အပိုင်း (၁၄၁၈) - နောက်ဆုံးအခိုက်အတန့်ရောက်လာပြီ

1.4K 172 0
                                    

Zawgyi

အပိုင္း (၁၄၁၈) – ေနာက္ဆုံးအခိုက္အတန႔္ေရာက္လာၿပီ

သူမ လက္ဆန႔္လ်က္သားႏွင့္...

ရွီမာယူယူသည္ လက္ကိုျပန္မ႐ုတ္ေပ။ ေနာက္လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ဝိုင္ကရားကို ပိုက္ထားၿပီး သူ႔ကိုၾကည့္ေလသည္။

က်န္းက်ဴးရွန႔္သည္ ရႈဂ်င္း၏ အသက္ေက်ာက္စိမ္းထုတ္ၿပီး သူမလက္ထဲ ထည့္ရင္းႏွင့္ ေျပာလိုက္သည္။ "မင္းက တကယ္ပဲ ေစာင့္ေရွာက္ေပးဖို႔ကို ငါ့ထက္ အရည္အခ်င္းရွိပါတယ္"

"ဒါက အရည္အခ်င္းရွိတာ မရွိတာနဲ႔မဆိုင္ဘူး" ရွီမာယူယူသည္ အသက္ ေက်ာက္စိမ္းသိမ္းၿပီး ေျပာလိုက္သည္ "ညီမတို႔က ကိုယ့္လုပ္စရာရွိတာကို လုပ္ ႐ုံပဲ"

"မင္းက ဆရာ့ကိုသြားရွာမလို႔လား"

"အင္း ဆရာနဲ႔ ဆရာေဟာ္တို႔က ညီမေၾကာင့္ ထြက္သြားၾကတာေလ၊ ႏွစ္ေတြဒီေလာက္ၾကာေနၿပီ သတင္းကိုမရလာေသးဘူး၊ ညီမ သူတို႔ကိုသြားရွာ မယ္" ရွီမာယူယူ ဆက္ေျပာေလသည္ "ၿပီးေတာ့ စီနီယာေရာ အႀကီးဆုံး စီနီယာအစ္ကိုႀကီးတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အခုအျပင္မွာ အရႈပ္အေထြးေတြျဖစ္ေန ေတာ့ ကိုယ့္ဂ်ဴနီယာေတြကို ဂ႐ုစိုက္ရမယ္ေလ"

သူတို႔ ထိပ္တန္းေတာင္ၾကားသို႔ ဝင္လိုက္သည္မွာေကာင္းသည္။ အနည္း ဆုံးေတာ့ အကာအကြယ္ျဖစ္သြားသည္။ သူတို႔သာ မဝင္ခ်င္ပါက သူတို႔သုံး ေယာက္တည္းဆိုလွ်င္ အရႈပ္အေထြးမ်ားအၾကားတြင္ အႏၲရာယ္မ်ားလွသည္။

"ငါတို႔ မင္းနဲ႔သြားမယ္"

"ညီမ အခုမသြားပါဘူး" ရွီမာယူယူသည္ ဝိုင္တစ္က်ိဳက္ေသာက္လိုက္ သည္ "ေနာက္ႏွစ္နည္းနည္းၾကာမွသြားမွာ စီနီယာတို႔က ႏွစ္ေတြအၾကာႀကီး အၿမဲတမ္း ညီမေနာက္ကို မလိုက္ႏိုင္ဘူးမလား"

"ဘာလို႔မလိုက္ႏိုင္ရမွာလဲ၊ မဟုတ္ရင္ ငါတို႔အရင္သြားႏွင့္မယ္၊ မင္း အခ်ိန္ရမွ ငါတို႔ကိုလာရွာလိုက္ေပါ့" က်န္းက်ဴးရွန႔္ ေျပာလိုက္သည္။

"မဟုတ္ဘူး" ရွီမာယူယူသည္ ေတြေဝျခင္းမရွိေျပာေလသည္ "ဆရာ ဘယ္မွာရွိလဲဆိုတာ သဲလြန္စမရွိဘဲ စီနီယာတို႔တင္သြားလိုက္တာက အရမ္း အႏၲရာယ္မ်ားတယ္၊ ညီမစြမ္းအားက မသန္မာေပမဲ့ အသက္ရွင္ဖို႔ နည္းလမ္း အမ်ားႀကီးရွိတယ္၊ ငွက္ေလးနဲ႔ ၾကက္ေသြးေရာင္မီးေတာက္တို႔နဲ႔ ျပင္ပ အကူအညီေတြ ညီမမွာရွိတယ္၊ ေသြးမိစာၦၿမိဳ႕ေတာ္ကအဖြဲ႕ဝင္ေတြလည္း ရွိေသး တယ္"

အလိုလိုက်အကြိုက်ဆောင်ခြင်းခံရသော သမီးပျို (ရှီမာယူယူ) Book 8जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें