"umarım iyi anlaşırız ben Seo Soojin"
Yeni kız herkesi etkisi altına alıp yerine oturmuştu.
Gerçekten güzel ve etkileyiciydi.
Bütün sınıfın soojine bakması ile geçen ders teneffüs zili sayesinde sonunda bitmişti.
Herkes soojinin etrafını sarmış onu darlıyorlardı.
Sonunda bu kalabalıktan çıkıp herkesi şaşırtarak shuhua nın yanına gitmişti.
Ben onlara bakarken beomgyu ise bana bakıyordu. Kafamı ona çevirip ne var der gibi baktığımda kafasını çevirmişti.
"1 gün küsüp diğer gün barışıyoruz yeter artık."
"Bende bundan memnun değilim. Olmamasını istiyorsan hareketlerine dikkat edebilirsin."
"Neden tek hata yapan benmişim gibi konuşuyorsun?"
"Ben bir hata yaptığımda özür dilemesini biliyorum choi sende erdem deden şey yok sanırım"
"Bende özür diliyorum bay duygusuz, her zaman hatalarıma odaklandığınız için görememeniz normal." Gülerek devam etmişti. "Ağlayacağın en son kişiye ağlamak gururunu kırmış olmalı kuyruk acında buradan geliyor sanırım?"
Gerçekten nasıl kavgaya dönüşmüştü bu konuşma?
Kavganın uzamaması için kalkıp gidiyordum fakat o devam ettirmekte ısrarcıydı sanırım.
"Doğrular mı acıttı şimdide? Sana aşık olmakta bu zamana benim gururumu incitti fakat bundan sonra aynı olmayacak kang"
"İnan nasıl davrandığın umurumda değil sadece sus yeter"
Teneffüs kavgamız ile geçmişti. Çalan zil ile öfkeli bir şekilde sırama oturdum.
Normalde derste beni izlerdi ama bu sefer cidden bir kere yanlışıkla bile bakmamıştı.
Bir sevgi canınızı acıtıyorsa gerçekten sevgi midir? Sevgi, aşk kavramı hep güzel bir düş gibi anlatılmamış mıydı bize? Neden acıtıyordu o zaman?
___
"Özür dilerim."
Yanıma döndüğümde han jisung u görmeyi beklemiyordum. Ne için olduğu belliydi. Beni öptüğü için özür diliyordu.
Kafamın en çok karışık olduğu günlerde daha da karıştırmaktan başka bir şey yapmamıştı.
"Bir daha olmasın."
Sorun değil demiyicektim tabikide, sorundu çünkü.
"O-olmaz"
Tostumu yerken beni izlemesi gerçekten çok gericiydi.
"Arkadaşlarının yanına gitsene sen."
"Arkadaş grubum dağıldı."
Minho olayı gruplarını dağıtmış olmalıydı.
"En çok güvendiğim changbin ve hyunjin minhonun tarafını tuttu biliyor musun? Neden böyle yaptılar anlamadım gerçekten."
Saf saf konuşup parmakları ile oynuyordu. İtiraf etmeliyim ki çok tatlı duruyordu ve kalbimin teklemesine engel olamamıştım.
"Sence kim haklı?"
Bana doğrulttuğu soru ile düşünmüştüm. Jisung onu defalarca aldatmıştı ama minhoda enayiydi. Haksız olan yoktu tamamen toxic bir ilişkiydi.
Tanıdıktı ama kestiremiyordum.
"Bilmiyorum."
Onu söylememi bekliyor olacak ki yüzü düşmüştü.