Taehyung pov:
Csak sírva öleljük egymást majd egy csókban forrunk össze.
-Hol voltál? Azt hittem végleg elhagysz! - Döntötte homlokát enyémnek.
-Abba belehaltam volna! - Tapadok megint finom ajkaira. Nyelveinket is használva járunk vad táncot.
-Annyira sajnálom! - Lehelte ajkaimra
-Nem a te hibád! Szeretlek Jungkook! - Hajolok vissza párnácskáira. Heves csókcsatáink közben hajába túrok, míg ő hónom alatt átnyúlva ölel szorosan.
-Hogyhogy nem hallottan hogy hazaértél? - Kérdezte jogosan.
-Nem tudom.. Beszéltem Yoongival.. Elmagyarázott sok mindent.. De egyet kell értsek vele.. -
-Miről van szó? -
-A szexuális életünkről.. - Pirulok fülig. - Kihült mint a kályha nyáron.. -
Motyogom fejemet elfordítva.-Szóval.. Most.. Mi.. Eltávolodtunl? -
-E-Egy kicsit.. De.. Tudod.. - Itt már inkább lehajtom fejem és Kookie vállába temetem arcom. - Nagyon hiányzik az hogy úgy érj hozzám.. Szeretek veled összebújni meg minden.. De.. Arra is van igényem hogy szexeljünk vagy kényeztessük egymást.. Vágyom rád.. - Suttogom az utolsó mondatot, de tudom hogy hallotta.
-Nekem is hiányzik.. - Suttogta és ágyékát enyémnek tolta. Meg kell mondjam nem nyugalmi állapotban van..
-Yoongi azt mondta hogy tudom majd irányítani a telepátiát,ha a testi kötődéseink is sűrűbbek mert akkor többször fonódunk egymásba és ha közben ki tudlak zárni akkor el tudnám érni hogy akàr több napig semmilyen gondolatom ne halld. -
-Aha.. Erre csak azt tudom mondani hajrá.. -
-Ne érts félre Kookie! Akarlak! Piszkosul! De ezzel az is együtt jár, hogy akarva akaratlanul ki tudlak zárni a fejemből! Csak néha fogod hallani a gondolatom! Ezzel inkább ne foglalkozz.. Azt szeretném ha kibékülnénk! -
-Már ki tudsz zárni! - Hajol el tőlem és a szemembe néz. Látom arcán hogy őszintén, büszkén mosolyog. - Büszke vagyok rád kicsi Karmolóművészem! - Hajol ajkaimra. Pirulva viszonzom.
-Kookie.. Mi akkor kibékültünk vagy még meg kell beszélni valamit? Csakmert állunk mint a sátor, a nedvem pedig.. Szerintem te is tudod.. -
-Cuki vagy és szexi! Ahh a kurva életbe! - Mart fenekembe mire felnyögtem. - Mostantól nem vonulok a fürdőbe mert hülyét kapok! Nem fogom tovább bírni hogy csak kiverem! - Hajol ajkaimra.
-Mivan? Te vered? - Hajolok el meglepődve.
-Sokszor mikor nem vagyunk összebújva, elmegyek a mosdóba és a felhalmozódott lenti problémákat eltüntetem... - Pirul bele mondandójába.
-Akkor majd én segítek! - Kicsatolom övét és alsónadrágjával együtt, térdéig húzom. Elé térdelve mosolygok fel rá pimaszul majd folytatom dolgom.
Álló tagjára fogok és közel hajolva lehelek rá. Kook megremeg és sóhajt egy mélyet. Elkezdem mégjobban ingerelni, ettől már halkan nyögdécsel. Végig nyalok hosszú péniszén és számba veszem. Lassan mozgatom fejem tagján. Nyelvem is bevetem és lehunyom szemem.
Kookie mélyeked, de nagyon kéjeseket nyög és hajamba túrva kezdi el hajamat tépni. Nem diktál tempót de kibaszottul élvezi. Tagja már lüktet, érezzük mindketten hogy el fog sülni. El akarja tolni fejem de én nem hagyom magam. Gyorsabb tempóba kezdem és makkját megszívom. Azonnal megtépve hajam nyögi nevem és számba ereszti élvezetét.
ESTÁS LEYENDO
A holdfényben - [TAEKOOK] <BEFEJETT>
FanficKim Taehyung egy omega. Fehér szőre és szürke szemei jellegzetes eper illatával mindig kilógtak a sorból. Férfi omegaként lekezelték és bántották. Így elszökött.. Lehet hogy nem kellett volna? Vagy mégis csak muszáj volt? Megérte? AZ Alfa akiről meg...