iyi ki doğdun jungkook

2.6K 210 157
                                    

Merhaba

İyi okumalar ♡

"Yani şimdi sen bana, seninle ilgilendiğini mi söylüyorsun?"

Taehyung ve jimin kampüsün bahçesinde ki çimlere uzanmışlardı,  jimin arkadaşına dün olanlardan bahsediyordu.

"Evet tae"

"Bana neden mesaj atmadın? Ben traş olup yanağımı kestiğimde bile sana yazıyorum." Taehyung kızmıştı, jimin bileğini incitmişti fakat kendisinin haberi yoktu.

"Endişelenmeni istemedim tae, hastaneye götürmek için elinden geleni yapardın" jimin haksız değildi, arkadaşı bu konularda çok evhamlıydı . Bir keresinde yere düştü diye hastahaneyi ayağa kaldırmıştı.

Taehyung gözlerini devirdi ve yattığı yerden kalkıp bağdaş kurarak oturdu.

"Bir daha anlat" dedi tae. Jimin'de onu taklit ederek kalktı ve o da bağdaş kurdu.

"Tae 3 kere anlattım zaten yeter" diye sızlandı jimin.

"Anlat işte çok heyecanlı."

"Offf, mutfağa girdiğim'de ayağım kaydı ve yere bileğimin üstüne düştüm, yer de yağ vardı. Jungkook şef hemen yanıma geldi ve iyi olup olmadığımı sordu, bileğim acıyordu ama stajdan geri kalmamak için iyiyim dedim. Mutfak'ta böyle şeyler çok tehlikeli, jungkook şef çalışanı azarladı, kol altlarımdan tutup kaldırdı hem de hiç zorlanmadan. Beni restaurantın bar kısmına götürdü, bileğime buz koyup, krem sürdü. Kremi sürerken elimi tuttu tae, elim içinde kayboldu resmen. Bileğimi sardı, kötü olursam eve gidebileceğimi söyledi ama ben istemedim."

Taehyung, ellerini çenesinin altında birleştirmiş jimin'i dinliyordu. Sanki en sevdiği romantik dizinin kavuşma sahnesini izler gibi.

"Ama bu çok tatlı, sonra ne oldu?" Taehyung sanki bilmiyormuş gibi tekrar sordu. Jimin gözlerini devirdi.

"Jin şefin işi olduğu için 15 dakikalığına onun yanına gitmemi istedi, sarımsak soydum. Bileğim tekrar acımaya başlamıştı,kremin nerde olduğunu sordum ve o tekrar krem sürdü bana. Gün içinde ne zaman beni görse iyimisin diye sordu."

"Jimin, benim hislerim kuvvetli biliyorsun, siz olursunuz buna eminim"

"Tae, saçmalama adam benim şefim, sadece düştüğüm için ilgilendi" jimin gözlerini kocaman açmış taehyung'a bakıyordu.

"Hadi ama jimin, adam çok ünlü bir şef olabilir, hangi şef stajyerinin bu kadar üstüne düşer ve ya ilgilenir?"

"Çok iyi niyetli biri olabilir?" 

Taehyung dik dik jimin'e bakmaya başladı, sinirleniyordu. Neden anlamak istemiyordu ki?

"Neden dik dik bakıyorsun?" Sordu jimin.

"Boşver, hadi kalk dersim başlayacak. Senin dersin yok mu?"

"15 dakika var başlamasına"

"Tamam hadi gidelim"

İki arkadaş birbirlerine sarılmış dersliklerine ayrılmışlardı. Jimin sınıfına geçip cam kenarına oturdu. Biraz sosyal medya'da oyalandı.

"Selam arkadaşlar" woobin hoca sınıfa girdi ve öğrencileri selamladı.

"Stajınızın ilk haftasını tamamladınız, nasıl geçti anlatın bakalım."

Chae-won hemen söze atladı.

"Çok güzel geçti hocam~ kız olduğum için çok iyi davrandılar, herkesle iyi anlaştım"

wasabi / jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin