Maylin Richard
Dupa micul dejun si cateva momente de leneveala,eu si Melisa hotaram sa mergem la cumparaturi,pentru o tinuta noua pe care s-o purtam in seara asta. Aveam speranta ca poate-l voi revedea de misteriosul de seara trecuta si ca poate nu ma v-a mai prinde pe picior gresit,astfel sa ajungem sa purtam o discutie cat mai clara si constructiva.
Cand ne pregatim sa plecam prin magazine,ma imbrac lejer,incat sa-mi fie usor sa probez,parul il prind cu un elastic moale la baza capului,doar cat sa nu ma deranjezze,iar in picioare aleg sa port o pereche de tenisi fara sireturi. Un strat de rimel si un strugurel care-mi ofera o tenta putin mai rosiatica buzelor si sunt gata de plecare. Nici Melisa nu depune mai mult efort,purtand o rochie larga si o pereche de incaltari asemanatoare cu ale mele,cu parul ei blond,bogat,strans intr-un coc dezordonat in varful capului.
Chemam un taxi si alegem sa mergem la mall,unde aveam sa pierdem ore intregi,insa cine ne-ar fi grabit? Ne luam timpul necesar si alegem sa re relaxam astfel,petrecand timp de calitate intre fete.
Coboram din masina fix in fata mall-ului,apoi privindu-ne increezatoare intram in magazine si distractia poate incepe. Luam pe rand fiecare magazin care ne-ar putea trezi interes,pana cand ajungem in cel mai bun dintre toate. Zeci de modele de rochii sau outfit-uri in doua piese ne atrag atentia in sectiunea pentru femei,iar bratele ni se umplu pana la refuz catre cabina de proba.Intram fiecare in cate una si incep a pune pe mine toate lucrurile care-mi plac,punandu-ma in dificultate,nestiind ce sa aleg. Bugetul era unul generos,dar clar nu-mi puteam permite tot ceea ce luasem sa probez,asa ca raman la o rochie scurta,satinata,de culoarea lavandei tinere,usor pastelata,cu pietricele in franjuri cusute atent in slitul rochiei.
Fara sa ma gandesc mai mult,aleg sa o cumpar pe aceasta,o dezbrac cu grija,iar cand corpul imi era acoperit doar de lenjerie,iar eu cotrobaiam dupa hainele mele prin mormanul celor probate,perdeaua cabinei se da brusc in laturi,iar imaginea din fata mea ma face sa incremenesc,iar musafirul nepoftit,are o reactie similara.
As recunoaste chipul si parfumul asta oriunde,era acelasi barbat cu care ma sarutasem aseara,iar din sclipirea de o milisecunda a ochilor sai gri,realizez ca si el m-a recunoscut. Cand transa este rupta,eu tot incapabila de a face macar un gest el murmura un
-Scuze...Nu am...Nu am intentionat.si trage la fel de brusc perdeaua la loc.
-E...E ok...reusesc eu sa raspund in urma lui,simtind cum ma inrosesc pana-n varful degetelor de la picioare.
Ma imbrac in viteza,iar cand ies ca evacuata din cabina,Melisa care mai mult ca sigur vazuse totul,chicotea de mama focului,lucru ce m-a determinat sa o inghiontesc cu cotul in coaste. Zambetul ei exagerat de larg,ma facea sa ma simt si mai rusinata de cele intamplate,iar cum tot ce se intamplase nu parea a fi de ajuns,la rand, la casa de marcat, el era cel care se afla in fata mea. Dupa ce isi indeasa hainele in sacosa de plastic,ma observa,imi cauta contactul vizual,iar cand il obtine mustaceste golaneste,iar un val fierbinte imi cuprinde iarasi obrajii si-mi simt picioarele moi,in timp ce degetele imi tremurau pe bancnotele cu care mi-am achitat rochia si cateva accesorii.
In drum spre iesirea din mall,Melisa suna un alt taxi,pentru a ne duce acasa,iar apoi atentia ei se muta pe mine.
-Iarasi v-ati intalnit.spune ea impungandu-ma usor cu degetul in umar.
-Nu asa as fi vrut sa se desfasoare totul...Dar se poate numi o intalnire secunda...
-Ai vazut,si el si-a luat cate ceva de imbracat,poate va veni la aceeasi petrecere. Orasul asta e unul mic,cate petreceri pot fi in seara asta.
-Nu stiu...Dar dupa intamplarea asta mi-e extrem de rusine sa-l mai privesc...Eram doar in lenjerie...
-Ei da si ce,el categoric nu regreta ipostaza in care te-a vazut.ma tachineaza ea,apoi ajungem sa urcam in taxi si sa ne indreptam spre casa,pentru a ne pregati pentru deseara.
CITEȘTI
𝑆𝑎𝑐𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑠𝑡𝑒𝑖
AksiCând obligațiile unui serviciu murdar cer sacrificii morale,totul ia o întorsătură neașteptată.