פרק 26

942 50 11
                                    

כעבור 5 שנים~
נקודת מבט קנדל-
אני וטיי התחתנו לפניי שנתיים, שירתנו ביחד בלהקה צבאית, ואחרי השירות טסנו ביחד לפריז ושם הוא הציע לי נישואים, כשאני נזכרת ביום הזה אני מרגישה כאילו הוא היה אתמול,  אני זוכרת את טיי יורד על ברכיו בפעם הראשונה ביום הזה ופותח קופסה אדומה שבתוכה טבעת זהב יפהפייה בעודו מחייך אליי עם דמעות קטנות בעיניו, כמובן שצרחתי כן וכל תושבי פריז שמעו אותי והריעו לנו, אני גם זוכרת את הפעם השנייה ביום הזה שהוא ירד על ברכיו, הפעם הזאת הייתה במלון בחדר השינה שלנו, הוא הוריד את חצאיתי ופשט את תחתוניי ומצץ את דגדגני.. אלוהים זה היה כל כך טוב.
עברו כבר חמש שנים מאז סיום הלימודים, ושנתיים מאז שהתחתנו וכל רגע עם טיי אני מרגישה בחלום, לפני חצי שנה החלטנו שאנחנו רוצים להביא ילדים, כל כמה זמן אני בודקת בבדיקת ההיריון אם אני אכן בהיריון ולא, כל פעם תשובה שלילית, אני כבר מתחילה להתייאש ואולי חושבת שהבעיה קיימת בי? אבל טיי?, לא, טיי לא מתייאש ומאמין שיום אחד נראה שניי קווים על הבדיקה, הלוואי שהייתה בי את טיפת החיוביות שיש בו בנושא הזה.
״קנ אני בבית.״ שמעתי את קולו קורא אליי ואת דלת הבית נסגרת, טיי שחקן כדורגל מצליח ואני כל כך שמחה בשבילו, הוא הגשים את חלומו, אני הולכת למשחקים שלו בכל הזדמנות וצורחת בכל פעם שהוא מבקיע גול, אתם כנראה שואלים איך אני המשכתי ובמה אני עובדת כיום, אז כיום אני כותבת שירים ומלחינה מנגינות, יש לי סוכנת ואנחנו מתכננות להקליט שיר, היא אומרת שיש לי כישרון ושבעוד שנה שנתיים אני כבר אהיה על הבמה, השהות שלי בלהקה צבאית שיחררה ממני את הפחד לשיר מול קהל, ואני מרגישה מוכנה לשיר בבמה ענקית עם המון קהל שאוהב אותי, אבל אני יודעת שמבין כל הקהל הזה, אני אסתכל רק על אדם אחד, האדם היחיד שהקשיב לי כששרתי, האדם היחיד שהסכמתי לשיר מולו, האהבה של החיים שלי, טיילור, בעלי שתמיד שם בשבילי. 
״איך היה באימון?״ שאלתי ונישקתי את שפתיו, ״מעולה, המשחק הבא בעוד חודש, מול נבחרת טובה מספרד..״ אמר ונישק את מצחי, ״אני בטוחה שתקרע אותם.״ אמרתי וליטפתי את שיערו הרך.
״את עייפה? היית עם אליסה היום?״ אליסה היא הסוכנת שלי, היום היא צילצלה אליי ואמרה שבעוד שבוע אנחנו הולכות לאולפן הקלטות, ״לא עייפה בכלל, אליסה התקשרה ואמרה שאני בעוד שבוע הולכת להקליט את השיר שכתבתי.״ אמרתי בחיוך והוא הרים אותי על ידיו החזקות ונישק את שפתיי, ״ בייבי זה מעולה! אני אהיה הראשון שישמע אותו ביטיוב.״ אמר וציחקקתי, הוא הלך למיטה שלנו והניח אותי בעדינות עליה, ״אני אוהב את הכותונת הלבנה הזאת.״ אמר ותלש אותה מגופי, ״כנראה לא הרבה.״ הוא ציחקק ונישק את עצם הבריח שלי, זקנו הדליל דיגדג אותי קלות, הוא ירד עם פיו מטה ונישק את גבעות שדיי, הוא הוריד את החזייה הלבנה שלי ונישק את שדיי ברעבתנות מייסרת, אלוהים הפה שלו ינק את פטמתי ונפלטו מפי אנחות קטנות של תשוקה, טיי עצר ומשך עם אצבעותיו בפטמותיי, הפעולה הזו הרטיבה אותי כל כך ואגני התרומם מנסה למצוא חיכוך עם איברו של טיי, ״כןן.״ צעקתי והוא נישק את שפתיי בתאווה, הוא החדיר אצבע אחת לתוכי ואלוהים כמה נעים זה היה, ״בייבי אל תפסיק.. כן..״ צעקתי והוא גנח, תפסתי בטרנינג האפור שלבש והורדתי לו אותו במהירות, הזקפה שלו בלטה מהבוקסר וליקקתי את שפתיי, הוא פשט את תחתוניו וחדר אליי בהדיפה אחת, ״כן כן כן אלוהים תמשיך..״ צעקתי והנעתי את אגני כלפי מעלה, ״אני אוהבת אותך כל כך, אל תפסיק.״ גנחתי והוא חדר עמוק יותר לתוכי, ״את כל כך יפה.״ אמר והעביר את ידיו על הציצים שלי, מחץ עם אצבעותיו את פטמותיי ואני התחננתי לפורקן, ״כןן כןן טיילור כןן אני.. אני גומרתת!״ צעקתי וגמרתי בחוזקה והוא מייד אחריי, הרגשתי אותו מתרוקן בתוכי, זרם חם ונעים התמלא בתוכי, השפרצתי את נוזלי והוא טעם את כולי, ״אלוהים.״ התנשמתי כשנשכבנו כתף אל כתף, ״כן הא?״ ״אני אוהב אותך.״ אמר ונישק את שפתיי, ״אני יותר.״ התחפרתי בחזהו..

פרק הבא-אפילוג!!
מקווה שאהבתם❤️❤️❤️❤️❤️

יפהפייה כזאתWhere stories live. Discover now