14. Fejezet

865 33 7
                                    

Tae pov:

-H-Hogy m-micsoda? A-Az a fiú? - Mutatott kifelé. - A-Az unokám apja egy gyilkos szörnyeteg?? - Kezdett el sírni.

-Anyaaaaaa! - Nyüszítettem. - Hagyd abba légyszíves!! Hallgass már végig és ne légy előítéletes! Meg amúgy is! A mi családunk tehet az egészről! - Csattantam fel. Anyám pedig riadtan nézett rám. - Szóval,amikor Kookie - t a MI őseink elátkozták csak az alfájára került az átok! Ezért mindig mielőtt láza lett volna feltört a szörny. Vagy sikerült visszafognia, vagy nem! Alapvetően Jungkookot is nagyon megviselte ez az egész! De mióta velem van boldog, és megtörtük az átkát! Volt persze már az a legelején hogy nem tudta vissza tartani a szörnyet ugyanis nem akart engem letámadni mikor láza volt. Ez aranyos is volt meg minden.. De mikor közöltem hogy nekem is most lesz lázam három kurva hónapig dugtunk... Ez egy pöppet kínos volt... Dehát ez van! Kookie már nem az amilyen szörnyet tettek belőle! Már szabad! - Mondtam mosolyogva. - De ha jobban megismernéd tudnád hogy Kookie egy nagyon kedves, odaadó, aggódó, kissé birtokló.., figyelmes, szerető társ! Kookie nagyon mókás is! Hidd el jól kijönnétek! Egész jól főz, bár többnyire együtt főzünk és az mindig isteni! Tudom hogy Kookie egy tökéletes apa lesz majd! - Bólogattam mosolyogva ahogy belegondoltam milyen jó apa is lesz majd.

Már előre látom ahogy majd mindentől óvni akarja a kisbabáját és hogy minden szart meg akar majd neki venni amit csak a kis csöppség akar majd, hogy minden percben együtt szeretne majd lenni vele és majd rengeteg apai tanácsot is fog majd neki adni!

-Ahw akkor mégsincs okom aggódni! - Törölgette könnyeit. - Sajnálom.. - Hajtotta le fejét. Csak megsimogattam és megöleltem jelezve hogy semmi baj. - Na és ez a Jungkook hogy bánik veled az ágyban? - Kérdezte pimaszul vigyorogva.

-H-Hát.. - Pirultam taljesen el ahogy eszembe jutottak a nyalások, az érintések, az ahogyan együtt repültünk a mennybe, az amikor véresre marom a hátát az élvezettől.. - Egy isten az ágyban.. - Suttogtam magam elé. Fix hogy Kookie ezt hallotta mert amikor ilyenekre gondolok visítok a saját fejemben, de olyan hangosan hogy a világ másik feléről is azt lehetne hallani hogy "ÚRISTEN JUNGKOOK EGY SZEXISTEN!"

*Majd ad neked este a szexistened egy olyan nyalást hogy csillagokat látsz! * - hallottam meg belső alfájának hangját. Elég önteltnek tűnt.. De kibaszottul szexi is egyben!

-Na, most meg miért vagy ennyire piros? - Fogta meg homlokomat anyám. - Amúgy örülök neki hogy ennyire szeretitek egymást! - Mosolygott és elvette a kezét. - Valamikor piknikezhetnénk közösen! -

-Ja.. Jó ötlet! Amúgy ezt a hírt el kell újságolnom Yoonginak is! - Ugrottam fel.

-Ki is az a Yoongi? - Kérdezte anya - Évfolyam társad volt ugye? Jól emlékszem? -

-Igen. Ő most Jimin omegája! - Mondtam és kinyitottam az ajtót ami előtt Jungkook ült vigyorogva.

-Ahj hogy mennél a picsába! - Ültem az ölébe és adtam puszit a homlokára.

-Oda nem megyek de a fenekedbe annál inkább! - Markolta meg gömbjeimet vigyorogva és visszahajolt ajkaimra.

-Fel ne faljàtok egymást! - Nevetett a nagyi sütiket hozva felénk. - Egyetek sütit! - Nyomta a kezünkbe a tálca krémes süteményt.

-Köfi nafii! - Nyammogtam teli szájjal. Istenem de imádom ezt a sütit.

-Juujj olyan vagy mint amikor 3 voltál é...- Belé folytottam a szót és a szájába nyomtam egy sütit.

-Kooknaf nem fell tudnia! - Mondtam pirultan ahogy tovább zabáltam.

Fuu de gáz most bele gondolva.. Nem Taehyung ne gondolj rá mert Kook képes és kiszedi a fejedből! Gondolj arra hogy lesz egy közös gyereketek! Igen ez mennyivel kellemesebb téma.. Mm máris jobb.

A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz