31

1.3K 161 143
                                    


mark-jennie

mark:
iyi misin
sinirlenme daha fazla
zaten burayı yaktın yıktın
ama halledeceğiz
gelmemi ister misin

jennie:
mark ben bitirelim derken ciddiydim

mark:
yani?
geleyim de seks yapalım demek istemedim
bitirmek istedin
ben de buna saygı duyuyorum
ama sen bitirdin diye
bendeki şeyler de bitmiyo
kafan dağılır diye söyledim
sana iyi hissettirmek istiyorum

jennie:
ben yanlış anladım o zaman

mark:
olsun sorun değil
ister misin gelmemi
oyun oynarız
yemek söyleriz

jennie:
hayır yalnız kalmak istiyorum
baskı iptal edildi di mi

mark:
edildi merak etme halledeceğiz
eğer fikrini değiştirirsen haber ver

jennie:
veririm ama değişeceğini sanmıyorum

-

Gerçekten yalnız kalmak istiyordum. Evde oturur kendi kendime sinirlenirim diye düşünüyordum ama Jeon Jungkook planlarımı bozmuş,maç izlemek için beni evine sürüklemişti. Yoongi,Jimin ve Yeonjun da buradaydı. Dünya kupasını izleyeceklerdi.

"Ben niye buradayım?"

Jungkook mutfaktan biraları getirip herkese bir tane verdi.

"Kızım ne biçim korelisin sen bizim maçımız var. Otur izle. Ne yapacaksın evde tek başına? Evi yakarsın sen bu sinirle,hayır aynı kattayız yangın benim evime de sıçrar olan bana olur."

Jungkook bir şekilde beni güldürmeyi başarıyordu. Olanlardan haberi vardı. Bu ay kapakta yer alan ünlümüzün tam basıma gittiğimiz an çıkan skandallarını ve şu an nasıl linç yediğini biliyordu. Bu şekilde dergiyi basamazdık,her şeyi yeniden yapmamız gerekiyordu ve zamanımız kısıtlıydı. Yaptığımız her şey boşa gitmişti. En çok canımı sıkan şey de bu sayıyla gerçekten çok fazla ilgilenmiştim,her şey kusursuz olsun isterken elime yüzüme bulaştırmışım gibi hissediyordum.

"Bence de kal noona, bak bizim takımdaki dokuz numaradan gözünü ayırma. Çok yakışıklı."

Maç başlamıştı,hepsi dikkatle maçı izliyorlardı. Jungkooklarla maç izlemek benim için geleneksel bir şeye dönüşüyordu. İlgimi çekmediğini söylesem de arada yaptıkları yorumlara,sinirlenmelerine ister istemez gülüyordum. Yeonjun her dokuz numara gösterildiğinde bana dönüp işaret ediyordu. Komik bir çocuktu ve dokuz numara da hoştu. Namjoon ve Hoseok denen arkadaşlarının kendi evlerinde izlemek gibi bi totemleri olduğundan bahsetmişlerdi. O yüzden burada değillerdi. Taehyung da yoktu ama kimse ondan bahsetmiyordu,sanırım herkes olan bitene hakimdi.

Dördü de bir oturup bir kalkıyor heyecanla maçı takip ediyorlardı. Kaçan golle Jungkook elinde sıktığı yastığı yerde masumca maçı izleyen Yeonjun'a fırlattı. Ama kendilerini öyle kaptırmışlardı ki Yeonjun kendisine fırlatılan yastığı sessizce kollarının altına aldı. İster istemez ikisinin salaklığına gülünce yan tarafımdaki Yoongi gözünü maçtan ayırıp bana döndü,ben de ona döndüm. Dişlerini göstererek gülümsedi. Çok tatlı bir gülümsemesi vardı. Bir kere saçlarımı okşayıp oynamaya devam eden maça geri döndü. Yoongi olanları ne kadar biliyor ya da beni ne kadar suçluyor bilmiyordum ama konusunu hiç açmamıştı. Böylesi daha iyiydi. Konusunu hiç açmasa da konuşmak istesem orada olacağını biliyordum.

getaway carHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin