Αφού άφησε την Ελπίδα σπίτι της πήγε στο δικό του, όπου τον περίμενε η αδερφή του.
Μα:Τι κάνεις εδώ?
?:Αν θυμάμαι καλά εδώ μένω
Είπε αυτή ειρωνικά και συνέχισε να βλέπει τηλεόραση.Το σαλόνι ήταν μεγάλο στης αποχρώσεις του μαύρου και του άσπρου και ήταν μαζί με την κουζίνα όπου ανάμεσα στα δύο δωμάτια το μόνο που υπήρχε ήταν το μπαρ με τα ποτά σαν διαχειριστικό.
Ο Μάριος έκατσε δίπλα της.
Μα:Ναι ρε Δανάη το ξέρω απλά νόμιζα ότι θα έβγαινες έξω με την Χαρά.
Δα:Μπα δεν είχα όρεξη άσε που αύριο εχω δουλειά.
Μα:Ααα εντάξει τότε, τι θα φάμε?
Δα:Τι εννοείς? Δεν μαγείρεψες?
Ο Μάριος γουρλοσε τα μάτια και την κοίταξε παράξενα.Μα:Είμαι μόνο 15 λες να ξέρω να μαγειρεύω?
Δα:Χαλάρωσε μικρέ πλάκα κάνω απλά σήμερα θα παραγγείλουμε γιατί δεν έκανα κάτι.Μα:Τέλεια πιτόγυρο.
Έτρεξε να πάρει το σταθερό για να παραγγείλει, η Δανάη γέλασε και συνέχισε να παρακολουθεί το πρόγραμμα της στην τηλεόραση.
Μετά από μισή ώρα η παραγγελία είχε φτάσει και η δύο τους φάγανε και πήγαν για ύπνο.
Το επόμενο πρωί όταν ξύπνησαν κάθισαν να φάνε μαζί πρωινό.
Δα:Θα σε πάω με το αμάξι στο σχολείο γιατί αλλιώς θα αργήσεις.
Μα:Δεν είναι ανάγκη μπορεί να αργήσεις στην δουλειά σου.
Δα:Όχι στον δρόμο που είσαι εξάλλου.
Μα:Εντάξει τότε άντε πάμε.Μέσα στο αμάξι ο Μάριος είχε βάλει μουσική στο Ραδιόφωνο και τραγουδούσε.
Δα:Πολύ όρεξη έχεις σήμερα ιδικά για πρωί.
Μα:Εεε ξες τώρα μωρέ της εφηβείας είναι αυτά μια έτσι μια αλλιώς.Η Δανάη δεν συνέχισε την συζήτηση γιατί είχαν ήδη φτάσει, πάρκαρε το αυτοκίνητο εκλησε την μουσική και βγήκαν έξω.
Μα:Ευχαριστώ που με έφερες.
Δα:Τίποτα.
Του χαμογέλασε γλυκά.?:Μάριε. Ακούστηκε μια κοριτσίστικη φωνή να φωνάζει από πίσω τους και γύρισαν και η δύο να κοιτάξουν, ο Μάριος μόλις είδε την κοπέλα που τον φώναξε χαμογέλασε ενώ η Δανάη σοβαρεψε.
Μα:Γεια σου Ελπίδα. Χαιρέτισε την Ελπίδα και αυτή τον αγκάλιασε.
Μα:Να σας συστήσω, από εδώ η αδερφή μου η Δανάη από εδώ η ε
Ελπίδα.
Δα:Γεια σου Ελπίδα χαίρομαι που σε γνωρίζω.
Χαμογέλασε στο κορίτσι.
Ελ:Ναι εγώ χαίρομαι που σας γνωρίζω.
Είπε ευγενικά.Μα:Ποιος είναι αυτός ο άντρας που ερχετε? Ρώτησε κοιτάζοντας πίσω τους έναν άντρα με κουστούμι να τους πλησιάζει.
Ελ:είναι ο μπαμπάς μου αυτός με έφερε σήμερα γιατί θα αργούσα.
Η Δανάη κοίταξε τον Ιάσονα και το χαμόγελο χάθηκε. Κάτι που δεν έμεινε απαρατήρητο από τον Μάριο.
Μα:Δανάη όλα καλά?
Δα:Ναι καλέ όλα μια χαρά άντε πηγαίνετε μέσα θα χτυπήσει το κουδούνι. Τα δύο παιδιά έφυγαν μέσα αλλά αυτή δεν έφυγε από την θέση της, ο Ιάσονας έφτασε εκεί και την κοίταξε.Ια:Καλημέρα Δανάη.
Δα:Καλημέρα κύριε Παπαγεωργίου.
Ια:Μπορείς να με λες Ιάσονα.
Δα:Θα το έχω υπόψιν μου.Ο Ιάσονας κοίταξε προς το μέρος όπου ήταν η κόρη του με τον Μάριο.
Ια:Το αγόρι που έφερες Ποιο είναι?
KAMU SEDANG MEMBACA
DANGEROUS OR NOT?
AcakΙάσονας Παπαγεωργίου,ένας ψηλός(1.80) άντρας με σκούρο κάστανο μαλλί, κάστανα μάτια και ωραίο σώμα. Δανάη Δελη, μια κανονική σε ύψος (1.65) γυναίκα καστανοξανθο μαλλί, κάστανα μάτια και με ένα αρκετά ωραίο σώμα. Αυτοί η δύο άνθρωποι είχαν ένα παρ...