פרק 17

1.1K 80 26
                                    

נקודת מבט קנדל-
מסעדת שף ענקית, מפוארת, יפהפייה, בנוייה כמו ארמון, כבר אמרתי ענקית?, ״מה.. טיי?״ הסתכלתי עליו המומה, ״המסעדת שף הזאת נפתחה לפני חודש בערך, ו..לא יצאנו לדייט עדיין.. רציתי להפתיע אותך.״ אמר והסמקתי, ״בהחלט הפתעת אותי, זה... יפהפה טיי.״ אמרתי והוא חייך, ״בואי, ניכנס.״ אמר ואחזתי בידו הגדולה, המארחת הושיבה אותנו בשולחן זוגי, על השולחן היו מפוזרים נרות רומנטיים ובתוך הארמון הענק הזה, התנגנה מנגינה איטית ונעימה, ״אני אוהבת את זה, מדהים כאן..״ אמרתי והוא חייך, ״ידעתי שתאהבי.״ אמר וליטף את כף ידי, השעה כבר הייתה 12, כך שלא לקחנו ארוחת בוקר, המלצר הגיע ולקח מאיתנו הזמנות, אני לקחתי ניוקי שמנת עם דג סלמון, וטיי בחר רביולי בטטה, ההזמנות הגיעו במהירות והתחלנו לאכול, ״כל כך טעים.״ אמרתי וליקקתי את שפתיי,״הם צריכים ללמוד איך להכין את הרביולי.. שלך יותר טעים.״ אמר והסמקתי, סיימנו לאכול, נכנסנו לאוטו וטיי אמר לי שוב לעצום את עיניי, עצמתי אותן ואחרי חצי שעה הגענו, שמעתי את טיי יוצא מהאוטו, אחרי משהו כמו חצי דקה הוא הגיע ופתח את דלת הנוסע שלי, ״תפקחי את העיניים.״ אמר ופקחתי אותן הסתכלתי סביבי וראיתי מקום עצום, דשא מבריק ומנצנץ ירוק כהה בכל מקום, הסתכלתי על טיילור והוא החזיק סלסלה בידו ושמיכה, ״זה מדהים טיילור.״ אמרתי בחיוך, ״בואי נשב.״ אמר ופרס את השמיכה על הדשא, הניח את הסלסלה לידנו והתיישבנו, הוא פתח את הסלסלה והוציא משם את הדבר האהוב עליי בעולם- שוקולדים, הנחתי את ראשי על ירכו והוא האכיל אותי שוקולד שוקולד, ״כל כך טעים.״ אמרתי כשמצצתי את הבואנו, הוא ציחקק ונישק את שפתיי, אחרי כמה שעות טובות שחלפו להן במהירות נסענו לביתי, ״אמא שלי עדיין לא יודעת עלינו.. נספר לה כשנגיע, היא בבית.״ אמרתי והוא הנהן, ״אמא את כאן?״ צעקתי כשנכנסנו לביתי, ״כן, אני במטבח.״ צעקה והגיעה עד אלינו, ״אמא אנחנו צריכים לספר לך משהו.״ אמרתי בחיוך, ״מה יש? טיילור? עשו לה משהו בטיול שנתי? מה קרה?״ אמרה, ״לא מה פתאום ג׳ולי, זה פשוט ש.. אנחנו..״ אמר טיי ונקטע על ידי אמי, ״אתם מה? מה עשיתם?״ שאלה, ״אנחנו ביחד.״ אמרתי ואמי פערה את פיה, ״מה זאת אומרת ביחד, ביחד ביחד??״ צעקה, ״כן אמא ביחד ביחד.״ אמרתי והיא חייכה, ״אני, אלוהים אני לא מאמינה, טיילור! קנדל! ממתי?״ אמרה, ״יומיים? זה פשוט קרה..״ אמרתי בחיוך, ״אני כל כך שמחה שזה אתה מתוק, בואו תשבו לאכול הכנתי..״ אמרה אך טיי קטע אותה, ״שניצל ופירה? אם אני לא טועה..״ ציחקקתי מחוש הריח הטוב שלו, ״ואתה שוב צודק.״ אמרה בחיוך, אחרי שסיימנו לאכול עלינו לחדרי ונשכבנו על מיטתי.. ״אני נכנסת למקלחת.״ אמרתי ונישקתי את שפתיו.

נקודת מבט טיילור-
קנדל נכנסה למקלחת, נשכבתי במיטתי ופתאום שלחו לי הודעה, כמובן... קאלי. ׳אתה באמת מעדיף אותה עליי? בטח היא תייבש אותך עד שהזין שלך ינשור.. ושזה יקרה, אל תקרא לי כדי לטפל בו.׳ כתבה וציחקקתי,
אולי אני אמתין הרבה לקנדל, אבל יש לי את הידיים שלי ואני יכול לטפל בעצמי עד שהיא תיהיה מוכנה, סיננתי אותה והתנתקתי מהוואצאפ, קנדל יצאה מהמקלחת רק עם מגבת לבנה כרוכה סביבה, היא מדדה אל עבר ארון הבגדים שלה ולקחה משם פיגמת מיני מאוס, תחתונים שחורים וחזייה שחורה, היא חזרה לחדר המקלחת והתלבשה שם, אחרי שתי דקות היא יצאה והחלה לסרק את שיערה הארוך, ״מתוקים אני נוסעת לסופר, אחזור עוד שעה..״ קראה ג׳ולי מלמטה, וטרקה את הדלת. קנדל התקרבה אליי ודחפה אותי למיטה ועלתה מעליי, היא רכנה אל פניי וחיככה את שפתייה בשפתיי, לא יכולתי להתאפק כך שתפסתי את שפתה התחתונה עם שיניי ונישקתי אותה בחוזקה, היא אחזה בעורפי והצמידה את הגופים שלנו כך שהזין שלי הרגיש את איברה המוסתר על ידי מכנסיי המיני מאוס הקצרים שלה, ״טיילור..״ לחשה על שפתיי, ״זה—...״ נקטעה, ״אני יודע, תתרוממי שנייה.״ אמרתי והיא קימטה את מצחה והתרוממה, הנחתי על איברי כרית והיא חייכה, ״אני לא רוצה כרית שתפריד בינינו.״ היא זרקה את הכרית אל קצה המיטה ונשכבה עליי, ״קנ.. אבל את תרגישי א—״ נקטעתי על ידה, ״אני רוצה להרגיש.״ ״פאק״ אמרתי והיא נישקה את שפתיי, איברי פעם וזז בכל תנועה שלה מעליי, ״אלוהים קנדל חכי.״ הכרחתי את עצמי להגיד את שלוש המילים האלה, ״מה.. זה לא בסדר?״ עצרה, ״זה.. זה יותר מבסדר אבל.. את לא מוכנה עדיין קנ, נעשה מה שאת רוצה, אבל לאט, יש לנו את כל החיים. טוב? יפהפייה.״ אמרתי והיא הסמיקה והנהנה, ״תשכבי על הצד״,אמרתי וחזרתי על תנועותיה, הסתכלתי על פנייה היפות ונישקתי אותה בעדינות, ״זה בסדר?״ שאלתי, ״יותר מבסדר, אני סומכת עלייך טיי.״ אמרה וחייכתי ונישקתי את שפתייה שוב. ״עוד.״ אמרה כשניתקתי את שפתינו, גיחכתי ונישקתי אותה שוב, ״עוד!״ ציוותה וציחקקתי, נשכתי את שפתה התחתונה והיא פתחה את פיה, החדרתי את לשוני אל פיה והיא נהמה, ״טיילור..״, חייכתי והמשכתי לאכול את השפתיים היפות שלה. ״אני אוהב אותך קנדל.״ אמרתי על שפתייה, עינייה הכחולות נצצו ושיערה הבלונדיני זהר, ״אני אוהבת אותך יותר טיילור.״ אמרה וריסקה את שפתייה על שפתיי.

המשך בפרק הבא!
מקווה שאהבתן!💓💓💓
אשמח אם תמלאו את הכוכב בצבע🥰
נ.ב בעמוד הטיקטוק שלי אני מגרילה עותק מודפס מסטימצקי לבחירת הזוכה, אשמח אם תשתתפו: שם העמוד: books_club7

יפהפייה כזאתWhere stories live. Discover now