5. Bölüm "Özür dilerim."

3.2K 384 363
                                    

Yorum sınırı:250

Bir hafta.

Koskoca bir haftadır Jungkook hiçbir şekilde Jimin'den haber alamıyordu. Ailesini sürekli geçiştiriyordu ger yerde deli gibi küçüğünü arıyordu ama bulamıyordu. Jimin dans okuluna bile gitmemişti.

"Çok arama aşkım. Çocuk değil hoş. Gelir." Dedi gerizekalıaptalkadın(kendimi zor tuttum betimleme yaparken en uygunu olarak bunu buldum) Jungkook oflayarak kendisine yanaşmaya çalışan kadından uzaklaştı. "Sana kaç defa temastan hoşlanmadığımı söyledim?" Kadın tam ağzını açıp cevap verecekken telefonuna düşen bildirimle kaşlarını çattı ve hemen telefonu eline aldı Jungkook.

 "Sana kaç defa temastan hoşlanmadığımı söyledim?" Kadın tam ağzını açıp cevap verecekken telefonuna düşen bildirimle kaşlarını çattı ve hemen telefonu eline aldı Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam Jeon
Onu özlemiş olmalısın
Jimin saçlarını sarıya boyadı. Şimdiye kadar boyatmamasının sebebi senmişsin. Hoşuna gitmezmiş diye.
Benim yanımda kaygılarından arınmış gibi gözüküyor değil mi?
Ben senin gibi yapmadım ve onu danstan uzaklaştırmadım
Hep istemediği bir hayatı yaşamak zorunda kaldı
Ben ona istediği her şeyi veriyorum Jeon
Senin zamanında yaptığın gibi yapmayacağım
Bu arada
Ben Taehyung.

Jungkook sinirle gözlerini yumdu. Baştan ona inanmamalıydı. Jungkook bütün arkadaşlarına Jimin'in yerini sorsa da hepsinden bilmiyorum cevabı almıştı. Bayan Lee mesajları okumuş ve "Bak iyiymiş işte." Dediğinde Jungkook'un sinirli bir şekilde kendisine bakmasıyla sustu. "Siktir git bu evden!" Kendisine yapışan kadını kendisinden uzağa itti. "Jungkook bir sani-" Jungkook onu çıkışa iterken öfkeliydi.

—————

Ertesi gün Jungkook bitik bir halde okula geldi. Üstü özensizdi. Gözlerinin altı çok kötü durumdaydı çünkü tüm gece içmiş gram uyku uyumamıştı. Önünden geçen bedenle gözlerini kırpıştırdı.

Jimin okula gelmişti.

Jimin evi terk ettiğinde Taehyung'un evine gitmişti. Taehyung'un üstünde büyük bir miras vardı bu yüzden çok fazla parası vardı. Jimin borç olarak ondan dans okulunun parasını istemişti ve Taehyung itiraz etmeden onu kabul etmişti. Sonuç olarak bu noktadaydılar.

Jungkook anında sarışın olan bedeni kolundan yakalarken Jimin buz gibi bakışlarıyla kendisine döndü. Jungkook onun gözlerine bu duyguyu kendisi yerleştirdiği için lanetler okudu içinden.

Jimin kolunu ondan ondan kurtardı ve aralarındaki mesafeyi açtı. Jungkook bununla birlikte ağlayacak gibi hissetti. "Buyurun bay Jeon." Sesi rastgele biriyle konuşur gibiydi sarışın bedenin. Büyük olan endişeyle ona baktı. Hatalarını düzeltmek istiyordu. "Odama gel." Jimin kısa bir baş sallamasıyla odaya önden ilerlemeye başladı.

Odaya girdiklerinde ayakta durmaya devam etti. Normalde otururdu ama büyüğünün sevgilisi bunun bir saygısızlık olduğunu söylediğinde Jungkook son zamanda oturmasına müsade etmemiş, ayakta bekletmişti onu.

Stepbrother - Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin