Η Δανάη με τον Λεωνίδα καθόντουσαν στην αίθουσα και μιλούσαν για τα καθήκοντά της στην εταιρία.
Τους διέκοψε η πόρτα που χτύπησε.
Λε:Περάστε.
Μέσα στην αίθουσα μπήκε ένας άντρας κοντά στην ηλικία της Δανάης.
?:Με ενημέρωσαν να έρθω για κάτι σημαντικό.
Είπε ο άντρα κοιτάζοντας την κοπέλα δεν είχε δει ακόμα το πρόσωπο της γιατί καθόταν πλάτη.Λε:Ναι Ιάσονα θα ήθελα να σου συστήσω την Δανάη Δελλη την νέα δικηγόρο της εταιρίας μας, Δανάη αυτός είναι ο Ιάσονας Παπαγεωργίου ο αντιπρόεδρος της εταιρίας, δεξί χέρι του πατέρα μου Επίσης και ο άντρας της αδερφής μου.
Ο Ιάσονας όταν άκουσε το όνομα και είδε την Δανάη τα έχασε νόμιζε ότι ονειρευόταν την κοίταζε σαν χαμένος και αυτή? Αυτή τον κοίταζε χωρίς συναίσθημα σαν να μην την ένοιαζε που είχε μπροστά της κάποιον που αγαπούσε πολύ σαν να είχε έναν άγνωστο.
Του έδωσε το χέρι της και είπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο.
Δα:Δανάη Δελλη χαίρομαι που σας γνωρίζω κύριε Παπαγεωργίου.
Ια:Και εγώ δεσποινίς Δελλη.
Λε:Όπως βλέπεις Δανάη η εταιρία μας είναι μια οικογενειακή επιχείρηση και πάει από γενιά σε γενιά.Η Δανάη του χαμογέλασε αλλά όχι όπως στον Ιάσονα το χαμόγελο της ήταν αληθινό κάτι που παρατήρησε ο Ιάσονας και τον πείραξε, ένιωθε ότι η κοπέλα που είναι απέναντι του δεν είναι αυτή που ήξερε, πως δεν είναι η Δανάη που ερωτεύτηκε η Δανάη του αλλά μια αλλη μια σκληρή γυναίκα που δεν τον έχει συγχωρέσει για το παρελθόν.
Δα:Μήπως θα μπορούσατε να με ξεναγησεται ώστε να ενταχθώ καλύτερα στην εταιρία.
Λε:Επ τι είπαμε? Στον ενικό θα μου μιλάς. Της χαμογέλασε το ίδιο και αυτός.
Δα:Σωστά το ξέχασα, λοιπόν θα μπορούσες?
Λε:Φυσικά, Ιάσονα σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου μπορείς να πας στην δουλειά σου τώρα.Ο Λεωνίδας με την Δανάη έφυγαν και ο Ιάσονας Εμινέ να τους κοιτάζει, ζήλευε το πως της φερόταν ο Λεωνίδας και πως η Δανάη έδειχνε να ενδιαφέρετε για αυτό. Σκεφτόταν πως μπορεί να μην τον θυμόταν αλλά αποκλείεται το είδε στο ψυχρό βλέμμα της πως ήξερε ποιος ήταν αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ήταν έτσι απέναντι του. Με αυτές της σκέψεις έφυγε στο γραφείο του όταν μπήκε μέσα είδε κάποιον να τον περιμένει ήταν.....
VOUS LISEZ
DANGEROUS OR NOT?
AléatoireΙάσονας Παπαγεωργίου,ένας ψηλός(1.80) άντρας με σκούρο κάστανο μαλλί, κάστανα μάτια και ωραίο σώμα. Δανάη Δελη, μια κανονική σε ύψος (1.65) γυναίκα καστανοξανθο μαλλί, κάστανα μάτια και με ένα αρκετά ωραίο σώμα. Αυτοί η δύο άνθρωποι είχαν ένα παρ...