Jungkook pov:
Hihetetlenül imádom Taet! Alig hiszem el hogy terhes tőlem! Kibaszottul boldog vagyok! Apa leszek és ezt csak az én csodálatos kis omegámnak köszönhetem!
Nagyon érzékeny volt mióta megtörtük az átkomat. Mindig amikor a fenekét simogattam vagy csak belemartam rögtön felizgult és megeredt a nedve. Kicsit értetlen voltam, hisz nincs láza és ez fura így, de aztán mikor kiderült hogy terhes.. Hát minden összeált!
Tegnap is miután hazaértünk hosszú órákig egyfolytában szeretkeztünk, fogalmam sincs hány menetet zavartunk le, de egynél nem áltunk meg! Csodálatos epres illata keveredett barackvirág illatommal és az egész házat beterítette.
Most épp itt fekszem szerelmem mellett és kisimult arcát nézem, alszik. Nagyon elfáradtunk és szinte azonnal el is aludt. Ahogy végig nézek meztelen testén csak arra tudok gondolni hogy mikyen gyönyörű és nekem ettől a csodától lesz gyerekem! A teste valami hihetetlenül szexi! Nem tudom mi baja ezzel Taenek! Mielőtt megtudta hogy terhes tényleg egy picit bélpoklosabb lett, de na és?
Lehet hogy lett egy pici pocakja de nagyon kívánatos és szexi és még sorolhatnám! Ráadásul még fog is nőni ez a poci, hisz benne van a falkánk következő tagja. Annyira kíváncsi vagyok hogy vajon fiú lesz vagy lány, alfa, omega, vagy béta lesz-e, milyen illata lesz majd és kire fog jobban hasonlítani?
-Mm Kookie! - Motyogta Szerelmem és jobban meztelen mellkasomba préselte arcát.
-Igen babyboy? - Simítottam fenekére.
-Mmh azt nee! - Vette el kezem onnan és folytatta a motyogást. - Megigéred hogy nem leszel dühös? --Ez már rosszul kezdődik! - Sóhajtom magam elé de csak egy puszit nyomok homlokára és a rá tapadt barna tincseket, elsöpröm onnan.
-A nővéremnek mikor lett alfája, akihez feleségül ment és lettek gyerekeik azt mondta nekem, hogy 'Jajj TaeTae te még valószínűleg sokára fogod megérteni, hogy mi az hogy szex, szeretkezés, dugás, na meg a baszás. Ezek nagyon nem ugyan azok, viszont majd ha lesz alfád érteni fogod, különösen lázkor!' itt kicsit nevetett de utána ugyan úgy tolta nekem az észt. 'A lényeg, hogy te az átlagnál sokkal jobbat érdemelsz! Tuti meg is fogod kapni, és ha ez megtörténik, addig hozzám se szólja míg nem vagy terhes!' na és pont emiatt akarok vele találkozni holnap! Hyuna a nővérem holnap haza jön anyuékhoz és a férjét Dawnt is hozza majd magával úgy ahogy, itt javaslom kapaszkodj meg, sok a kölykük, szóval mind a 6 kölyköt. - Mondja és megsimogatja mellkasomat. - Eddig semmit nem tud arról hogy mi volt itthon az elmúlt egy évben. Szerintem tök büszke lesz, és itt tuti hogy nem rám hanem rád! -
-Miért rám? - Értetlenkedek, sok az infó de most egyenlőre ez az ami nagyon furi, nem mintha még pár dolog nem lenne az.. De most ez jutott eszembe először.
-Hát azért mert te csináltál fel. - Zárta le ennyivel.
-Ez űber kínos. Mondjuk tényleg igaza van Hyunának hogy a szavaival éljek 'Aki felcsinálja Kim Taehyungot, annak van ám vér a pucájában. Most nem önfényezés meg minden de fiú vagyok, nem átlagos omega. - Hallom meg dumálását saját fejében. Ilyenkor jó hogy hallom néhány gondolatát. Jesszus többet veszekszik magával mint ahányszor egynap csókolózunk!
-Tae nekem farkam van nem pucám. -
-Nem lényeg. - Mondta és vörös arcát mellkasomba próbálja elrejteni.
-Tae.. - Sóhajtottam és magamra fektettem és közben fenekét simogatom. - Miket dumált neked Hyuna a terhességről? - Puszilok hajába. - Minden infóra szükségem van! Jó apa és társ akarok lenni! -
-Dawnal kell beszélned, én csak Hyuna részét tudom. - Rántott vállat és megharapta mellbimbómat.
-Aah Jéhzus neh harapdáljjh.. - Martam fenekébe.
-Te meg ne nyomjadhh a seggemet! - Sóhajtott bele mondatába. Abbahagytam a nyomogatást és inkább csak pihentettem kezemet a csodás kerekségein.
-Na akkor hogy is van a terhes omega szemszöge? - Nézek rá féloldalasan elmosolyodva. Pirongva néz szemeimbe és elkezdi mondókáját.
-A terhesség közben bélpoklos lesz, egyfolytában olyan mintha egy enyhébb láza lenne de nincs neki, a terhességnek pedig van egy úgynevezett túl érzékeny része, ez általában a második hónaptól a negyedikig tart. Elég csak az alfa szaga és már veti is rá magát. Ez egy hogy is mondjam... Rosszabb mint a láz. Aztán jön a hányás amit nagyon expert szinten, közben a rúgás is meglesz, és aztán a hányós időszak után átváltunk a rúgdosósba az pedig megy addig míg a baba el nem helyezkedik, és aztán lesz egy hónap nyugi. Nincs szükség orvoshoz menni hiszen az anya, jelenesetben apu érezni fogja hogy mi a baba neme és hogy milyen fajbesorolása van. Az illatot is előre fogom tudni mert az lesz az az illat amit viselni fog amit aznap először megkívánok. Teszem azt pizza akkor az lesz. Bár nem tudom lehet a gyereknek Jungkook illata? - Kuncog fel zavartan és nyálas puszit lehel ajkaimra.
-Ahh... - Sóhajtom és visszahúzom ajkaimhoz. - Ah tejh? - Kérdezem miután pihegve elváltunk.
-A tej az majd a hetedik hónaptól indul majd meg. Hatodik hónaptól meg nincs aktus. - Mondja orromra pöckölve. - De nyugi még kényeztethetjük egymást! Aztán meg csak ha marad időnk! - Sóhajt és megcsókol.
-Istenem de imádlak és hihetetlenül hálás vagyok neked mindenért! Megtörted az átkomat, belém szerettél, az omegám lettél, rajtad van a jelölésem, gyerekünk lesz, velem élsz, már csak meg kell kérjem a kezedet nekd pedig igent kell mondanod és már teljesen boldog leszek! Ha pedig több kölykünk lesz az pedig csak még plussz öröm! - Mondom mosolyogva és végig szerelmem könnybelábadt szemeibe meredek. - Szeretlek Kim Taehyung! - Hajolok ajkaira és szenvedélyesen csókolom.
-Éhn is szeretlekh Jeon Jungkook! - Lihegte közénk. Egyszerűen megvadulok tőle!
-Kookie... - Pirosult el az arca. Ez nagyon gáz, mit mondjak bakker.. Azt csak nem mondhatom hogy Hé most annyira felizgatttál, hogy nyajjál szépen! * hallottam meg omegáját. De édi! - Öhm.. Szóval... Kinyalsz? - Vigyorgott kínosan és közben tiszta piros volt a feje.
Illata valóban sokkal erősebb volt, imádom ezt az eper illatot! Mintha valami kellemes eper baszná az orromat!
-Persze! - Kuncogom el magam majd ajkaira hajolok és közben lehúzom a takarót. Tae fenekén már gyöngyözött csodás nedve.
-Egy szót se... - Emelte fel mutató ujját. Istenem de kis cuki, és olyan kívánatos..
-Ahh Baba meghalok tőled! - Sóhajtottam erotikusan majd hasrafordítottam szerlmemet és kerekségeihez hajoltam.
Belenyaltam fenekébe mire felnyögött. Két partja közt a nyelvemet először kínzó lassúsággal vezettem míg nedve minden cseppjét igyekeztem felszürcsölni, most nyakik vagyok az eperben! Hallom hogy nyögései egyre szenvedőbb, kéjesebbek lesznek. Hajamba túr és mégjobban fenekébe nyomja arvomat, bepucsít hogy mégjobban arcomba tudja nyomni magát és én több élvezetet nyújtsak neki.
Hevesebben kezdtem el nyalni ánuszát míg ő a kéjtől megőrülve nyögött.
-Ahh Alfám! - Szaladt ki száján és éreztem hogy bassza meg ezt már nem fogom tudni a mosdóban elintézni! Eddig is itt izgatott ezzel a testtel, ilyen nyögésekkel.. De most itt alfájának szólít, hát teljesen elveszi az eszemet! - Kookiehh ah - Nyög tovább önfeletten.
*Mehet ma egy reggeli szex? Feltüzeltél baba! Szenved a farkam! *
-Ah ighhenn! - Nyögött tovább mire mégjobban beljebb dugtam nyelvem. - Ahh Junghkookhh! - Élvezett el. Na most végre én jövök!
-Csodálatos vagy! - Nyeltem le csodás nedvét. - Mmh de finom! - Hajoltam vissza fenekéhez és egy puszit hintettem rá. - Te is kapsz. - Adtam egy kisebb puszit a pocijára majd visszatértem szerelmem ajkaira aki durcisan nézett rám. - Mi a baj? - Kuncogtam el magam.
-A gyerek meg a fenekem kap puszit, én nem? -
-Deeee! - Hajoltam ajkaira és szenvedélyesen megcsókoltam, kicsit belemosolygott a csókba de boldogan viszonozta.
-Szeretlek! Na és most akkor szex? - Kérdezte perverz mosolyra húzva finom ajkait.
-Pontosan! - Vigyorodtam el.
YOU ARE READING
A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>
FanfictionKim Taehyung egy omega. Fehér szőre és szürke szemei jellegzetes eper illatával mindig kilógtak a sorból. Férfi omegaként lekezelték és bántották. Így elszökött.. Lehet hogy nem kellett volna? Vagy mégis csak muszáj volt? Megérte? AZ Alfa akiről meg...