11

10.4K 628 356
                                    

Öylesine kısa bir bölüm olacak ehe

Hadi başlayalımm

Jungkook'tan

"Mrhh sen kör müsün Koo?"

"Sikerim ama artık ya nerede hani?"

"Burada bak!"

Yerdeki böceği gösterdiğinde kafamı yastığa gömdüm, yeminim olsun ki delireceğim. Evde yabancı var diyerek uykumdan uyandırıp böcek mi gösteriyor?

"Taehyung sikerim seni"

Yatak odasına gidip uzandığımda tişörtünü ve eşofmanı çıkararak sallanan Kuyruğuyla şirince gülümsedi.

"Ne yapıyorsun bebeğim?"

"Mrhh koca Koo sikerim seni dedi, önceden böyle dediğinde deliğe girmişti?"

Tanrım bazen çok masum oluyor... Kucağıma alıp kıyafetlerini giydirerek yanaklarını öptüm.

"Güzel bebeğim küfür o?"

"Mrhh artık Koo bana ufaklığım demiyor"

"2 senedir her gün diyorum nasıl demiyorum?"

"Ştt derhal bebeklere gidelim Koo meme vakti"

"Memeni ememezler ve Lina onlara mama verdi bile ufaklığım"

"Mrhh Koca Koo emiyor neden bebeklerim ememez?"

Sikeyim ne diyebilirim ki?

"Çünkü memende süt yok?"

"Mrhh hep em Koo seviyorum ben tamam mı?"

"Tamam tamam seni yaramaz"

"Bebeklerimiz yürümüyor neden?"

"Zamanla yürüyecekler bebeğim"

"Koca Koo"

"Hm?"

"İstiyorum"

"Ne istiyorsun?"

"Minik çilek fotoğraf"

Evet bu aralar taktığı şeylerden birisi de çilek kız efektiyle fotoğraf çekinmekti... Telefonumu ona verdiğim gibi koşarak odadan çıktığında bende peşinden çocuk odasına girdim.

"Aaannee!"

Siktir siktir konuştu ve anne mi dedi yani?

"Mrhh bak bak koca Koo Jino anne dedi!"

"Bebeğim alıştırma şu çocukları anne demeye!"

"Sen sus mrhh! Anne ben Jino"

"Lina başka birşey dedi mi?"

"Hayır ama dün gece Joon şey dedi efendim"

"Ne dedi?"

"Nasıl desem ki..."

"Söyle söyle ne dedi?"

"Bok dedi"

Evet sanırım artık küfür etmeyeceğim bebeklerimizin yanında? Tae bir evren fotoğraf çektikten sonra hepimiz bahçeye inerek Lina'nın masayı hazırlamasını beklerken oyalamaya başladık kendimizi.

"Siktir Joon yeme onu bebeğim"

"Mrr bok!"

Tanrım hayır hayır ama herkese bok der şimdi... Benim oğlum işte be!

"Bok demek ayıp mrhh! Kötü baba Koo git!"

"Benim ne suçum-Jino hayır!"

Havuzdan su içen bir bebeğim var... Niye bu kadar yaramazlar demiyordum, Taeye benziyorlar çünkü? Jinoyu alarak ayakta durdurdum.

"Hadi bebeğim yürü babaya"

"Annnee"

"Tamam annen o senin kabul, koş hadi anneye"

Yavaş yavaş adımlar atarak yere götünün üstüne düştüğünde güldüm, gerçekten çok tatlılar... Yemekten sonra hepimiz giyinmiş, Taehyung'un isteği üzerine alışveriş merkezine gitmiştik. Jino ve Joon bebek arabasındayken Tae kuyruğunu arabaya sarmış yaklaşanlara tıslayıp duruyordu.

"Ufaklığım kimse zarar vermez merak etme"

"Sen sus kötü baba Koo! Bebeğime bok demeyi öğrettin!"

[  ] Kendime not:Taehyung ağzına sıçsa da susarsın çünkü aptal aşığın tekisin?

"Mrhh Koca Koo onu istiyorum"

Dantelli takımları gösterdiğinde kafamı hemen hayır olarak salladım, zaten güzel aslaa ve asla izin vermezdim almasına. Kalbim durur amk bendeki de kalp?

"Koca Koo istiyorum hıh!"

"Bebeğim başka al?"

"Iıhh küçük ekranda insanlar giyiyor bende istiyorum!"

"Off Taehyung off çok yaramazsın"

"Bırak bebeklerimi kötü koca Koo!"

Onu kucağıma alarak mağazaya girip istediği takımlarla Jino ve Joon için güzel tulumlar alarak arabaya bindirdim.

"Mrhh koca Koo seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum yaramaz kedicik"

"Mrrh Taehyung arsız!"

"Tamam arsız kedicik"

"Yorgun hissediyorum Mrhh"

Kızgınlığı yaklaştığı için öyleydi, eve geldiğimizde birkaç saat Jino ve Joon'la oynadıktan sonra mamalarını yedirip yatırdım. Odaya gittiğimde duyduğum seslerle gülmeden edemedim, benim ufaklığım hep aynıydı asla değişmemişti.

"M-Miyavv! Koca Koo kocaman elleriyle popoşumu sevecek, mrhh baba Koo yalasın"

Tam bir bebek oluyordu ilk gününde, şimdi yatağa girersek asla çıkmamıza izin vermezdi o yüzden aşağıya inip güzel bir biftek pişirdim ona.

"M-miyavvv! Baba Koo bana sulu etten mi yaptı?"

"Evet ufaklığım gel hadi"

"Mrhh baba Koo sana aşığım"

"Yerim dudaklarını, hadi ye bakalım"

Dudaklarımı yalayarak saçlarımı sevdi ve kulağıma fısıldadı.

"Koca Koo ağzına al ufaklığım desin mi?"

"Yemek ye"

"Mrhh kocamanın beni istemez mi Koo? Deliğe girmek istemez misin?"

"Yemekten sonra bebeğim"

Heyecanla - sanki her sabah kucağımda sürtünen kendisi değil gibi- kıpırdanarak yemeğini yemeye devam ettiğinde güldüm. Asla değişmeyecekti sevgimiz...



Hopppaa final anam babam.
Normalde 10.bölümde bitirecektim ama böyle kısa bir şey daha olsun dedim.

My little catboyu ebesinin amı kadar uzatıp bunu 11de bitirmem xkdmxndnxndnxnn

Öpüldünüz bendis kaçarr, diğer ficlerde görüşmek üzere muahh💋🤍

Angry CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin