Un loc liber

489 14 0
                                    

 Maylin Richard 

     Cand ajungem noi doua,petrecerea incepuse deja de o ora,iar distractia se apropia de apogeu. Intram direct in pasi de dans,iar rochia mea de un mov pastelat,se potrivea cu costumul ei din doua piese,cu o fusta mulata pana la genunchi si un corset fara maneci,in aceeasi nuanta. Aratam amandoua ca scoase din cutie,iar multi ne-o puteau confirma. Privirile insistente,gesturile baietilor pe care ei credeau ca nu le vedem,nu ne faceau decat sa radem.

     Mergem spre bar,de unde ne luam doua cocktail-uri si ne indreptam catre o masuta mica,ce parea a fi goala. Ne asezam si incepem sa trecem cu privirea la fiecare,Melisa tachinandu-ma mereu cand vedea vreun reprezentant al sexului tare,mai aratos. 

     Privirea mea se indreapta brusc spre zona baii,iar langa colt,la coada,il zaresc chiar pe el,dar nu reusesc sa rostesc ceva,ca Melisa il vede si ea. 

    -Universul clar te vrea langa barbatul ala.imi spune si ridica din sprancene zambind draceste.

     Imi dau ochii peste cap si sorb din bautura tare,incercand sa-mi neg pana si mie ca ar putea exista un destin scris,undeva,in care eu si unul dintre cei mai frumosi barbati ai lumii am imparti o viata si un dormitor. Il priveam destul de insistent,iar cand si-a ridicat ochii din telefon,am facut contact vizual brusc,i-am zambit din instinct,iar el mi-a raspuns cu un zambet increzut,care m-a facut sa ma fastacesc in scaun. 

      Il privesc pe furis cum se uita incruntat in telefon,apoi cu un gest ca si cum ofteaza,isi pune telefonul in buzunar,apoi ii urmaresc pasii grei,pana constat ca se indreapta catre masa noastra.

   -Mai aveti un loc liber si pentru mine,domanelor?

  -Sigur,ia loc.raspunde imediat Melisa,iar eu sunt incapabila sa schitez vreun gest.

   Ii simt privirea aia glaciala cum imi arde trasaturile,decolteul,dar sunt prea rusinata sa i-o intalnesc. Insistenta privirii lui ma determina sa-mi ridic putin ochii din pahar si sa ne intersectam,eu zambind timid,iar el isi intinde usor mana pe mana si imi mangaie degetele din jurul paharului.

     -Cum te numesti?ma intraba cu o ezitare usoara in glas,dar in ochii lui am vazut un strop de viclenie.

     -Maylin,tu?

    -Hades.raspunde cu vocea lui groasa ca un tunet,iar numele lui imi trimite un fior rece prin intreg corpul. Vrei sa dansam putin?

    -Sigur...raspund privindu-l cu retinere si putina teama pe barbatul din fata mea. 

    Imi intinde o mana pentru a ma ajuta sa ma ridic de pe scaun,iar pe cealalta o asaza pe soldul meu. Atingerea lui era una cu o greutate nemaintalnita, genul de atingere pe care o simti in toate celulele din corp. 

    Ajunsi in zona de dans incepem sa ne miscam usor in ritmul muzicii,iar cu fiecare acord,deveneam tot mai relaxata in prezenta lui,iar el parea ca se bucura de compania mea si atentia pe care i-o acordam. Cu cat ritmul devenea mai lent,mainile lui ma atingeau mai mult,facandu-ma sa ma simt tot mai frumoasa,tot mai speciala si dorita,desi inca era un strain pentru mine,simteam ca el stie ceva mai mult despre mine.

    

𝑆𝑎𝑐𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑠𝑡𝑒𝑖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum