Esti raul meu necesar,doza mea de intuneric

800 14 0
                                    

Nano Richard

    Au trecut abia cateva zile,dar casa noastra arata mai bine ca oricand. Ne-am implicat toti trei 100%,iar totul arata perfect acum. Mai neccesita mici schimbari,dar de moment pot astepta. privesc in jur si ma cuprinde un sentiment de melancolie,pentru prima data simt oboseala pana-n maduva oaselor. Oftez profund,imi iau pachetul de tigari si ies sa iau putin aer.
   
     Aud usa verandei deschizandu-se,insa nu ma intorc sa vad cine e. Simt o pereche de ochi calzi care ma privesc din spate,apoi niste brate pline de iubire cuprinzandu-ma tandru. Imi asez mana peste mainile ei firave si o strang protector. Ma saruta pe obraz si imi sopteste:

         - Iubitule,esti bine? Te-am simtit agitat si am decis sa vin sa te vad. vocea iubitei mele a avut mereu harul de a ma calma.

    Termin si ultimul fum din tigara,ma intorc spre ea si o cuprind in brate. De abia asteptam sa ii simt iar atingerea,sa ii simt trupul in bratele mele. O privesc in ochi,pe femeia fara de care nu ma vad,ochii aceia albastri ca oceanul,in care ma scufund atunci cand nervii ma domina. O privesc pe Melisa,singura mea slabiciune. Nu mai rezist tentatiei si ii gust buzele pline si dulci,o iau pe sus si ne retragem in dormitor,unde aveam sa conduc infernul starilor mele in edenul ei.

   O mangai usor,in timp ce ii scot hainele,una cate una,lasandu-le pe podeaua camerei goale. O intind pe cearsafurile satinate si incep sa ii sarut cu dorinta fiecare particia din corp. Trag de lenjeria ei dantelata cu dintii,apoi ii sarut acel loc care freamata de dorinta de a ma primi inauntru. Ii ofer placere miscandu-mi limba peste clitorisul ei,iar cand gemetele i se intetesc,o patrund usor,atent si fac tot posibilul s-o urc pe culmile placerii. Maresc putin ritmul,in timp ce ii sug usor sfarcul intarit,si unghiile ei traseaza forme abstracte pe spatele meu. Simtim amandoi presiunea climaxului ce avea sa loveasca puternic,asa ca ne sarutam pentru a reprima sunetul placerii si a o mentine pe ea relaxata. 

    Cum ma asteptam,orgasmul a fost o reala tornada,care ne-a lasat pe amandoi,goi,unul langa celalalt cu rasuflarea intretaiata. Ii asez cu grija capul la pieptul meu si o sarut pe frunte,iar ea mormaie ceva si ma imbratiseaza si mai strans:

      - Te iubesc enorm,iubito! Ma faci mereu cel mai fericit. Sa nu ma parasesti vreodata..fara tine nu pot face macar un  pas. ma priveste zambind,ofteaza usor,iar pe fata ei,se poate citi linistea.
    - Eu te iubesc si mai mult,motivul fericirii mele! Esti raul meu necesar,doza mea de intuneric ce ma tine in viata. Sa nu te mai gandesti vreodata ca te voi lasa,ca de mine nu mai scapi. imi spune si isi lasa din nou capul pe mine.
    -Te simti acasa,iubito?
   -Ma simt acasa oriunde esti si tu,iubitule.

    O privesc cateva clipe,iar ea zambeste sincer. Nu e nimic mai frumos in lume decat sa privesti in ochii persoanei care te iubeste cel  mai mult,mai ales cand acei ochi sunt albastri,ca marea linistita. Daca ma pierd si mai mult in ei,parca pot auzi valurile,care sunt bataile inimii ei,atat de intense,de ritmice,si atat de ale mele. Femeia asta mi s-a dedicat cu totul,fugind impreuna cu mine de umbrele care agita doar trecutul meu. 

   Ma saruta usor,apoi ma prinde de mana si se ridica usor. 

     -Haide sa facem un dus,amandoi avem nevoie de inca un moment de relaxare.imi zice si fara sa ii pese ca suntem goi ne indreptam catre baie.

     Apa ni se prelinge-n siroaie pe corpuri,urmarind cu interes picaturile care-i ating pielea fina,catifelata. Imi torn sampon in palma si incep sa ii spal parul,sarutandu-i umerii care au luat jumatate din problemele mele fara a cere vreodata ceva la schimb. Clatesc spuma,iar ea maraie usor de placere cand apa calda ii atinge scalpul.

    -Aveam nevoie de asta dupa zile intregi de munca,insa ma reusit. Uite cat de bine arata casa noastra.

    Cuvintele ei imi trimit fiori placuti in  tot corpul,trezindu-mi fluturasii in stomac. 

  -A noastra,iubito.ii raspund si o mai sarut sub jeturile subtiri de apa,ca apoi sa o infasor intr-un halat de plus si sa mergem spre bucatarie.

𝑆𝑎𝑐𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑠𝑡𝑒𝑖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum