12ο κεφάλαιο

158 9 2
                                    

Αφού είχαν τελειώσει το φαγητό τους και ο Λεωνίδας δεν άφηνε την Δανάη να πληρώσει φυγανε από το μαγαζί.

Δα:Σου χρωστάω ένα κέρασμα. Απευθύνθηκε στον Λεωνίδα ο οποίος της χαμογέλασε.
Λε:Αν είναι έτσι τότε να σε κερνάω Ποιο συχνά ώστε να μου το ανταποδίδεις.
Η Δανάη του χαμογέλασε και κοίταξε αλλού. Ο Μάριος που ήταν μπροστά σε όλο αυτό την κοίταξε και της έκανε νόηματα, τα οποία η Δανάη δεν καταλάβαινε.

Μπήκαν μέσα στο αμάξι και ο Λεωνίδας τους πήγε στο σπίτι.

Δα:Θα ήθελες να έρθεις μέσα?
Λε:Θα ερχόμουν αλλά πρέπει να φύγω έχω κάτι δουλειές να τακτοποιήσω, άλλη φορά.
Δα:Εντάξει θα τα πούμε αύριο τότε.
Λε:Θα έρθω να σε πάρω.
Δα:Έγινε καλό απόγευμα.

Ο Λεωνίδας έφυγε και η Δανάη με τον Μάριο μπήκαν μέσα στο σπίτι.

Μα:νομίζω ότι η τύπος σε γουστάρει πολύ.
Δα:Τι είναι αυτά που λες καλέ.

Καθίσανε στον καναπέ η δύο τους.

Μα:Οοο έλα τώρα κάνει μπαμ το θέμα τον έχεις τρελάνει, εξάλλου και εγώ άντρας είμαι και ξέρω από αυτά.
Δα:Τι άντρες είσαι βρε 15 χρόνον σκατο?
Μα:Θα γίνω 16 σε λίγους μήνες όμως όποτε θα σέβεσαι.

Είπε με ένα ψωνιστικο βλέμμα και η Δανάη του πέταξε το μαξιλάρι.

Μα:Ιιιιι αυτό λέγετε μπουλινγκ.
Είπε με ένα και καλά σοκαρισμένο βλέμμα και σπάσανε στα γέλια και η δύο.

Δα:Δεν παίζεσαι αγόρι μου.
Μα:Χαχαχα Ευχαριστώ Ευχαριστώ. Της χαμογέλασε το ίδιο και αυτή.
Μα:Δανάη αλήθεια χαίρομαι πολύ που είσαι στην ζωή μου αν δεν ήσουν εσύ τώρα μπορεί να ήμουν σε κανένα ίδρυμα.

Η Δανάη σοβαρεψε και πήγε έκατσε δίπλα του τον πήρε αγκαλιά και του είπε.

Δα:Μα φυσικά και δεν θα σε άφηνα να πας σε ίδρυμα, είσαι σοβαρός? Είσαι ότι πολυτιμότερο έχω.
Του φίλησε το κεφάλι και δεν μίλησε κανένας από τους δύο έμειναν για λίγο έτσι αγκαλιά.

Αυτήν την όμορφη στιγμή διέκοψε το κουδούνι. Η Δανάη σηκώθηκε για να ανοίξει την πόρτα, την άνοιξε και μπροστα της ήταν ένας άντρες με έναν φάκελο.

Άντρας:Η Δανάη Δελλη?
Δα:Εγώ είμαι.
Αν:Αυτός ο φάκελος είναι για σας.
Δα: Ευχαριστώ.

Πήρε τον φάκελο και υπόγραψε την παράδοση του.

Έκλεισε την πόρτα και τον κοίταξε είδε από ποιον είναι και κατάλαβε ότι το περιεχόμενο του φακέλου είναι σημαντικό.

Μα:Τι είναι αυτό?
Δα:Εε? 
Μα:Ο φάκελος τι έχει μέσα?
Δα:Ααα κάτι έγγραφα για την εταιρία τίποτα το ανησυχητικό.
Μα:Ααα εντάξει εγώ πάω πάνω να διαβάσω για αύριο.
Δα:Όντως για διάβασμα θα πας?
Μα:Μην φανταστείς μόνο της ασκήσεις θα κάνω και θα πάω φροντιστήριο μετά.
Δα:Αφού δεν έχεις σήμερα.
Μα:Και εγώ που νόμιζα ότι είχα.
Είπε με ένα και καλά ανοιξερω βλέμμα.

Δα:Αν θες να βγεις απλά μπορείς να μου το πεις δεν θα στο απογοητεύσω αν είσαι σωστός με της υποχρεώσεις σου.
Μα:Σου έχω πει ποτέ ότι είσαι η καλύτερη?
Δα:Ναι αλλά είναι ωραίο να το ξανά λες.

Μα:Χαχαχα σε λατρεύω.
Είπε και έτρεξε πάνω η Δανάη τον κοίταζε και καμάρωνε.

Πήγε στο γραφείο που έχει στο σπίτι και κάθισε στην καρέκλα άνοιξε τον φάκελο και είδε το περιεχόμενο του.

Δα:Το ήξερα

DANGEROUS OR NOT?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt