פרק 18

1K 70 21
                                    

נקודת מבט טיילור-
״טיי, קום מאחרים לבית ספר!״ צעקה קנדל, פקחתי את עיניי וראיתי אותה עומדת ליד המיטה, כשרק מגבת מלופפת סביבה, ריחה מתוק ועדין, תפסתי במותנייה והשלכתי אותה למיטה, עליתי מעליה ונישקתי את שפתייה, ״מממ טיי, אנחנו.. נאחר..״ אמרה וחייכתי, ״לא. אכפת. לי.״ אמרתי בין נשיקה לנשיקה, היא גיחכה והעבירה את זרועותיה על כתפיי וליטפה את שיערי עם ציפורנייה הארוכות, היא משכה בשיערי ונפלטה לי גניחה חלשה, היא הפכה בינינו כך שעכשיו היא מעליי, התנועה הזו גרמה למגבת לרדת מטה וכמעט לחשוף את שדייה היפים, לא היה לה אכפת שהמגבת כמעט נופלת, היא נישקה את שפתיי וגנחה כשנשכתי את שפתייה. הפכתי בינינו כך שאני שוב למעלה, ונישקתי את עצם הבריח שלה, את עורה החלק והמנצנץ, ״טיי..״ נהמה וחייכתי, אחרי כמה דקות של מיזמוזים קמנו מהמיטה והמגבת כמעט השתחררה לה וחשפה את גופה היפהפייה, ״פאק קנדל..״ אמרתי כשראיתי את קווי המתאר של שדייה, פטמותיה עוד לא נחשפו בפניי, הן עדיין היו מוסתרות על ידי המגבת, ״אתה.. טיי.. אתה רוצה.. אממ.. לראות?״ לחשה בקולה הקטן והסתכלה על איברי המזדקר, ״פאק קנדל.״ חזרתי על מילותיי, ״אמרת את זה כבר״ אמרה והתקרבה צעד אחד אליי, הייתי גבוה ממנה לפחות ב30 סנטימטרים, ככל שהתקרבה אליי היא נאלצה להרים יותר את ראשה כדי לפגוש בעיניי, ״כן, פאק מאוד. אבל לא עכשיו, אם אראה אותם עכשיו.. אנחנו לא נצא מכאן. ו.. אני רוצה שתרגישי בנוח, את עדיין לא מוכנה לזה יפהפייה, טוב?״ אמרתי והיא הנהנה בחיוך קטן, ״טוב, אני הולכת להתלבש, עוד 20 דקות אני אהיה מוכנה.״ אמרה ונשקתי לשפתייה והתחלתי להתארגן גם כן, אחרי 5 דקות הייתי מוכן, נעלתי את נעליי ובהיתי בקנדל, ״זהו אני מוכנה״ אמרה אחרי
שלקח לה פאקינג שעה להתארגן, עלינו על מכוניתי ונסענו.
כשהגענו, תפסתי בידה, נשקתי לה ונכנסנו אל שערי בית הספר.

נקודת מבט קנדל-
אחרי שני שיעורי מגמה, חיכיתי לטיי בקפיטריה.
״את? הייתי בטוחה שטיילור יבחר מישהי לפחות יותר..״ אמרה ונקטעה על ידי טיילור שעמד מאחוריה. ״יותר מה?״ אמר מעליה, היא פערה את עיניה בפחד והסתובבה אליו, ״היית בטוחה שתבחר מישהי יותר..״ היא נעצרה- חשבה מה להגיד, ונגעה בחזהו, נדרכתי. ואיגרפתי את כף ידי, הוא תפס את כף ידה על חזהו ואמר לה ״אל. פאקינג. תגעי.״ אמר, ״תעופי מכאן. אם אני אראה אותך מתקרבת אליה שוב.. אני אדאג באופן אישי, שכולם, ישמרו מרחק של 1000 מטרים ממך. שמעת?״ אמר בעוצמה, רציתי לתפוס אותו ולנשק אותו, כאן. מולה. עד שהיא תיפול לריצפה מקנאה. קאלי רצה מהקפיטריה וטיילור התקרב אליי, התיישב לידי ונישק את שפתיי מול כולם, תפסתי את לחייו וליטפתי את הזיפים הקטנים שעליהן. ״אני אוהבת אותך.״ אמרתי בין נשיקה לנשיקה, ״אני יותר.״ אמר ונשק למצחי.
צלצול המודיע כי נגמרה ההפסקה נשמע,
״מה.. מה יש עכשיו?״ שאלתי אותו, ״אממ.. אזרחות?״ אמר וגילגל את עיניו, ״אתה רוצה ל..״ נקטעתי, ״אני רוצה לנשק אותך עוד.״ אמרתי במהירות, הסמקתי. הוא חייך, תפס במותניי והצמיד אותי אליו. ״בואי איתי.״ אמר והוביל אותי לכיתת מעבדה ריקה, כשנכנסנו הוא סגר את הדלת ונישק את שפתיי, תפס במותניי והצמיד אותי אליו, חייכתי ונשכתי את שפתיו, הכנסתי את לשוני לפיו והוא נהם. הוא הצמיד אותי ללוח הכיתה והתנשקנו כאילו הנשיקה היא האוויר לנשימה שלנו.

נקודת מבט טיילור
״איפה היידים שלך?״ שאלה כשהתנתקנו לשאוף אוויר, ״על המותניים שלך.״ אמרתי והידקתי את אחיזתי בהם, ״אני לא רוצה שהן יהיו שם.״ אמרה ותפסה בידיי והורידה אותן מטה עד שנגעו בתחת שלה, ״פאק קנ..״ אמרתי והיא הסמיקה, הזין שלי התעבה והתקשה, הזקפה שלי כאבה אך בכל כוחי התעלמתי מהכאב ומחצתי את התחת היפה שלה בכפות ידיי והיא התנשמה, נישקתי אותה שוב ובכל חדירת לשון שלי לפה שלה הידקתי את אחיזתי בתחת שלה.
פתאום צלצול בית הספר נשמע,״מה.. כבר.. כבר נגמר השיעור?״ לחשה על שפתיי, ״כן, יש חינוך גופני עכשיו, יש לנו מבחן כושר עכשיו, בואי.״ אמרתי ונישקתי את שפתייה.
הגענו למגרש, הכיתה שלנו והכיתה של סאלי וג׳ורג׳י ביחד בשיעורי חינך גופני, קנדל רצה לסאלי וג׳ורג׳י בא לכיווני. ״נו מה איתכם? משהו מתבשל?״ שאלתי כשהתקדמנו למאמן כדורגל שלנו שגם מורה החינוך גופני שלנו., ״נפרדתי מדני.. אמרתי לה שאני לא יכול להמשיך להיות איתה כשאני מרגיש משהו למישהי אחרת.. היא קיבלה את זה קשה.. לא יודע טיילור, אף פעם לא אהבתי אותה באמת.. לא הרגשתי אף פעם.. לא הרגשתי.. משהו.. כשהייתי איתה, אבל כשאני עם סאלי, אני מרגיש חי, פאקינג חי. עם סאלי זה משהו אחר, אני מרגיש שאני אני.. עכשיו אחרי שנפטרתי מדני, אעשה הכל כדי להשיג את סאלי, טיילור.״ אמר לי וחייכתי, ״ככה אני מכיר אותך.״ אמרתי והגענו למאמן.
״טוב, מבחן הכושר שלכם הולך ככה!״ אמר בטון הקשוח שלו, בהיתי בקנדל, יושבת עם סאלי על הספסל, המורה שלהן צעקה להן ״זה שלא באתן עם טייץ או טרנינג לא אומר שאתן יכולות לפטפט!״ קנדל סיפרה לי שהיא בכוונה באה עם ג׳ינס היום- כך שלא תשתתף בספורט, ציחקקתי כשראיתי את קנדל מגלגלת את עיניה.
״50 כפיפות שמיכה, מנוחה 20 שניות. 50 כפיפות בטן, מנוחה 30 שניות. ו5 סיבובי ריצה, צאו.״ אמר והתחלנו ב50 כפיפות שמיכה, אני וג׳ורג׳י עשינו אותם בזמן הכי טוב, רק מפני שאנחנו מתאמנים ביחד בחדר כושר, המשכנו לכפיפות בטן, אחרי פחות מדקה סיימנו גם אותם, רצנו 5 סיבובים והמאמן מחא כפיים. ״אני מבין שהכושר שלכם מצויין, אבל ביקשתי מנוחה בין תרגיל לתרגיל! תעשו זאת שוב. עם מנוחות.״ אמר וקנדל שמעה את המאמן נובח עלינו, ״היי! הם עשו את זה מצויין. למה שיעשו את זה שוב?״ צעקה למאמן, אלוהים.. הבחורה הזאת.. ״אני החלטתי שהם עושים שוב. אז הם עושים שוב!״ אמר לה בכעס, היא קמה ממושב הספסל הותירה את סאלי לבדה והתקדמה עד אליי, ״זה בסדר קנ, אני בכושר מעולה.״ לחשתי באוזנה, היא נישקה את שפתיי מול המאמן, הוא שרק במשרוקית ואני וג׳ורג׳י התחלנו את התרגילים מההתחלה. כשסיימנו רצתי לקנדל והרמתי אותה בידיי, ״אלוף שלי.״ אמרה בחיוך הכי יפה שראיתי בחיי, ״אני אוהב אותך.״ אמרתי והיא נישקה את פניי, ״אני יותר.״ אמרה ונישקתי את שפתייה.

מצטערת שלקח המון זמן להוציא את הפרק! אני בתקופת מתכונות! מקווה שאצליח לכתוב כמה שיותר מהר💕💕
אשמח שתכתבו לי איך הסיפור בנתיים?
אוהבות את קנדל וטיילור? ג׳ורגי וסאלי?❤️‍🔥💓
מי זאת דני? מה היא תעשה? ומה יהיה עם קאלי?

יפהפייה כזאתWhere stories live. Discover now