Then at the end, break your heart

211 29 14
                                    

"kanka gel hadi naz yapma"

Yarım saattir kainin buluşma için yalvarmasını dinliyordum.

Beomgyunun da olduğunu ortama beni neden çağırıyorlardı anlamıyordum cidden.

"İyi lan yeter ki sus."

"Ohh sonunda attığım konuma gel."

"Şimdi m..."

Dediğimi bitiremedim telefonu kapatmıştı.

Chaeryeong u bir daha getirmemeye karar vermiştim. Kırılmasını istemiyordum.

___

Buluşma yerine vardığımda ben dışında herkesin olduğunu gördüm.

Soobin hyungların hararetli sohbeti karşısında beomgyu yere bakarak oturuyordu.

"Oo hoş geldin taehyun"

Adımı duyunca bile kafasını kaldırmıştı.

Yeonjun hyung beomgyunun halini farketmiş olacak ki onu dürtmüştü.

"İyi misin?"

Bunu bekliyormuş gibi ağlamaya başlayan beomgyu ile hepimiz şaşırmıştık.

Bir süre kimse konuşmamış herkes beomgyunun hıçkırıklarını dinlemişti.

"Beni o gün bırakmasan daha iyi olurdum! Çok bencilsin. Ama seni hala seviyorum ve bundan nefret ediyorum. Kız arkadaşından da nefret ediyorum çünkü benimle hiç böyle olmadın."

"Bencil olan sensin sanki? Her buluşmamızda kavga çıkarman ve kız arkadaşımı kıskanman bunu gösteriyor."

"Ve bu sevgi mi sence? Sevgi sağlıklı olur seninki sadece takıntı."

"Sevgimi sorgulamak sana mı düşüyor?"

"Ay yeter susun artık!"

Araya giren yeonjun hyung ile ikimizde susmuştuk.

"İkiniz de bencilsiniz aranızdaki bu boktan ilişkiyi konuşarak halletmeniz gerek"

İkimizde yüzümüze vurulan gerçek ile yüzümüzü yere çevirmiştik.

"Biz 4 yıl önce zaten çözdük şuan işleri karıştıran da o"

"Ve yine 4 yıl önceki gibi bütün suçu bana yık"

"Psikolojik tedavi olsan iyi olur bence bu tutarsızlıklarına kimse çözüm bulamaz."

Kavganın daha uzamaması için eve doğru yola koyulmuştum. Yine beomgyu tarafından enerjim emilmişti.

Ondan artık nefret ediyordum.

Ama bunu hareketleri ile kendisi yapmıştı.

"Aşkıım sonunda geldin seni özledim."

Chaeryeong a sarılıp alnına öpücük bırakıp üstümü değiştirmeye gitmiştim.

"Akşam parti varmış gidelim mi?"

"Ne partisiymiş?"

"Bizim eski okuldaki biri düzenlemiş ama bilmiyorum tam."

"Tamam gideriz."

Sevinçle güldüğünde tebessüm etmiştim.

Sonunda sağlıklı bir ilişkim vardı ve bazılarının bunu bozmasına izin vermeyecektim.

___

Partiye geldiğimizde bizimkileri görmüştüm fakat chaeryeong ile vakit geçirmek istiyordum.

Beomgyu ile göz göze geldiğimizde gözü ilk chaeryeong un belindeki elime gitmişti.

İkimizi bir arada görmek onu cidden üzüyordu ve bunu görebiliyordum.

Ama en bekelmediğim şey ise yıllardır görmediğim bedenin partinin sahibi olmasıydı...

Cry For Me | TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin