18. Fejezet

796 27 3
                                    

Jungkook pov:

-Szóval.. Jungkook.. Apa leszel? - Ült le Dawn.

-Ja, az! - Ittam bele a sörömbe.

-Imádni fogod, csak lesznek durva dolgok! - Paskolta meg a vállamat. - Ha jól sejtem Tae már mondott egy-két dolgot, mint pl a szex időszakot. - Bólintottam egyet jelezve hogy folytassa. - Na szóval nem tudom hogy TaeTae hogy szereti az ágyban, az lényegtelen, sokkal erőszakosabb szexet akar majd mint amiet szokott kapni. Légy majd kreatív és változatos, na meg minden egyes kívánságát teljesítsd! Ha azt mondja kegyetlenül dugd meg, kegyetlenül dugd meg! Ne érdekeljen semmi, csak akkor állj meg ha ő azt kéri! - Vigyorodik el, valószínű visszaemlékezett dolgokra.

-NAGY VAGY KOOK! - Kiáltott ki Hyuna

-Tudom. - Vigyorogtam perverzen.

-Na és még valami iszonyat fontos! - A feneke a terhesség elejétől fogva a végéig olyan érzékeny lesz, amint hozzáértél kezdődik a nedvesedés! Ha hazaértetek ajánlok egy alapos nyalást! - Ivott bele a sörébe.

Te ilyeneket egy szóval nem mondtál! Na mindegy, élvezni fogjuk! * - üzenem neki mire érzem hogy omegája teljesen zavarba jön.

-Meglesz. - Ittam bele itókámba. - És van még valami? Mittom én evés rohamok hajnali egykor? -

-Ja megeshet. - Nevette el magát. - De viccen kívül, imádni fogod! Minden egyes pillanatbna büszke leszel hogy a te kölköd van a szerelmed hasában, és minden egyes pillanatban őket akarod megvédeni, velük akarsz lenni! Minden gondolatod Taehyung lesz! -

-Már most is ez a helyzet! - Mosolyodtam el a távolba meredve.

-Hallottam egy-két dolgot az anyóstól.. Igaz hogy te vagy az? - Kérdezte rámnézve, szemében megcsillant a csodálat.

-Igen, Dawn nagyon úgy néz ki! - Nevettem fel kínosan majd szemeim elvörösödtek.

-Azta kurva.. Nagyon menő! - Bólogatott a távolba meredve.

-Sokszor nem volt az elhiheted! - Jutott eszembe az a sok rossz. - De Tae így is szeretett, tudta, hogy nem én vagyok az a szörny, megszabadított az átkomtól, a párom lett akit mindennél jobban szeretek, odaadta nekem a szűzességét, a testét-lelkét, megjelölhettem, gyermeket fog nekem szülni... Ő a mindenem, igyekszem vele mindenhogy tudatni! - Suttogtam magam elé könnyeket eresztve.

-Romantikus.. - Meredt a távolba, közben ivott. - Jungkook mondok neked valamit ami megtörtént velem és Hyunaval! - Tette kezét a vállamra. - A terhesség durva szakaszában volt, pont benyitottam a lakásba és mindenhol szerelmem dinnye illatát éreztem, az enyém is felerősödött, megjegyzem első babánál történt, szóval azonnal felrohantam hozzá. Amint kinyitottam az ajtót, rámugrott és azt nyögte a fülembe "Tégyh magadéváh Alfám!" számíts majd ilyen spontán dolgokra, nagyon de nagyon hirtelen rád fog cuppanni, a szagod azonnal benedvesíti majd, akarni fog téged! De soha ne nyomd el a szagod, vagy utasítsd vissza! - Komolyodott meg a végére. - Mindig elégítsd ki! Az ő érdekeit nézd, így lesznek a gyerekek is egészségesek és Taenek is jót fog tenni, hogy az alfája ájulásig kefélte! És csak annyit mondok, te fogod a legjobban épvezni, ah basszah meg.. Elég visszagondolnom arra, Hyuna milyen kívánatos volt.. Istnemh hogy nyögött...- Váltottak színt szemei. - Azonnal mennem kell, Hyuna elfenekellek! - Állt fel és elrohant.

Nevetve befejeztem a sörömet és bebattyogtam. Hallottam hogy Dawn és Tae nővére jól elvannak, míg a gyerekek unottan mentek ki az udvarra.

-Nem hiszem el hogy apu egyfolytában anyut akarja! - Morogta Jae

-Öhm.. Én tudom de te neked nem kell tudnod.. - Gondolkozott el Gisel.

-Kook, Tae bátyó azt mondta anyunak hogy jól néz ki a felső tested, akkor ezek szerint jársz gyúrni? - Csillogtak
Eunwoo szemei.

A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt