Merhabaaa
Nasılsınız???
İyi okumalar ♡♡♡
Jimin, jeon's restaurant'a giderken biraz endişeliydi, bugün yoongi şef ile çalışacaktı. Sorun vereceği işler değildi, sorun ondan çok çekinmesiydi.
Vardığında arabasından indi, derin bir nefes aldı ve restaurant'a girdi. Garsonlarla selamlaşarak soyunma odasına ulaştı, üstünü değiştirip takılarını çıkarttı. Mutfağa girdikten sonra ellerini yıkadı, yoongi şefin yanına adımladı.
"Günaydın şef"
"Günaydın jimin, 3 gün benimle çalışacaksın hazır mısın?" Jimin, neye hazır olacağını anlamadı ama yine de evet dedi.
"Evet şef" yoongi gülümsedi, masum bir gülümseme değildi bu.
"O hâl,de et deposuna git, tüm etlerin etiketlerine bak ve üstünde yazan tarihleri kontrol et. Yakın zamanlı olanları ayır. Onlar bittikten sonra aynılarını tavuk ve domuz etlerine de yapıcaksın" (burdan şefime selamlar az çektirmedi bana)
Jimin'in gözleri kocaman açıldı, burası çok büyük bir restauranttı. Daha önce et deposunu görmüştü, tavuk ve domuz olan bölümü düşünmek bile istemiyordu. Yine de karşı gelemezdi.
"Evet şef"
"Başla"
Jimin et deposuna girdi, içeriye umutsuz bir bakış attı. Sebze doğratsaydı olmaz mıydı ?
Daha fazla oyalanmadan etlerin tarihlerini kontrol etmeye başladı. Yakın olanları ayırıyor, daha zamanı olanları tekrar yerine koyuyordu.
Kobe etlerini gördü, çok pahalı ve lezzetliydi. Aklına uygulama sınavı olacağı geldi, kobe eti yapmalı mıydı ? Hemen bu düşünceden vazgeçti. Evet jimin'in maddi durumları iyiydi fâkat o da öğrenciydi, kartın'da biriktirdiği paradan jungkook şefe hediye almıştı daha fazla harcayamazdı.
Depo'nun kapısı açıldı ve içeriye jungkook şef girdi. Jimin ne yapıyordu?
"Jimin, ne yapıyorsun burada?" Sen şefsin be adam neden giriyorsun ki buraya altında çalışan bir sürü insan var söyle biri getirsin istediğini demek istedi ama diyemedi.
"Yoongi şef etlerin tarihlerine bakmamı istedi, yakın olanları ayırıp, daha zamanı olanları ayırıyorum şef" jungkook içinden yuh amına koyim dedi.
"Tamam, kolay gelsin"
"Şef, bir şey sorabilir miyim?" Jimin çekinerek sordu.
"Tabi"
"Dünya mutfağın'da en sevdiğiniz mutfak hangisi?" Jimin, jungkook'un cevabını heyecanla beklemeye başladı. Jungkook ise jimin'in neden böyle bir soru sorduğunu merak etti.
"Fransa" jimin, cevabına şaşırdı, kendisinin'de en sevdiği mutfak fransız mutfağıydı.
"Bir şey daha sorabilir miyim?" Jungkook, tatlı tatlı soru sormak isteyen jimin'e hayır demek istemedi.
"Sor"
"Soğan çorbasını seviyor musunuz?" Jungkook güldü.
"Hayır, bak onu sevmiyorum işte" ikisi de kıkırdadı.
"Neden sordun?"
"Şey, uygulama sınavımız olucak ve ben hangi mutfağı yapacağıma karar veremedim, bu yüzden size sormak istedim"
"Senin de en sevdiğin mutfak fransız değil miydi? Evrakları getirdiğin gün söylemiştin." Jimin, jungkook'un hatırlamasına şaşırdı ama belli etmedi.