennyi édességet simán meg szoktál enni? -

-Nem dehogy! Nem szoktam, ennyit. - Vigyorgott és leült. Nagyon kis cuki a mosolya istenem hogy egyem meg! - Tudod.. Nem gondoltam volna hogy a találkánk úgy záródik hogy felpofozod apádat és utána könyörögsz neki hogy hadd költözz hozzám! - Kuncogott és megsimogatott.

-Énse gondoltam volna de mindenesetre nagyon élvezem! Otthonos kis cuki házikód van és nagyon szeretek itt lenni pedig csak most jöttsm ide! - Néztem körül a házban majd mosolyogva Jungkook szemébe néztem.

-Olyan aranyos vagy.. - Nézett teljesen elbódultan rám. Észre sem vettem hogy valszeg még kint is lehet érezni az eper illatom keveredését a barackvirággal!

-Jungkook.. - Közelebb bújtam hozzá és karjaiba bújtam. Szorosan ölelt magához és belepuszilt a hajamba.

-Igen Tae? -

-Régóta kerestél? -

-Fogjuk rá. -

-És Jungkook..? -

-Mm? -

-Ugye veled alszom? - Emeltem fel fejem hogy szemeibe tudjak nézni.

-Ez meg milyen kérdés? - Érintette össze orrunkat.

-És most meg fogsz csókolni? - Leheltem ajkaira mert idő közben olyan közel lett az arca hogy már egy hajszál választ el a csóktól.

-Szeretnélek.. - Fogott egyik kezével csípőmre míg másik kezével tarkómra fogott. Mellkasán pihentetem kezeim és már tényleg cska pillanatok kérdése. - Szeretlek Taehyung! - Ezzel a két szóval hajolt ajkaimra és összetapasztotta őket.

Lassan mozgatni kezdte sajátjat míg én kicsit bénán de rögtön viszonozni kezdtem. Hosszú volt csókunk ám mi sem bírtuk már levegő nélkül így muszáj volt elválnunk.

-Ez nagyon jó volt Kook... - Döntöm össze homlokunk.

-Kook? - Kérdezte vissza mosolyogva becenevét.

-Igen! - Adtam egy gyors puszit neki és eltâvolodtam. - Akkor nézünk filmet?? -

-Mit szeretnél? -

Miután megnéztük az általam kiválasztott filmet és közben megettük az összes gumicukrot úgy döntöttünk hogy mindegyikünk megfürdik.

-Menj te előbb! - Simított a hátamra és egy türcsit a kezembe nyomott. - Ha végeztél adok pizsit. De.. - Fordult a szekrény felé majd kiadott egy melegítő szettet meg egy alsót. -... Jobb lenne neked ha előbb adom! - Majd betuszkolt a fürdőbe.

A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>Donde viven las historias. Descúbrelo ahora