Lia ile deli gibi öpüşen chaeryeong.
Hayat güzel gidiyorken neden hep bozulur ki.
Beomgyuda arkadan gelmiş ve daha demine göre ayık hali ile şaşırmıştı.
Şaşırmıştı ama içten içe mutlu olduğunu da biliyordum.
Ayrıldıklarında beni fark etmeleri ile chaeryeong un gözü pörtlemiş ağızı bir karış açılmıştı.
Lia ise tepkisizdi bu tepkisizliğin altında sırıtıyordu. Masada bana olan bakışlarının nedeni belli oluyordu.
Ortamdan çıkınca olan sessizlik ve temiz hava ile rahatlamıştım.
"Sanırım pek de doğru kişi değilmiş."
"Sevindiğini biliyorum boş yapma"
"İntikam almak ister misin?"
"Seni kullanmama izin mi vereceksin ve intikamın ne önemi var ki beni aldattı."
Yüzündeki küçük utanmış tebessüm ile
"Peki"
"Saçlarını neden kestirdin"
"Sinirimi geçirmek için."
"Bana olan mı?"
Cevap vermemişti fakat sorunun cevabını zaten biliyordum.
İkimizde konuşmadan bekliyorduk. Konuşacak yüzümüz yoktu çünkü.
"Gerçekten bazen kalbimi sökmek istiyorum."
Bunları derken bana dönmüştü.
"Yaptığın her hareket canımı çok yakıyor çünkü."
"Sadece senin hareketlerin canımı acıtıyor biliyor musun? Diğerlerine bağışıklık kazandım."
Ne demek istediğini anlamamış tek kaşımı kaldırarak ona bakmıştım.
Beomgyu eskiden çok enerjikti ama ben onun enerjisini emmiştim.
Neyden bahsettiği hakkındaki tahminlerim aklımda dolanırken gerçek olmamasını dilemiştim içimden bin kere.
"Yapmadığını söyle."
Sesini çıkarmayınca koluna uzanmıştım.
Açmadan tahminlerimi doğrulanmıştım. Daha iyileşmemiş yaraları yüzünden yüzü buruşmuştu.
Derin bir nefes verdim.
"Neden yaptın gerçekten hayattaki insanlar gelip geçicidir beomgyu birilerini takıntı yaparak bir yere gelemessin."
"Geçmiyorsun taehyun ben seni o mesajı atmadan önce de uzaktan seviyordum. Sevgili olduğumuz zamanlar benim için rüyaydı sana yazarken bile böyle olacağını düşünmüyordum. Hayatımı senin için mahvettiğimin farkındayım ama sen... sen çok güzelsin senden vazgeçemiyorum."
Yaptığı uzun konuşma titrememe sebep olmuştu.
"Psikolağa git"
Gerçekten ağzımdan onun iyiliği için çıkan sözlerin altında yatan anlamları şimdi anlıyordum.
"Öyle demek isteme..."
Parmağını dudağıma koyması ile sözüm yarıda kesilmişti.
Ayağa kalkmış ve yavaşça uzaklaşmıştı.
İçeri baktığımda liaya kucak dansı yapan chaeryeong ile karşılaşmıştım.
Chaeryeong a ölüp bitmiyordum o yüzden pek de etkisi olmamıştı üzerimde.
Ama gönlünü almam gereken biri vardı.