Imma pretend we're going strong

231 30 14
                                    

4 yıl sonra

Sonunda babamdan kurtulmuş ve mesleğimi elime alabilmiştim.

Ayrıca yeni bir ilişkim bile olmuştu.

Chaeryeong ile 6 aydan beridir çıkıyorduk ve gerçekten hayatımın en iyi yılları bu yıllar diyebilirim. (Ship değildir)

"Tyuuun naneli dondurmamız kalmamıış"

"Hemen nasıl bitirdin aç"

"Sus da git al."

Gerçekten naneli dondurma için markete yollanıyordum. Nerde ulan adalet eşitlik.

Evet chaeryeong naneli dondurma aşığıydı ama bazen fazla yiyordu.

Markete girdiğimde ilk evdeki birkaç eksiği alıp buzluğa doğru gittim.

Chaeryeong a naneli almıştım kendime vanilyalı dondurmayı alırken birinin daha uzandığını gördüm.

Dizilerdeki ve kitaplardaki şu klişeler daha önce beni hiç bu kadar heyecanlandırıp aynı zamanda yıkmamıştı.

Yıllardır görmediğim gözleri ile gözlerim buluşunca onun gözünde de aynı şaşkınlık vardı.

Saçlarını kestirmişti.

Eskiden hep uzun saçlarını okşar hep kavgalı olsak da aramızın iyi olduğu zamanlar saçlarını ne kadar sevdiğimi dile getirirdim.

Dondurmayı almadan arkasını döndüğünde onu ne kadar özlediğimi farketmiştim.

Ama artık çok geçti öyle değil mi?

Chaeryeong ile sağlıklı bir ilişkim vardı ve kafamın karışmasını başka yerlere gitmesini istemiyordum.

Karşıma çıkmaması gerekti.

___

Eve döndüğümde durgun halimi farkeden chaeryeong bana sarılıp

"Bişey mi oldu, marketten döndüğünden beri böylesin?"

"Önemli değil eski bir arkadaşla karşılaştık da."

"Peki."

___

Kahvaltımı yapmış koltukta uyurken yıllardır görmediğim numarayı gördüm.

Yeonjun hyung arıyordu?

"Alo?"

"Heh taehyun bugün akşam attığım konuma gelebilir misin soobin kai falan yemek yiyicez sohbet falan ederiz?"

"Olur, kız arkadaşımı da getirebilir miyim?"

"Hani sonuna kadar gaydin lan dönek neyse getir yengeyide atıyom konumu 6 da orda ol"

Cevap veremeden kapatmıştı.

Saat 5 de 6 da orda olmam için aramak tam yeonjun hyungluk bir hareketti.

Cry For Me | TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin