Hi babyss yine ben aq xjdmxnmdmd
Watty bana düşman olduğu için diğer bölüm çoğu kişide açılmamış, umarım tekrar yorumlar yaparsınız...
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Sinir küpü gibi mekanda dolanıp duruyordum, siktiğimin karşı tarafı ne yapmaya çalışıyor anlamıyordum yemeğe çağırmak ne?
"Efendim sakin-"
"Kapat sikik çeneni! Adam resmen bir bok planlıyor yemeğe çağırmak ne demek? Nerede görülmüş mekan sahibini yemeğe çağırdıkları? En son olduğunda nasıl bir ortam oldu hatırlıyor musun sen?"
"Evet haklısınız ama zararlı çıkan taraf onlar olur"
"Ne sandın tabikide öyle olur, neyse bakalım neler olacak"
Telefonu elime alıp Lina'yı aradım.
"Bay Jeon?"
"Taehyung ne yapıyor?"
"Bahçede küçük bir kaplumbağayla oynuyordu en so-tanrım hayır bay Taehyung bırakın onu"
"Yine ne yaramazlık yapıyor?"
"Şey sanırım artık girişteki vazo yok Efendim..."
"Tamam sorun değil ona birşey olmasın da, bir yerini kesmedi değil mi?"
"Mrhh Lina bak kapkap aç! Yemek verir misin!"
Rica etmeye ve herkesin yanında sex konuşmamaya alışıyordu zamanla, yine de hep derhal sıcak istiyorum diyordu...
"Marul verdim efendim"
"Geç gelebilirim dikkatli olun, yatmadan önce Taehyung'a meyveli süt vermeyi unutma"
"Asla ben unutsam o unutmaz efendim merak etmeyin"
Telefonu kapatarak sesli bir nefes verip adamın mekanına ilerlemeye başladım. İçimde yersiz bir sıkıntı vardı umarım Birşey olmaz...
Taehyung'tan
Kapkap yemeğini yerken bende yedim, Lina Koo geç gelecek demişti o yüzden ona geldiğinde kapkap evde kalabilir mi diye sormak istiyordum. Zil çaldığında hemen koştum.
"Mrhh Koca Koo kapkap kalsı-"
Tıslayarak geri adım attığımda Koo'ya benzeyen yabancı eve girerek güldü. Sevmedim yabancıyı!
"Mrhh derhal git yabancı!"
"Sen çok sevdiğim abimin kediciği olmalısın hm? Seni çok seviyormuş"
"Evet koca Koo sever beni!"
Koltuğa oturduğunda usulca diğer tarafa oturdum, sevmedim yabancıyı!
"Tıslama hemen minik kedicik, korkma sana birşey yapmam"
"Koo seni öldürür zaten yapamazsın mrrhh!"
Koo bana demişti ki öldürürüm onları dokunurlarsa, Koo özledim gel. Yabancı bana yaklaşarak saçlarımı okşadığında tıslayarak ellerini çizdim hemen.
"Sahip Koo dokunur sadece mrrrh!"
"Keşke benim olsan"
"Lina!"
"Efendi-tanrı aşkına siz kimsiniz?"
"Jungkook'un kardeşiyim tanımıyor musun?"
"İzniniz yoksa giremezsiniz"
"Hadi ya sana mı soracağım?"
"Ne işin var senin burada?"
"Ooo bakıyorum da çok sevdiğim abim gelmiş? Özledin mi beni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angry Cat
ФанфикTanınan mafya Jeon ve Dik başlı Catboy Taehyung. "Burası artık senin de evin ufaklık" "Sensin o ufaklık annesi pis adam!" Minific! Jk:27 Tae:23