נקודת מבט קנדל-
״רוצים שנלך לקניון הערב?״ שאלתי את טיי,סאלי וג׳ורג׳י. הם הנהנו וקבענו ב20:00 להיות שם.
סאלי באה אליי אחרי בית הספר והתארגנו ביחד, ״מה עם ג׳ורג׳י ואיתך?״ שאלתי והיא נאנחה, ״לא דיברנו כל כך, מאז שסיפר לי שיש לו חברה אני מנסה להתחמק ממנו..״ אמרה ונשכבה על המיטה, ״אני מרגישה שהוא מנסה לתפוס אותי לשיחה בארבע עיניים.. אבל, אני מעבירה נושא, מתחמקת.. אני לא רוצה שיספר לי על החברה שלו, כי.. כי... כי אני רוצה אותו, והוא אפילו לא יודע את זה..״ לחשה בחיוך עצוב, ״אל תתחמקי ממנו סאלי, אולי הוא נפרד מהחברה שלו, והוא רוצה לדבר איתך עליכם? תני לו צ'אנס..״ אמרתי בחיוך קטן, ״ואם לא? אם הוא רוצה לספר לי כמה חברה טובה אני וכמה בת הזוג שלו מושלמת..?״ שאלה וגילגלתי את עיניי, ״ביג דיל.. לא יקרה כלום, תדברי איתו בשבילי טוב סאלי?״ אמרתי, ״לא מבטיחה כלום.. אולי היום.. אנסה..״ אמרה בחיוך קטן.
״עכשיו אנחנו צריכות להתארגן כי כבר אין לנו זמן.״ אמרתי והיא חייכה, התקלחנו כל אחת בתורה ולבסוף בחרתי שמלה ירוקה יפהפייה, התאפרתי והחלקתי את שיערי הארוך, סאלי לבשה שמלה לבנה יפהפייה, ״כשג׳ורג׳י יראה אותך, יתלשו לו העיניים.״
אמרתי בחיוך והיא הסמיקה קלות. היא התאפרה וסילסלה את שערה, נעלמו נעלי עקב ושמענו 2 ציפצופים מלמטה, הסתכלתי מהחלון וראיתי 2 מכוניות, אחד של טיי, השנייה של ג׳ורג׳י, ירדנו בזריזות, נכנסתי למכוניתו של טיי, והיא למכונית של ג׳ורג׳י. ״את יפהפייה קנ..״ רכן לנשק את שפתיי, ״אתה יותר.״ אמרתי ונישקתי את לסתו, הוא אחז בידי, הניח את שתי ידינו על מוט ההילוכים ונסע, ״תשן אצלי היום?״ שאלתי והוא נישק את ידי, ״בתנאי אחד, תעשי אצלי את חג המולד עוד יומיים?״ שאל בחיוך, נישקתי אותו והנהנתי, ״אני אוהבת אותך.״ אמרתי בחיוך,״אני אוהב אותך יותר.״ אמר ואחרי כמה דקות הגענו לקניון, ״אני וסאלי צריכות לקנות שמלה לחג המולד, יש לכם מה ללבוש?״ שאלתי את טיי וג׳ורג׳י, ״נחפש עכשיו איזו חליפה..״ אמר טיי והתחלנו להסתובב בחנויות, ״הינה חליפות מהממות.״ אמרתי בחיוך, ״תמדדו אותם?״ אני וסאלי אמרנו ביחד, הבנים הנהנו ונכנסו לתאי הלבשה, ״אני לא מצליח לקשור את העניבה.״ אמר טיי, ״אני נכנסת.״ אמרתי ונכנסתי לתא שלו, הוא עוד לא סגר את חגורת הג׳ינס שלו ככה שקצת מתחתוניו נגלו אליי, התקרבתי אליו וקשרתי את עניבתו. ״אתה.. זה תפור עליך, זה יפהפייה.״ אמרתי והוא חייך, ״את יפהפייה.״ אמר ונישק את שפתיי, ״יאללה ניקח את החליפה הזאת, ונחפש לך שמלה.״ אמר והנהנתי, ג׳ורג׳י גם לקח חליפה ועמדנו בתור לקופה.
״קנדי יש לי הרגשה שבחנות הזאת אנחנו נמצא את השמלה המתאימה.״ אמרה לי סאלי ונכנסנו לחנות השמלות המפוארת, ״זאת. זאת השמלה.״ הצבעתי עליה, שמלה לבנה יפהפייה, צמודה עם כתפיות, טיפה חשופה בחזה אבל.. אני יודעת שהיא תשב עליי מושלם, לקחתי אותה ונכנסתי לחדר ההלבשה, טיי חיכה לי בחוץ, סאלי וג׳ורג׳י חיפשו שמלה בשביל סאלי.
ניסיתי לסגור את רוכסן השמלה שנמצא בגב ולא הצלחתי, ״אממ טיי..אני.. אתה יכול להיכנס?״ לחשתי, הוא ניכנס ועמדתי עם גבי אליו, ״תסגור לי את הרוכסן? אני לא מגיעה אליו..״ אמרתי והוא הנהן, תפס ברוכסן והעלה אותו מעלה. הסתובבתי אליו ופיו נפער, ״את.. קנדל.. אלוהים את תהרגי אותי עם היופי שלך.״ אמר וחייכתי.
עמדנו בקופה, טיי רצה לקנות לי את השמלה, בשום אופן לא הסכמתי, אבל הוא גם לא וויתר, אז החלטנו על חצי חצי.. הוא משגע אותי.
סאלי מצאה שמלה יפהפייה- אדומה מרהיבה, שהתאימה לצבע השיער המושלם, אחרי שסיימנו את הקניות ישבנו בגלידרייה כזאת ואכלנו קרפים מפוצצים בשוקולד.
לבסוף התפצלנו, סאלי וג׳ורג׳י נסעו הביתה ואני וטיי לביתי.
״אמא אנחנו בבית.״ קראתי ולא היה שום קול, ״אמא?״ שאלתי, ניגשתי למקרר וראיתי פתק, ׳מתוקה אני עם חברים במסעדה, אחזור מאוחר, אל תחכי לי.׳ טוב.. מתאים לאמא שלי..לפני שנתיים כשאבי נפטר היא נשברה, היא לא יצאה מהבית, בלילות היא לא ישנה, בבקרים היא הייתה ישנה כמה שעות בודדות, אבל.. היא נלחמה ויצאה מזה, היא חזרה לעצמה כמה שיותר מהר, דיברה עם אחותה כמעט כל יום, דודתי עזרה לה והצחיקה אותה- דרך שיחות וידיאו כמובן, מכיוון ש דודתי וסאלי היו רחוקות שנות אור מהמדינה שלנו, שלא לדבר על טיי, שהיה כל ערב ישן אצלנו והוא היה מנגן לה את השיר שהכי אהבה.
לאט לאט היא יצאה מזה, היא חזרה לעבודה שלה, המנהל שלה לא היה מוכן לוותר עליה, הבין שהיא במשבר ואמר לה שכשהיא תרצה לחזור לעבוד יקבלו אותה בידיים פתוחות, וכך היה. היא נקשרה עוד יותר לשותפים שלה בעבודה, והם הפכו לחברים הכי טובים שלה, אני שמחה שאמי במצב טוב יותר, אני שמחה שהיא יוצאת עם חברים ומרגישה חיה ומאושרת למרות מה שקרה.
״היא לא פה.״ אמרתי בחיוך, טיי התקרב אליי, חייך את החיוך המושלם שלו, תפס במותניי, הרים אותי עליו אחז בתחת שלי ומחץ אותו, נהמתי ונישקתי את שפתיו בתשוקה עזה, הנשיקה שלנו הייתה הדבר הכי מתוק שהרגשתי בחיים שלי, ליקקתי את שפתיו והוא חייך,הוא עלה במדרגות לחדרי כשהוא עדיין אוחז בתחת שלי, ״אני מבינה שנקשרת אליו.״ לחשתי על שפתיו, ״את לא יודעת כמה.״ אמר והחדיר את לשונו אל פי, ורץ לחדרי, זרק אותי למיטה, ציחקקתי והוא עלה מעליי, טרף את שפתיי, הזין שלו שמוסתר בג'ינס השחור שלו התחכך בכוס שלי,השמלה
שלי הייתה דקיקה והייתי רק עם תחתונים וחזייה מתחתייה, ״אני לא שולט בעצמי קנ..״ לחש והתרומם מהמיטה בבת אחת, תפסתי בחולצתו ומשכתי אותו אליי, ״לא. אל תלך.״ פלטתי.המשך בפרק הבא!💗
YOU ARE READING
יפהפייה כזאת
Romanceהקדמה- ״לא תתפוס אותי.״ רצתי במהירות,מנסה להתחמק ממנו, ״אאוץ׳.״ נפלתי על הריצפה וברכי דיממה, דמעה זלגה על לחי, הוא רץ אליי, ניגב את הדמעה הקטנה עם אצבעו והרים אותי על ידיו עד ביתי.. הייתי בת 7, והוא בן 8 ואני זוכרת את היום הזה כאילו היה אתמול. היי...