Στο σπίτι του Ιάσονα.
Ο Ιάσονας δεν μπορούσε να ηρεμήσει προσπαθούσε να δει από που του ήρθε εκείνο το email.
Καθώς προσπαθούσε μέσα στο γραφείο μπήκε η Λυδία με τσάντες από ψώνια. Την κοίταξε στιγμιαία και ξανά γύρισε την προσοχή του στον υπολογιστή του.Λυ:Τόσο πολύ σημαντικό είναι αυτό που κάνεις που δεν μου ρίχνεις ούτε μια ματιά?
Ια:μου ήρθε ένα email.
Λυ:ουαου ελα αληθεια? Πρόεδρος σε εταιρία είσαι Ιάσονα πάντα θα σου έρχονται email. Τον ειρηνευτηκε και άφησε τις σακούλες πάνω στον καναπέ που υπήρχε στο γραφείο, Πλησίασε και κάθισε σε μια καρέκλα απέναντι του.
Ο Ιάσονας ξεφύσηξε ήθελε τόσο πολύ απλά να την πετάξει έξω από το γραφείο του.Ια:Κάποιος ξέρει Λυδία, κάτι θέλει από μένα και δεν ξέρω τι ή ποιος.
Λυ:Τι εννοείς ξέρει? Τι ξέρει ακριβώς? Για πιο πράγμα μιλάς Ιάσονα?
Σηκώθηκε από την θέση του και πήγε προς την πόρτα, κοίταξε έξω δεξιά και αριστερά, ηστερα κλείδωσε την πόρτα αφου ηταν σίγουρος οτι δεν υπαρχει κάποιος απο εξω και ξανά κάθισε.Ια:Κάποιος ξέρει για την συμφωνία που έκανα με τον πατέρα σου, ότι η εταιρία κάνει κάποιες ενέργειες όπου δεν είναι νόμιμες, Κάποιος ψάχνει και μάλλον θέλει να μας καταστρέψει.
Τον κοίταζε αποβλακομμενη, απότομα πετάχτηκε από την καρέκλα τις.
Λυ:Αυτή είναι αυτή η σκύλα η πρώην σου. Του φώναξε καθώς πήγαινε πέρα δώθε στο δωμάτιο, ο Ιάσονας ξεφύσηξε για ακόμα μια φορά.
Ια:Προφανώς και θα κατηγορουσαις αυτήν, μια ζωή την Δανάη κατηγορείς Λυδία, δεν βαρέθηκες?
Τις απάντησε με τόσο ήρεμο τρόπο και αδιάφορο για αυτό που είπε. Δεν πίστευε ότι ήταν η Δανάη, δεν την ενδιέφερε πλέον ο Ιάσονας και του το έδειχνε συνέχεια, αυτός δεν την είχε ξεχάσει αλλά αυτή, αυτή μπόρεσε και το έκανε. εξάλλου σιγά μην είχε γυρίσει μετά από 15 χρόνια για να τον καταστρέψει αλλά αν μια φορά στην ζωή τις η Λυδία είχε δίκιο? όχι δεν ήθελε να σκέφτεται αυτήν την εκδοχή για εκείνη.Λυ:Από την ημέρα που ήρθε στην εταιρία ξεκίνησαν όλα.
Ια:Για ποια όλα λες?
Λυ:Αυτό το email που πήρες, το όλο μετάξι μας, απομακρύνθηκες από εμένα Ιάσονα.
Φώναζε και αυτός γέλασε, γέλασε γιατί πολύ απλά δεν ήταν αλήθεια αυτό, ο γάμος τους πάντα ήταν κάτι αδιάφορο δεν την ήθελε και κάθε φορά που ερχόντουσαν κοντά ήταν γιατί απλά δεν είχε άλλη επιλογή. Δεν ήταν ποτέ τους καλά δεν καταλαβενε από που και πως είχε βγάλει αυτό το συμπέρασμα η Λυδία για αυτούς.Ια:Λυδία συνελθαι ο γάμος μας πάντα δεν είχε αυτό το θερμό που θέλεις να πιστεύεις ότι έχει, είμαστε μαζί γιατί έγινε η συμφωνία με τον πατέρα σου και γιατί είχες μείνει έγκυος στο παιδί μου.
Η Λυδία τον κοίταξε με θυμό πίστευε ότι μετά από 15 χρόνια θα είχε καταφέρει έστω και λίγο τον Ιάσονα να την βλέπει σαν γυναίκα και όχι μόνο για μια συμφωνία και την μάνα του παιδιού τις.
Λυ:τότε γιατί δέχτηκες να κρατήσουμε το παιδί Ιάσονα? γιατί απλά δεν είπες ότι δεν θέλεις το παιδί που θα έκανα?
Ια:Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν θα ήθελα ένα αθώο πλασματικη να την πληρώσει για το δικό μου λάθος, ή Ελπίδα έχει δύο γονείς μια μητέρα και έναν πατέρα κάτι που εγώ ξέρεις καλα πως δεν εχω και θέλω η κόρη μου να έχει ότι δεν είχα εγώ.
Λυ:Κόρη μας Ιάσονα κόρη μας.
Ια:Τοτε δώσε μεγαλύτερη βάση σε αυτήν και όχι σε πράγματα που δεν σε αφορούν το ξέρεις ότι το παιδί έχει παράπονα από εσένα? είσαι ποιο αυστηρή από ότι θα έπρεπε μαζί τις και δεν τις δείχνεις αγάπη.
Λυ:Δεν με αφορούν? δεν με αφοραει η εταιρία που έχτισε η οικογένεια μου? Η το τι θα κάνει ο άντρας μου με την πρώην του? Εξάλλου η μικρή έχει ότι θέλει πως γίνεται να λες ότι είμαι αυστηρή μαζί τις?ο Ιάσονας φανερά νευριασμενος πλέον σηκώνεται από το γραφείο του και την πλησιάσει.
Ια:Παρτο επιτέλους χαμπάρι δεν τρέχει τίποτα με εμένα και την Δανάη και ναι λέω ότι είσαι αυστηρή μαζί τις οπότε το καλό που σου θέλω Λυδία άλλαξε συμπεριφορά απέναντι τις και μην κοιτάς την πάρτη σου μόνο.
Η Λυδία πήγε να μιλήσει αλλά δεν την άφησε να συνέχιση την κουβέντα τις.
Ια:Τελειώσαμε εδώ, πάρε τα ψώνια σου και φύγε από το γραφείο μου έχω δουλειά.
κάθισε στην θέση του και συνέχισε να δουλεύει στον υπολογιστή του, η Λυδία τον κοίταξε και πήρε τα πράγματα τις πριν βγει εντελώς από το γραφείο του γύρισε και τον κοίταξε.
Λυ:Σήμερα είναι τα γενέθλια του Λεωνίδα θα κάνει μια δεξίωση στο σπίτι του και θα πάμε ελπίζω να μην το ξέχασες.
χωρίς να την κοιτάξει είπε ένα απλό οκ και τον άφησε μόνο του στο γραφείο.
BẠN ĐANG ĐỌC
DANGEROUS OR NOT?
Ngẫu nhiênΙάσονας Παπαγεωργίου,ένας ψηλός(1.80) άντρας με σκούρο κάστανο μαλλί, κάστανα μάτια και ωραίο σώμα. Δανάη Δελη, μια κανονική σε ύψος (1.65) γυναίκα καστανοξανθο μαλλί, κάστανα μάτια και με ένα αρκετά ωραίο σώμα. Αυτοί η δύο άνθρωποι είχαν ένα παρ...