נקודת מבט קנדל-
סאלי, טיי וג׳ורג׳י פירקו את המזוודות שלהם בארון הקטן ואני נכנסתי למקלחת.
לפתע דלת המקלחת נפתחה וישר הסתרתי את גופי, ״הינה ג׳ורג׳י הבאתי לך את המגבת.״ אמר טיי ופער את פיו והסתובב מיד כשקלט אותי, ״פאק קנ אני.. הייתי בטוח ש..הוא ג׳ורג׳י.. אמר לי להביא מגבות מהקבלה..אז חשבתי שהוא מתקלח.. אני..״ אמר וקטעתי אותו, ״זה.. זה בסדר.. לא, לא קרה כלום..״ אמרתי בקול רועד, ״אלוהים אני מצטער.״ אמר בכעס, ״בוא.. אממ.. נשכח את זה וזהו..״ אמרתי והוא הנהן ויצא מהמקלחת. נשמתי עמוק, נישארתי עוד 5 דקות במקלחת, עד שהתלבשתי בתוכה ויצאתי מחדר האמבטיה..נקודת מבט טיילור-
״אני הולך לשכפל עוד כרטיסים לחדר שלנו, שיהיה לכל אחד כרטיס.״ אמרתי,״ תביא גם מגבות.״ אמר ג׳ורג׳י כשנכנסנו לחדר שלנו, ״הלכתי.״ אמרתי ויצאתי מהחדר, הבאתי מגבות ועוד כרטיסים וחזרתי לחדר.
שמעתי זרם פועל, ג׳ורגי כבר מתקלח, נכנסתי ואמרתי ״הינה ג׳ורג׳י הבאתי לך את המגבת.״ אמרתי ופערתי את עיניי כשראיתי את גופה העירום של קנדל, פאק. פשוט יצירת אומנות , הסתובבתי מייד והתחלתי לגמגם, מנסה להסביר לה מה קרה.. היא קטעה אותי ואמרה ״זה.. זה בסדר.. לא, לא קרה כלום..״ אמרה בקול רועד, ״אלוהים אני מצטער.״ אמרתי, ״בוא.. אממ נשכח את זה וזהו..״ אמרה והנהנתי ויצאתי במהירות מהמקלחת.
לפתע ראיתי את ג׳ורג׳י ואת סאלי נכנסים בדלת, ״איפה לעזאזל היית??״ שאלתי בכעס את ג׳ורג׳י, ״עם סאלי, הסתובבנו באכסנייה כי קנדל נכנסה למקלחת ראשונה. וכבר סיימנו לפרוק את המזוודות.״ אמר בחיוך, ״אידיוט. הייתי בטוח שאתה מתקלח אז נכנסתי! ו..פאק, אני צריך להירגע.״ אמרתי בכעס, סאלי פערה את עינייה ובאותה שנייה דלת המקלחת נפתחה וקנדל יצאה ממנה, סאלי רצה אל קנדל והן התיישבו יחד במיטה של קנדל.
״אני במקלחת.״ אמרתי ונכנסתי במהירות, פשטתי את בגדיי ונכנסתי למקלחון, סיבנתי את שיערי, ולאחר מכן את גופי, כשסיימתי את המקלחת ליפפתי סביב מותניי מגבת ויצאתי, ״איפה סאלי וג׳ורג׳י?״ שאלתי את קנדל, היחידה שהייתה בחדר באותו עת. ״מחפשים את חדר האוכל.״ אמרה בחיוך יפהפייה, ממש כמוה. היא הרימה את עינייה והסמיקה כשראתה את בטני החשופה, לקחתי בגדים מהארון והתלבשתי במקלחת, ״מה אתה אומר, זה או זה?״ היא הראתה לי שמלה לבנה בצבע תכלת שמתאימה לארוחת ערב ואוברול בצבע שמנת, הצבעתי על השמלה והיא הנהנה, היא נכנסה למקלחת כדי ללבוש אותה, וכעבור 3 דקות יצאה עם השמלה הכי יפה שראיתי בימיי, ״מהממת.״ פלטתי והיא הסמיקה, סאלי וג׳ורג׳י בדיוק נכנסנו לחדר שלנו, סאלי נכנסה למקלחת וג׳ורג׳י כל שניה כיבה לה את האור כך שלא ראתה כלום והיא צורחת עליו להדליק את האור, קנדל לא הפסיקה לצחוק, הצחוק שלה יפהפייה ומתגלגל, הצחוק שלה יותר מצחיק מהמעשה של ג׳ורגי לסאלי, אני פאקינג מתאהב בה, בחברה הכי טובה שלי, האישה הכי יפה שראיתי מימיי.
אחרי שעתיים פלוס מינוס כולנו היינו מוכנים והלכנו לחדר האוכל, עמדנו בתור, לקחנו לאכול והתיישבנו ביחד בשולחן.
YOU ARE READING
יפהפייה כזאת
Romanceהקדמה- ״לא תתפוס אותי.״ רצתי במהירות,מנסה להתחמק ממנו, ״אאוץ׳.״ נפלתי על הריצפה וברכי דיממה, דמעה זלגה על לחי, הוא רץ אליי, ניגב את הדמעה הקטנה עם אצבעו והרים אותי על ידיו עד ביתי.. הייתי בת 7, והוא בן 8 ואני זוכרת את היום הזה כאילו היה אתמול. היי...