Hades Tommaso
Atingerile ei ma innebunesc,unghiile alea in culoarea cireselor amare retraseaza conurul tatuajelor mele,trezind in pieptul meu tresariri care mi se rasfrang in pelvis.Ii cuprind parul in pumn,sarutand-o flamand,devorandu-i buzele,coborand usor,gustand bucatele mici din pielea ei,iar ea geme usor,clipind lent cu pleoapele ingreunate de placere. Se intinde usor pe spate,isi infige degtele mici in asternutul negru,satinat,in timp ce limba mea isi croieste drumul printre labiile ei,iar mainile mele ii framanta sanii rotunzi. Ridic usor privirea si ii urmaresc expresiile faciale,cum isi musca buza inferioasa cand geme tot mai tare,mai frenetic,pana cand ajung iar sa o sarut pe abdomen,apropiindu-ma lent si penetrand-o tandru dar dominant.
Deschide gura usor,dar ii acopar scancetul cu saruturi de foc,iar cand isi deschide ochii de culoarea chihlimbarului,usor umezi,vad scanteiile dorintei care-mi redau un impuls ce ma determina sa cresc ritmul. Partida se aprinde, o intorc ,mangaindu-i sira spinarii cu degetele,urmarind atent cum spatele i se indreapta si cum se cambreaza usor in jurul penisului meu,iar cand palma mea face contact cu fundul ei mormaie pe infundate o injuratura indescifrabila.
Degetele mele ajung sa ii prinda iarasi parul ravasit,adancindu-ma si mai tare in ea,ca sa ajung sa ii soptesc:
-Intr-o buna zi,nu vei mai apartine nimanui in afara de mine,Maylin! Iti voi domina cu o simpla privire pana si gandurile,iti vei aminti mereu atingerile mele,vei ceda intotdeauna dorintelor mele...
-Hades...i se desprinde usor de pe buze,iar cand vreau sa o ating...
Dispare,iaar o vibrate grava a telefonului pe noptiera de lemn ma trezeste brusc,iar pentru cateva secunde nu realizez nici cine sunt si nici unde ma aflu. Ma intind dupa telefon,care se opreste din vibratii cand il prind intgre degete,apoi in bara de notificari vad doua apeluri ratate de la unchiul Zharick. Las momentan telefonul sa-mi alunece dintre degete in pat,mai inchid ochii pentru o secunda pentru a-mi potoli vacarmul mintii,apoi mintea mi se umple de soapta firava,cu inconfundabila ei voce,care-mi rostea numele intr-un geamat soptit,care se lovea cu atata putere de peretii mintii mele.
Inca o vibratie puternica pe noptiera ma face sa injur marunt din buze,dar in cele din urma aleg sa raspund
-Greu astazi,Hades! Ce ti-a luat atat? Erai prins intre o pereche de craci?
-Buna ziua,si tie,unchiule!
-N-am timp de politeturi,puturosule. Haide,spune-mi daca ai vazut-o aseara pe domnisoara Richard,daca mai dureaza pana s-o seduci ca bag de seama,domnule Tommaso ca tragi de timp. Cu cat mai devreme scapam de ea,cu atat sansele de a te indragosti de tinta scad.
-Am...am vazut-o insa n-amputut interactiona. Era cu iubita fratelui ei,si doar in compania ei a fost toata seara...
-Daca mai gasesti multe scuze,s-ar putea sa cred ca ai nevoie de motivatie.o rosteste dur,iar maxilarul meu se incordeaza,pentru ca stiam la ce se referea.
-Incerc sa actinez cat pot de repede,unchiule...Promit.mint cu nerusinare cu degetele incrucisate ca un copil,iar el imi inchide fara a se mai obosi sa-si ia la revedere.
Auzise deja ce voia,nu obisnuia sa piarda vremea sau sa-mi poarte de grija,scopul lui era mai important decat orice obligatie morala fata de familie.
CITEȘTI
𝑆𝑎𝑐𝑟𝑖𝑓𝑖𝑐𝑖𝑢𝑙 𝑑𝑟𝑎𝑔𝑜𝑠𝑡𝑒𝑖
ActionCând obligațiile unui serviciu murdar cer sacrificii morale,totul ia o întorsătură neașteptată.