Poszukiwany

1K 11 6
                                    

Przenieśmy się na chwilę do pięknego i słonecznego miasta w którym mieszka Mary i Susan. Do dużego lecz skromnego domu i wielkiego ale to naprawdę wielkiego ogrodu w którym właśnie siedziały zmęczone po pracy matki naszych cudownych bohaterek.

Leżały na leżakach pod parasolem w stroju kąpielowym, popijając drogim alkoholem. Ciała wysmarowane kremami z wyższych półek i czarne okularki. Na stoliczku pomiędzy leżakami stało radio. Mary zawsze gdy miała wolny czas słuchała radia. Mówiła że z niego można się wiele dowiedzieć.

Susan już przysypiała Mary nuciła piosenkę którą śpiewała Emily i Anie gdy te były jeszcze małe.

-Ten czas za szybko leci, wiesz Susan?
-O co dokładnie chodzi?
-O wszystko...ale najbardziej o dzieci. Jeszcze trochę i pójdą swoją drogą...
-Która na pewno będzie łączyła się z drogą drugiej. Dziewczynki nie rozdzieliły się od tak na prawdę nigdy.

-Wiem, ale...
-Ale nie ma co się martwić. Przed nimi jeszcze długa droga. Liceum, studia, własne mieszkanie, może nawet dzieci.

W tym momencie Mary zaksztusiła się swoim drogim drinkiem. Susan spojrzała się na nią z zaskoczeniem.

-Nie chcesz być babcia?
-Jasne że chce, byle nie za wcześnie. Pamiętasz Lolę? Zaszła w ciążę w wieku 17 lat. Tyle razy mówiła że tego żałuję.

-Oj Mary. Emily i Ana to bardzo inteligentne i rozważne dziewczyny. Myślę że jak już to będą pamiętać o gumce.
-Susan!
-No co?

Kobiety wybuchnęły śmiechem. Dogadywały się jak prawie nikt (Bo Ana i Emily dogadują się lepiej 😋). Dużo rozmawiały o przyszłości córek, ale także o ich przeszłości. Rozpamiętywały czasy gdy ich dzieciaki były jeszcze malutkie.

Mogły rozmawiać godzinami i i tak tematów nie było końca. Cały czas słuchały radia w którym właśnie rozpoczynały się wiadomości. Kobiety przyciszyły się trochę i słuchały:

-Witam wszystkich słuchaczy. Z tej strony Nadia Steli. Zapraszam na popołudniowe wiadomości. Z ostatniej chwili. Poszukiwany mężczyzna  około 30-stki. Policja szuka niejakiego Patricka Weddernel oskarżonego o nieliczne porwania, gwałty i morderstwa nieletnich. Mężczyzna miał porwać 18 dziewczynek, zgwałcić 13 z nich i zamordować około 20. Rysopis mężczyzny oraz jego historię znajdziecie na naszej stronie www.Radioświatowe.com. Jeśli ktoś ma jakie kolwiek informacje o lokalizacji mężczyzny prosimy o kontakt z policją.

Mary spojrzała na Susan i wyłączyła radio.
-Co się dzieje z tymi ludźmi...

-----------------------------
365 słow ❤️
Tym razem trochę z innej perspektywy.
Kolejna część powinna się pojawić już jutro ❤️

Porwanie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz