Μέσα μπήκε ο Ιάσονας και η Δανάη τον κοίταξε απορημένη.
Δα:Σε βάρκα μεγάλωσες?
Τον ρώτησε ειρωνικά αφού δεν της άρεσε ο τρόπος με τον οποίον μπήκε στο γραφείο της.Ια:Μην με ειρωνεύεσαι εμένα.
Δα:Αλλιώς τι? Δεν ειμαι εγώ που μπήκα στο γραφείο σου χωρίς να χτυπήσω.
Ια:Στο παρελθόν δεν σε ένοιαζε αν θα χτυπούσε την πόρτα η οχι.
Δα:Καλά το είπες στο παρελθόν έχουν αλλάξει πολλά από τότε Ιάσονα.
Ια:Το ξέρω Δανάη αλλά και πάλι είχες να με δεις τόσα χρόνια και ακόμα μου κρατάς κακια?
Δα:Ποιος σου είπε ότι κρατάω κακια?Ο Ιάσονας πλησιάζει Ποιο πολύ στο γραφείο την κοιτάζει στα μάτια προσπαθώντας να διαβάσει τα συναισθήματα της μέσα από αυτά.
Ια:Στην συμπεριφορά σου Δανάη είσαι ψυχρή μαζί μου απόμακρη.
Η Δανάη σηκώνεται από το γραφείο και πάει στέκεται μπροστά του τον κοιτάζει στα μάτια και μιλάει.
Δα:Ιάσονα δεν είμαστε ποια έφηβοι η 20 χρόνον, έχουμε μεγαλώσει ο καθένας έχει την ζωή του και την οικογένια του όποτε θα ήθελα να φύγεις από το γραφείο μου ΤΩΡΑ. Ανέβασε τον τόνο της φωνής της στο τέλος ξαφνιαζοντας τον.
Χωρίς να πει κάτι και ξέροντας πως δεν θα έχει νόημα ο Ιάσονας φεύγει από το γραφείο της, ήξερε πως όταν η Δανάη φώναζε στο τέλος μια προτάσεις η ανέβαζε τον τόνο της φωνής της αρχη σε να νευριάζει και δεν ήθελε κάτι τέτοιο, δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί του κρατάει ακόμα κακια γιατί όπως είπε και αυτή έχουν περάσει χρόνια από τότε, κάτι άλλο συμβαίνει και ήθελε να το ανακαλύψει.
Η ώρα είχε πάει 3 το μεσημέρι και ο Λεωνίδας ήταν στην πόρτα του γραφείο της Δανάης χτυπάει και όταν ακούει το περάστε μπαίνει μέσα.
Λε:Δανάη τελείωσες με την δουλειά σου?
Δα:Ναι Λεωνίδα τώρα θα πάρω τα πράγματα μου και είμαι έτοιμη.Του χαμογέλασε γλυκά, πήρε την τσάντα της το παλτό της και πήγε δίπλα του.
Λε:Πάμε?
Δα:Πάμε.
Λε:Μετά από εσάς. Έδειξε με το χέρι του την πόρτα και η Δανάη πέρασε.Κατέβηκαν κάτω στο παρκινγκ για να πάρουν τα αυτοκίνητα τους.
Λε:Ξέρεις Δανάη καλύτερα να πάμε με το δικό μου αμάξι.
Δα:Ναι αλλά αύριο πως θα έρθω στην δουλειά χωρίς το αμάξι?
Λε:Θα έρθω να σε πάρω εγώ.
Δα:Όχι Λεωνίδα δεν θέλω να μπεις στον κόπο.
Λε:Δεν ακούω τίποτα κανένας κόπος.Της χαμογέλασε και αυτή δέχτηκε πήγαν προς το αμάξι.
Όταν πήγαν να μπουν μέσα ο Λεωνίδας κοντοστάθηκε γιατί είδε να τους πλησιάζει ο Ιάσονας.Ια:Καλησπέρα Λεωνίδα, Δανάη.
Τους χαιρέτισε κοιτάζοντας τους παράξενα.
Λε:Καλησπέρα Ιάσονα πως είσαι?
Ια:Καλά πάω σπίτι όπως βλέπεις εσύ?
Λε:Εγώ με την Δανάη θα πάμε για φαγητό.
Ια:Μάλιστα καλά να περάσετε τότε. Κοίταξε την Δανάη και αυτή δεν τον κοιτούσε.
Λε:Ευχαριστούμε.
Μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και έβαλε μπρος.Ο Ιάσονας είχε ζηλέψει και ήθελε να τους εμποδίσει αλλά δεν είχε το δικεομα, ήταν παντρεμένος και αν έκανε σκηνή ιδικά στον κουνιαδο του θα είχε επιπτώσεις στον γάμο του.
ESTÁS LEYENDO
DANGEROUS OR NOT?
De TodoΙάσονας Παπαγεωργίου,ένας ψηλός(1.80) άντρας με σκούρο κάστανο μαλλί, κάστανα μάτια και ωραίο σώμα. Δανάη Δελη, μια κανονική σε ύψος (1.65) γυναίκα καστανοξανθο μαλλί, κάστανα μάτια και με ένα αρκετά ωραίο σώμα. Αυτοί η δύο άνθρωποι είχαν ένα παρ...