Με αυτές της σκέψεις έφυγε στο γραφείο του όταν μπήκε μέσα είδε κάποιον να τον περιμένει ήταν η γυναίκα του η Λυδία.
Μια γυναίκα με όμορφα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο αλλά με έναν απαίσιο χαρακτήρα, ήταν εγωίστρια και παρά πολύ ζηλιάρα είχε μια κακια στην καρδιά της. Όταν κάποιος γνώριζε τον Λεωνίδα τον αδερφό της νομίζει ότι και αυτή θα είναι έτσι ευγενική και καλή σαν αυτόν αλλά μόνο αυτό δεν είναι.
Λυ:Αγάπη μου πως είσαι?
Πήγε και τον αγκάλιασε τον φίλησε πεταχτά και χαμογέλασε.
Ια:Δεν σε περίμενα δεν ενημέρωσες ότι θα έρθεις.
Λυ:Να ενημερώσω? Σε παρακαλώ γλυκέ μου είναι η εταιρία του πατέρα μου μπορώ να έρχομαι όποτε θέλω.Κάθισε απέναντι του στο γραφείο και τον κοίταζε ειρωνικά.
Λυ:Εσύ που ήσουν?
Ια:Με φώναξε ο αδερφός σου να δω την νέα δικηγόρο της εταιρίας.
Λυ:Ααα ώστε τελικά θα είναι γυναίκα.
Ια:Ναι.
Λυ:Και πως είναι? Είναι όμορφη?
Ια:Λυδία δεν έχω διάθεση για ζήλιες όποτε σε παρακαλώ σταματά το εδώ.
Λυ:Θελω να την γνωρίσω.
Ια:Θα γίνει κάποια στιγμή.
Λυ:Χαχαχα τι εννοείς κάποια στιγμή? Τώρα θα γίνει.Καλε σε τον αδερφό της στο τηλέφωνο και χωρίς να του αφήσει περιθώρια του είπε να την συναντήσει μαζί με την νέα δικηγόρο στην αίθουσα συσκέψεων.
Λυ:Έλα αγάπη μου πάμε. Ο Ιάσονα αγανακτισμένος κι χωρίς να πει τίποτα σηκώθηκε και την ακολούθησε μέχρι την αίθουσα.
Η Δανάη με τον Λεωνίδα ήταν ήδη εκεί, η Λυδία μόλις την είδε γουρλοσε τα μάτια η νέα δικηγόρο Όχι μόνο ήταν όμορφη αλλά και η πρώην κοπέλα του άντρα της, από την οποία τον είχε πάρει. Η Δανάη Επίσης την αναγνώρισε αλλά την κοίταξε όπως ακριβός και τον Ιάσονα ψυχρά και χωρίς κάποιο συναίσθημα.
Τον λόγο πήρε ο Λεωνίδας και της σύστησε.
Λεω:Λυδία από εδώ η Δανάη Δελλη η νέα δικηγόρο και συνεργάτιδα μας.
Λυ:Χαίρομαι που σας γνωρίζω κυρία Δελλη.
Δα:Και εγώ χαίρομαι αν και δεν είναι κυρία βλέπεται δεν είμαι παντρεμένη.
Η Λυδία χαμογέλασε ψεύτικα.Λυ:Με το καλό τότε και κύρια.
Δα:Σας ευχαριστώ πολύ κυρία Αντωνίου.
Λυ:Παπαγεωργίου είναι το επίθετο μου βλέπετε είμαι η γυναίκα του Ιάσονα.Η Δανάη της χαμογέλασε και δεν συνέχισε την συζητήσει και απευθύνθηκε στον Λεωνίδα.
Δα:λοιπόν Λεωνίδα αφού είδα την εταιρία και το γραφείο μου νομίζω πως πρέπει να πηγαίνω, θα έρθω αύριο για να ξεκινήσω δουλειά.
Λεω:Εντάξει Δανάη μου θα σε συνόδεψω μέχρι έξω.
Δα:Δεν είναι ανάγκη.
Λεω:Είναι κάτι που θέλω. Της χαμογέλασε τρυφερά και αυτή ανταπέδωσε στο χαμόγελο.Λυ:Νομίζω πως θα ήταν καλύτερα να φεύγατε, δεν τα μπορώ αυτά τα και καλά ευγενικά πράγματα ξέρετε.
Είπε με ξηνισμενα μούτρα και ο Λεωνίδας απλά στριφογυρίζει τα μάτια του ενώ η Δανάη δεν έδωσε σημασία.Ο Ιάσονας όλοι αυτήν την ώρα απλά ήταν ένας θεατής που έβλεπε την γυναίκα του να μιλάει στην μεγάλη του αγάπη και τον κουνιαδα του να της την φλερτάρει με τρόπο.
Αλλά ήξερε ότι δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα.Ο Λεωνίδας με την Δανάη για μια ακόμα φορά έφυγαν και αυτός τους κοίταζε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DANGEROUS OR NOT?
DiversosΙάσονας Παπαγεωργίου,ένας ψηλός(1.80) άντρας με σκούρο κάστανο μαλλί, κάστανα μάτια και ωραίο σώμα. Δανάη Δελη, μια κανονική σε ύψος (1.65) γυναίκα καστανοξανθο μαλλί, κάστανα μάτια και με ένα αρκετά ωραίο σώμα. Αυτοί η δύο άνθρωποι είχαν ένα παρ...