1

21.2K 952 930
                                    

Hii babyss yine ben ve yine bir catboy fici...

Aklıma gelmesiyle anlık yazıyorum amk pekte birşey beklemeyin kısa olacak ha xndmzmdmzmdm

Umarım seversiniz

Hadi başlayalımmm

Jungkook'tan

Günlerdir aklımda olan şeyi yapmak adına ilerlerken Jack arabayı durdurdu.

"Burası efendim"

"Emin misin?"

"T-tabikide asla yanlış yere getirmem sizi"

Arabadan inerek binaya baktım, sikeyim neden berbat duruyor burası hani güzel yerlerdi catboyların bakıldığı yerler?
İçeriye girdiğimde kadının teki önümde durarak kaşlarını çattı.

"Buyrun?"

Jack bana baktığında anlık güldüm, belli ki böyle yerler gerçekten sikiklerle dolu.

"Müdürle görüşmek istiyorum?"

"Sebep?"

Parmağımı şıklatarak gözlerimi devirdiğimde Jack konuşmayı ele aldı.

"Müdürünüzle görüşmek için sebep mi olmalı?"

"Evet olmalı?"

"Tanrım bana sabır ver"
Adımlayarak müdürün odasına daldığımda adam bana bakarak ayağa kalktı.

"B-bay Jeon?"

"Çalışanınızın tavrını sevmedim, Ne bu sikik tavır?"

"Özür dilerim siz onun kusuruna bakmayın lütfen. Ne için gelmiştiniz?"

"Bir catboy sahiplenmek istiyorum"

"Anlamadım?"

"Sanırım aynı dil konuşmuyoruz hm?  Burası sahiplendirme kurumu değil mi?"

"Anladım, tabikide buyrun"

En nefret ettiğim şey mal gibi seçilmeleriydi ama sanırım mecburiydi seçmek? Bir odaya girdiğimizde herkes sıraya dizilirken köşedeki benden en fazla 20cm kısa olan çocuk sinirle omuz silkerek kadına tırnaklarını geçirdi.

"Git git çirkin kadın!"

Tanrım neden bu kadar hoşuma gitti bu çocuğun tavrı?

"Taehyung buraya gel"

Adama bakıp oflayarak sıraya girdiğinde hepsine baktım. Gözüme en çok isminin Taehyung olduğunu bildiğim çocuk iyi geliyordu.

"Taehyung mu ismin?"

"Git koca adam! Kötücük bakıyorsun!"
Tıslayarak kuyruğunu kabartıp geri adımladığında güldüm. Kesinlikle bu çocuğu istiyordum, müdürle konuşarak sahiplendirme işlemlerini hallettiğimde kadın bana baktı ters ters.

"Onu istediğinizden emin misiniz?"

"Neden?"

"O sorunlu çünkü, geldiğinde 6 yaşındaydı şimdiyse 23 yaşında ama hala sorunlu ve asabi. Kedi genleri daha ağır bastığı için daha çok hırçın"

"Bu sizi alakadar etmez. Taehyung bundan sonra benim himayem altında, Jack hadi"

Taehyung'u alıp dışarıya çıktığımızda kocaman açtığı gözlerle turuncu kulakları ve kuyruğunu dikerek korkuyla koluma yapıştı.

"O-Olmaz! Birdaha uslu dururum kötücük adam lütfen beni götürme karanlık odaya!"

Karanlık oda? Kaşlarımı çatarak eğilip yüzünü ellerimin arasına aldım.

Angry CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin