נקודת מבט קנדל-
״תעזוב אותי, אני לא רוצה.״ אמרתי מבועתת, הוא תפס בחולצתי וקרע אותה, הוא דחף אותי אל מיטתי, אני נופלת עליה והוא נשכב מעליי, ״בבקשה.. אני לא..״ דמעות זולגות מעיניי, אני מנסה לצעוק אבל שום קול לא יוצא משפתיי. לפתע הדלת שלי נפתחת בבעיטה חזקה, אני לא מצליחה לראות מי נכנס. מה שאני מצליחה לראות זה את ריי, נתלש מהמיטה, והבחור שנכנס הוא לא אחר מטיילור, שמכה אותו בחוזקה.
אני נכנסת להלם ורק בוהה בטיילור נותן אגרופים חזקים לריי, ״היא אמרה לך. פאקינג לעזוב אותה.״ אמר טיילור, אני כמעט בטוחה שכמה עצמות נשברו לריי והאף בוודעות, ״טיי..״ לחשתי והוא עצר, הוא עלה למיטתי וחיבק אותי, ״את בסדר, את איתי עכשיו.״ אמר והסניף את צווארי, ״חבל שלא הקשבתי לך..״ אמרתי וחיבקתי אותו בחוזקה..ארבעה חודשים קודם לכן~
נקודת מבט טיילור-
ישבתי עם החבר׳ה במחששה בבית הספר, קנדל הייתה בשיעור, ״פאק חלמתי אתמול על קנדל..״ אמר ריי, באתי לשאול מה הוא חלם אבל בדיוק נשמע הצלצול ולא שמעתי כלום, ״אני זז.״ אמר ורץ לשכבה, אידיוט.
קאלי הגיעה והתיישבה על רגליי, קאלי היא אחת מבין מלא סטוצים, חושבת שהיא משהו מיוחד, חיה בסרט.
״אתה בא?״ אמרה וליקקה את שפתייה, ״קומי.״ אמרתי והלכנו לשירותים.
״אלוהים, כןכןכן.״ צעקה כשחדרתי לתחת שלה, ״פאק.״ גנחתי, היא גמרה בזעקה, יצאתי מתוכה וגמרתי בחוץ, לבשתי את מכנסיי ויצאתי מהשירותים, ראיתי את ריי, נשען על הלוקר של קנדל, קנדל מסתכלת עליו ומסמיקה, אני לא מאמין שהוא פאקינג מתחיל איתה.
הסתובבתי ויצאתי ממבנה השכבה.
עישנתי סיגריה במחששה ונשכבתי על הטריבונה, עצמתי את עיניי ופתאום הרגשתי אצבע מלטפת את סנטרי, פקחתי את עיניי וראיתי את
קנדל, ״ראיתי שאת וריי דיברתם..״ אמרתי והיא חייכה, ״כן, הוא חמוד ממש..ו..״ נקטעה על ידיי המורה שלא הפסיקה לצעוק ״קנדל, חינוך גופני התחיל ממזמן!״ ״חייבת ללכת, תבוא אליי היום ואספר לך הכל.״ אמרה ונתנה לי נשיקה על הלחי. הנהנתי והיא רצה משם.נקודת מבט קנדל-
נגמר השיעור והלכתי ללוקר שלי, הכנסתי את ספריי וסגרתי את הלוקר,
ריי ג'ונסון היה מאחוריי הלוקר ונבהלתי, ״אלוהים הבהלת אותי.״ אמרתי והתנשפתי, ״מצטער, רציתי לדבר איתך.״ אמר וגירד בעורפו, ״זה בסדר, מה רצית?״ שאלתי בחיוך מסוקרן, ״חשבתי אולי.. תרצי לצאת איתי מתישהו?, לאן שאת רוצה.״ אמר וחייך אליי, הסמקתי, ״אממ, אני.. בסדר.. מתי?״ אמרתי בחיוך, ״מחר? ב19:00״ אמר בחיוך ענק, ״סבבה, יש לך את המספר שלי נכון?״ שאלתי, ״כן. אני אכתוב לך.״ אמר והלך משם.
אני לא מכירה אישית את ריי, אבל אני לפעמים רואה אותו יושב במחששה עם החבר׳ה של טיי..
טיי! אני חייבת לספר לו, המקום היחיד שהוא יכול להיות בו הוא המחששה, הלכתי לשם וראיתי אותו שוכב עם עיניים עצומות, ליטפתי את סנטרו והוא פקח את עיניו, ״ראיתי שאת וריי דיברתם.״ אמר וחייכתי, ״כן, הוא חמוד ממש ו..״ נקטעתי על ידי המורה לספורט המטומטמת, ״קנדל, חינוך גופני התחיל ממזמן!״ אמרה וגילגלתי את עיניי, ״חייבת ללכת,תבוא אליי היום ואספר לך הכל.״ אמרתי ונישקתי את לחיו, הוא הנהן ורצתי משם.מה חושבת??
YOU ARE READING
יפהפייה כזאת
Romanceהקדמה- ״לא תתפוס אותי.״ רצתי במהירות,מנסה להתחמק ממנו, ״אאוץ׳.״ נפלתי על הריצפה וברכי דיממה, דמעה זלגה על לחי, הוא רץ אליי, ניגב את הדמעה הקטנה עם אצבעו והרים אותי על ידיו עד ביתי.. הייתי בת 7, והוא בן 8 ואני זוכרת את היום הזה כאילו היה אתמול. היי...