10

10K 567 270
                                    

Bir açıklama yapmak istiyorum öncelikle, Jungkook zorla baba olmadı arkadaşlar böyle düşünmeyin amk ya. Zaten istiyordu ama Tae ye birşey olur korkusu vardı içinde, yani ikisi de istiyordu sadece biraz erken oldu o kadar. Umarım anlatabilmişimdir.

Hadi başlayalımmm

Jungkook'tan

"Taehyung yine neredesin ufaklığım?"

2 ay... Koskoca 2 ay olmuştu ve Tae büyüyen karnıyla hep ortalardan kaybolup duruyordu. Tanrım çok tatlı... Masanın altına girmiş, elindeki çikolata kasesinden çikolataları açıp yiyerek dışarıya atıyordu çöplerini. Gülerek alta eğildiğimde yüzünü kapattı.

"Baba Koo Taehyung yok"

"Ufaklığım benim çok yeme karnın ağrır bebekler acı olur sonra?"

"Sıcak istiyorum lütfen"

Daha akıllı olmuştu artık, bebeklerinin olacağını bildiğinden uslu duruyordu. Ya da durmaya çalışıyordu en azından... Doktor kontrolüne gittiğimizde ikiz olacaklarını, ikisinin de erkek olacağını söylemişti. Kendimi aşırı mutlu hissediyordum, aile kuruyorduk ve Tabikide ilk ayında evlilik işini halletmiştik bile. Kucağıma aldığımda burnunu çeke çeke karnına koydu elimi

"Bebekler istiyor Koo sev"

"Seviyorum mükemmelim, hepinizi çok seviyorum ben?"

"Olsun Mrhh daha da sev! Linaa!"

"Efendim?"

"Baba Koo dedi ki bana omlet yapar mısın?"

"Yaparım Tabikide, salamda ister misin?"

"Hmhmm lütfen"

Gerçekten aşırı derecede durulmuştu, eski şımarık halleri neredeyse hiç kalmamıştı ama ben her halini seviyordum.

"Mrrh baba Koo ben anne!"

"Anne değil ufaklığım baba"

"Iıh anne! Bebekler kimden doğarsa anne odur baba Koo?"

Haklıydı ama anne değildi babaydı. Anlamak istemediği için kahkahayla onayladım, hemen kucağıma uzanarak mırlamaya başladı.

"Mrrh baba Koo delik akıyor yine"

Evet birde bu vardı, hamileliği deliğindeki öz sıvısının akmasını sağlıyordu. Her aktığında da ne istediğini tahmin etmişsinizdir... Bıkmıyordum yalan atamam, küçük eşimi tatmin etmeye tapan birisiydim sabahtan akşama kadar istediği her şekilde becerebilirdim deliğini.

"Mrhh! Baba Koo midem bulanıyor"

"Ştt nefes al bebeğim, evett böyle şimdi bissürü ver hadi"

Yaparak kıkırdadı.

"Geçtii!"

"Akıllı ufaklığım benim"

"Iıh Taehyung azgın! "

"Evet birazda azgınsın"

"Çok azgın !"

"Tamam çok azgınsın tamam, yaramaz seni"

Kendisine azgın diyordu çünkü biliyordu azgınlıklarını, mesela her sabah kucağımda sürtünerek inleyip mırıltılarla uyandırıyordu beni. Hamileliğin getirdiği birşey olduğundan dolayı aşkla bakıyordum ona, kilo almış yanakları tombul tombul olmuştu git gide. O kadar yakışıyordu ki anlatamam ben size, karnını hep severek bebeklerimize güzel şeyler söylüyordu. Mükemmel bir anne olacaktı, aman baba işte Taehyung yüzünden dengem şaştı ama ondan bile memnundum çünkü evimi yuva yapmıştı. İşlerimi bile siktir etmiştim artık, yer altından elimi tamamen çekmiştim çünkü zarar gelsin istemiyordum onlara. Oysa memnundu halimizden, günlerce gezip bebeklerimize oda dizerken bile kucağımda olduğundan dolayı memnundu belki de?

Angry CatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin