פרק 14-

1.2K 73 32
                                    

נקודת מבט טיילור-
יש! מה הייתה השאלה?״ שאלתי והסתכלתי על קנדל, היא הסמיקה והסתכלה על הריצפה, ״השאלה הייתה מי הכי.. חתיך..״ אמרה בלחישה וחייכתי, ״את חושבת שאני חתיך?״ התקרבתי אליה, ״אתה חושב שלא?״ החזירה לי בשאלה, ״טוב טוב שאלה הבאה.״ אמרה סאלי, ״אני רוצה לשאול את טיילור.״ אמר ג׳ורג׳י והתקרב אליי, ״את מי הכי היית רוצה לנשק מכל בית הספר?״ לחש באוזני. התשובה ברורה, מה הוא אידיוט? ״קנדל.״ אמרתי והתחננתי שקנדל וג׳ורג׳י לא יצליחו לנחש את אותו המספר, ״שלוש ארבע ו..״ אמרתי והם זרקו שני מספרים, ״ארבע״ זרקה, ״שתיים.״ אמר וחייכתי, ״לא תדעי מה השאלה.״ אמרתי לקנדל והיא נשפה בעצבנות.
״טוב, לי יש שאלה. לג׳ורג׳י.״ אמרתי. ולחשתי לו באוזן.. ״מי היית רוצה מהבית ספר שתיהיה החברה שלך?״ ״אבל אתה יודע שכבר יש לי ח..״ אמר בקול וקטעתי אותו, ״אני יודע שאתה לא באמת אוה..״ אמר והוא ישר קטע אותי בכך שאמר ״סאלי.״ ״אלוהים מה הייתה השאלה?״ אמרה בסקרנות, ״שלוש ארבע ו..״ ג׳ורג׳י אמר ואני  זרקתי מספר 3, והיא מספר 5, חבל.
ג׳ורג׳י נשף בהקלה וסאלי התעצבנה אז חזרנו למיטות,
סאלי לקחה את קנדל למרפסת הקטנה והן ישבו שם בעוד שאנחנו ראינו טלוויזיה.

נקודת מבט קנדל-
כל המשחק אני לא מפסיקה לחשוב עליו, אני רוצה לנשק אותו עד שיגמר לנו האוויר, אני רוצה להרגיש את השפתיים היפות שלו על שפתיי, אני רוצה להעביר את אצבעותיי בשיערו כמה שיתחשק לי. סאלי גררה אותי למרפסת ודיברתי איתה, ״תעשי מעשה נועז, פעם אחת בחיים שלך. מה כבר יכול לקרות? תאמיני לי שהוא אוהב אותך, אני רואה את המבט שלו עלייך כל הזמן, ואני רואה את המבטים שאת שולחת לו כאילו אף אחד לא רואה.. תעשי משהו!״ אמרה סאלי וחייכתי בפחד, ״את יודעת מה? את צודקת, מה כבר יכול לקרות.. מקסימום הוא ייסרב ויהיה בינינו כל הזמן תחושת מתיחות, לא ניהיה חברים הכי טובים שוב, זה בגדול.״ אמרתי וקברתי את ראשי בשקע צווארה, ״רק תנסי, אם תראי שהוא לא רוצה תגידי לו שזאת סתם הייתה טעות ושישכח מזה.״ אמרה והנהנתי, ״בסדר את צודקת, אני הולכת אליו.״ אמרתי בחיוך לחוץ, קמתי מהכיסא שנמצא במרפסת הקטנה וחזרתי אל החדר, ״טיי, תבוא איתי רגע?״ אמרתי, הוא הנהן ויצא איתי למרפסת, ״בהצלחה.״ לחשה לי סאלי ונכנסה פנימה, כך שרק אני וטיי במרפסת, ״קרה משהו?״ שאל, ״מה הסיכויים שאתה אומר לי מה הייתה השאלה שג׳ורג׳י שאל אותך וענית את השם שלי. מ1-5.״ אמרתי והוא הנהן, ״שלוש ארבע ו..״ אמרתי, ״1״ ״1״ אמרנו ביחד, ״תגלה לי.״ אמרתי והתקרבתי אליו, ״השאלה הייתה את מי הכי הייתי רוצה..״ אמר וקטעתי אותו, ״רוצה מה?״ הוא התקרב אליי, ״לנשק.״ אמר והסתכל על עיניי, ״אתה..רוצה לנשק אותי?״ שאלתי והוא הנהן, ״את רוצה שאנשק אותך?״ שאל, הסמקתי ואמרתי ״קראתי לך לכאן, כדי שאעשה מעשה נועז טיילור.״ אמרתי והוא קטע אותי, ״מעשה נועז? למה את מתכוונת?״ שאל בחיוך, ״אני מתכוונת לזה.״ אמרתי וריסקתי את שפתיי על שפתיו, הן היו בשרניות, מלאות וטעימות, אלוהים לא יכולתי להתנתק מהנשיקה, רציתי להמשיך עד אין סוף, הוא החדיר את הלשון שלו לשפתיי ואני חייכתי, אחרי כמה דקות שנגמר לנו באוויר שאלתי ״אני מצטערת טיי, לא יכולתי להמשיך ככה יותר, אני הייתי חייבת לעשות משהו לפני שאשתגע.  ו..אם אתה רוצה שלא יקרה בינינו כלום אז זה גם בסדר אני מבינ-ה...״ ״קנדל.״ אמר וקטע אותי, ״ממ?״ שאלתי, ״תסתמי.״ אמר ונישק את שפתיי בחוזקה, פאק נהניתי מכל מאית שנייה, מיליון פרפרים בבטני ואני מחייכת, הוא נושך את שפתיי, והן נפתחות בשבילו, הוא מלקק את כל שפתיי לפני שמחדיר את לשונו לפי, אני מוצצת את לשונו והוא מהדק את אחיזתו בי, אני אוחזת בעורפו והוא אוחז במותניי, כשהתנתקנו עקב חוסר אוויר שאלתי, ״אתה..אני..אנחנו? אממ, מה זה אומר עלינו?״ שאלתי בחיוך קטן, הוא הצמיד את גופי אליו ונישק שוב את שפתיי, ״מספיק ברור?״ שאל וחייכתי, ״עוד פעם.״ אמרתי, הוא חייך, הצמיד אותי עוד יותר אליו ונישק אותי שוב, ״אל תשחרר.״ אמרתי והמשכתי לנשק אותו, ״טיי.״ נהמתי כשנשך את צווארי, ״ג׳ורג׳י וסאלי בפנים..״ אמרתי בהתנשפות, ״חיכיתי יותר מדיי זמן.״ אמר וטרף את שפתיי בפעם אני לא יודעת כמה, ״את לא יודעת כמה קינאתי כשהיית עם ריי הזה.״ אמר וחייכתי, ״אני שלך עכשיו, רק שלך טיי.״ הוא חייך ואמר ״את שלי קנ, ואני רק שלך.״ אמר והסמקתי, ״אתה רק שלי.״ אמרתי ונישקתי את שפתיו.
תפסתי בידו וחזרנו לחדר, סאלי וג׳ורג׳י מחאו לנו כפיים וצעקו, ״שמעתם?״ שאלתי, ״מה פתאום, רק את החלק ׳אני שלך עכשיו, רק שלך טיי.׳ זה היה כזה חמוד.״ אמרה סאלי והסמקתי,
״מה את אומרת נשאיר לזוג החדש את החדר ונבקש בשבילנו חדר אחר?״ שאל ג׳ורג׳י את סאלי, פערתי את עיניי וטיי ציחקק, ״אני צוחק. תרגעי קנדי.״ אמר ג׳ורג׳י ונשכב במיטתו, ״היי רק אני קוראת לה קנדי.״ אמרה סאלי, ״אז אני אקרא לה קנ.״ אמר, ״ככה אני קורא לה.״ אמר טיי, ״למה צריך קיצורים בשם כל כך קצר, אני אקרא לך קנדל וזהו. סגור קנדי?״ שאל וציחקקתי על הניסיון שלו לעצבן את סאלי.
אחרי חצי שעה של דיבורים כבר היינו במיטות ושמעתי את ג׳ורג׳י נוחר, סאלי נרדמה לפני 10 דקות, ורק אני וטיי נשארנו ערים, המיטות שלנו צמודות כך שהוא תפס בידי ונשק לה, הוא משך אותי ממיטתי כך שהייתי על מיטתו מעל גופו, טיי כיסה את שנינו וחיבק אותי, המיטה היא מיטת יחיד כך שהדרך היחידה ל2 אנשים לשכב בה היא אחד מעל השני, הייתי מעל גופו של טיי והוא חייך, ״קנ?״ לחש, ״ממ?״ ״אני אוהב אותך.״ אמר וליבי פירפר, ״אתה.. גם אני אוהבת אותך.״ הסמקתי וקברתי את אפי בשקע צווארו, ״כל כך אוהב אותך.״ אמר ונשק לראשי, נישקתי את צווארו ואפי הריח את ריחו הטוב, גברי וסקסי, אחרי כמה דקות נרדמנו.

הינה הייתה נשיקההה!!🥳🥳
פרק הבא בקרוב!💕💕
מכירות את המשחק שהם שיחקו?

💖💖💖💖❤️❤️❤️❤️

יפהפייה כזאתWhere stories live. Discover now