Sun&Moon |F|

2.2K 153 164
                                    

Sürprizzz

Son kez merhaba

Smut içerik vardır.

Bölüm sonunda görüşelim♡

İyi okumalar.

Nihayet o gün gelip çatmıştı. Jungkook sabırsızca saçlarının yapılmasını bekliyor, meleğine kavuşmak için dakikaları sayıyordu. 3 gün önce gelmişlerdi kaliforniya'ya, tüm düğün hazırlıklarını yapmışlardı. Bu sırada meleğini çok fazla görememişti. Başta taehyung olmak üzere düğünden önce biraz ayrı kalmaları gerektiğini savunmuştu. Buna her ne kadar itiraz etse de jimin de onlara destek olunca mecburen kabul etmişti.

"Ne zaman bitecek?" Stresten bacağını sallıyor, dudaklarını dişliyordu.

"Bitti efendim." Ayağa kalktı, ayna'dan kendisine baktıktan sonra oda da volta atmaya başladı.

"Jungkook sakin ol, her şey yolunda." Yoongi jungkook'a ters bir bakış attı, 3 gündür canlarını yemişti resmen.

'Hyung meleğimi özledim'

'Gizlice odasına girebilir miyim hyung?

'Meleğim ne yapıyor acaba?'

Kısaca 3 günün özeti buydu.

"Bir melekle evleniyorum ve çok heyecanlıyım hyung."

"Az kaldı, birazdan kavuşacaksınız."

"Tamam hadi gidelim."

"Hayır, taehyung beni bile içeri almadı. Seni hayatta almazlar." Dedi hoseok.

Jungkook oflayıp oda da volta atmaya devam ederken içeri babası girdi.

"Baba." Kollarını açıp hemen babasına sarıldı.

"Oğlum." Oğlunun sırtını okşadı, geri çekilip güzel bir gülümseme sundu.

"Jimin'in yanından geliyorum. Sana sakin olmanı birazdan her şeyin çok güzel olacağını söylememi istedi." Jungkook'un anında gözleri doldu.

"Seninle duygusal konuşmaya yapmayacağım. Senin babanım, benim oğlumsun. Daha fazla söze gerek yok." Başını sallayarak onayladı.

"İyi ki baba." Bir tarafı hâlâ buruktu. Kendi tarafından kimse yoktu. Kendisini ailesi gibi gördüğü arkadaşları yanında olduğu için teselli ediyordu. Onlara karşı minnettardı.

Diğer taraftan jimin'in saç ve makyajı bitmişti. Damatlığını giyiyor, taehyung'a laf yetiştiriyordu.

"Giyinemedin mi hâlâ?"

"Giyiniyorum taehyung."

"Sen niye sinirlisin?"

"3 gündür sevgilimi görmeme izin vermediğin için olabilir mi?" Taehyung kahkaha attı.

"E sen de kabul ettin?"

"Senin yüzünden! O iç çamaşırlarını aldığını söylerim diye beni tehdit ettin." Jin baş parmağıyla taehyung'a onay verip beşlik çaktılar. Bayılıyordu bu çocuğa. Jimin tuvalet'ten çıkınca önlerine döndüler.

"Jimin..çok güzel olmuşsun." Jin'in gülümseyerek söylediği şey utanmasına sebep olurken sessizce teşekkür etti.

"Seni enişteme nasıl kaptırdım ben?"

"Hâlâ geç kalmış sayılmayız tae."

"Kaçalım mı chim?" Jimin gülerken başıyla onayladı.

"Hep bu günü bekledim." Taehyung kocaman gülümsedi, arkadaşına sıkıca sarıldı.

wasabi / jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin