ARKADAŞ OLMAK İSTİYORUM

204 19 4
                                    

Jungkook

"Ya çocuk gay değilse" dedi Namjoon yoongi Namjoon'a dönüp "o zaman direk plana geçicem ama şansımı deneyecem" dedi ben ise susmayı tercih ettim umarım gay değildir en azından sevdiği kişi tarafından işgence görüp tecavüze uğramak gerçekten berbat bir his anlamıyorum direk bunları babasına yapmak varken neden oğlu yoongi çok kötü bir işe bulaşmıştı.

Jimin

Jungkook ve Namjoon sinemadan hızla çıkmıştı biz daha noldu bile anlamamıştık sanırım yoongi'yi aramaya gitmişlerdir diye düşünüp pek kafamıza takmadık.

Hepimiz benim eve geçip şimdi televizyon izliyorduk "sizce yoongi neden jimin'in babasının adını sordu ve neden öğrenince sinemadan gitti" dedi hoseok herkes bakışlarını televizyondan çekip hoseok döndü " Hiç bir fikrim yok" dedi Jin hyung " yoksa kitaplardaki intikam almak için falan mı geldi" dedi heycanla taehyung evet kesinlikle çok fazla kitap okuyordu bu çocuk" saçmalama taehyung "

"Hayır jimin saçmalamıyorum olabilir KİTAPLARDAKİ GİBİ BİR ASK YAŞAYACAKSIN" manyaktı bu çocuk intikam için gelmiş olamaz çünkü babam birini öldürecek biri değil ve ya birine zarar verecek kimse taehyung umursayıp televizyona geri döndüler.

******

Sabah yine şu sikik alarmın sesiyle uyanmıştım. Ne yani her sabah ötmek zorunda mı? Bir kere ama sadece bir kere bozulsa keşke böylelikle en azından okula gitmem için bir bahanem olurdu.

Yatakta tabiri caizse tepinerek çıktım. Elimi yüzümü yıkayıp dolabımın karşısına geçtim. Siyah bı tişört altına siyah dar bı kot pantolon üstünde deri ceketimi gitmiştim. Evet sıra bizimkileri uyandırma sırasıyla dün hepsi bende kalmıştı. Ve onları uyandırmak resmen işgenceydi işe en zorundan başlayıp hoseok'un kaldığı oda ya adımladım "HOSEOK KALK AAARTIK"

"NOLUYOZ AMK" diyip yataktan fırladı evet resmen baskın var gibi kapıdan içeri girip hemen bağırmistim ve tahmin ettiğimden daha çabuk uyandı "okul var hadi sen diğerlerini uyandır bende kahvaltı hazırlamaya gidiyorum" diyip oda dan çıktım.

Herkes uyanmış kahvaltımız gayet sessiz sakin geçmişti.  Okulum evime yakın olduğu için bugün havada biraz güneşliydi o yüzden yürüyerek gitmeye karar verdik.Hepimiz okul yolunu tutmuş okula gidiyorduk ki arkamızdan bir ses "taehyung" diyene kadar bu ses kesinlikle jungkook'a aitti umarım yoongi yoktur umarım yoongi yoktur diye kaç kere dedim bilmiyorum ama onlar yanımıza gelip "selam" diyen yoongi'nin sesini duyana kadar ah cidden mi? Neden istediğim hiç birşey olmuyordu ki herkes selam vermişti ama ben daha arkamı bile dönmemiştim emin herkes bana bakıyordu yapacak bişey yoktu bende arkamı dönüp"selam" dedim yapmacık bir gülümsemeyle.O da tebessüm etmişti bir dakka ne YOONGİ BANA TEBESSÜM ETTİ HEMDE BANA ilk defa soğuk bakışlarıyla bakmıyordu ve bana tebessüm ediyordu inanması zor gerçekten zor çünkü dünkü olaydam sonra hiçbir şey söylemeyip gitmişti tabi bir olaysa ama neden gittiğini merak ediyordum doğrusu bunu tabi ki sorucaktım "yoongi" dedim bakışlaı hemen bana dönüp "ne var" derecesinde bakıyordu " dün neden hemen öyle gittin  " dedim önce jungkook'a sonra namjoon'a bakıp bana döndü ne sikim dönüyordu burda "acil bir işim çıktı" dedi.bende başımla onaylamış herkes yola koyulmuştu.

Sonunda hepimiz okula gelmiştik. Dersin başlamasına daha 15 dakika olduğu için hiç birimiz sınıfa çıkmamış kantine gidiyorduk"çocuklar siz geçin biz jimin'le kahve alıp geliyoruz"

"Ne benimle mi? Kahve mi?"

"Evet seninle " demesiyle gözlerimi kocaman açtıp yok artık ne ara arkadaş olmuştuk bizde birlikte kahve almaya gidiyorduk "neden ben jungkook'la git" dedim.
O da bana "ciddi misin sen " bakışı atıyordu ne yani birden öyle demesi garip oldu

"Hadi ama jimin sadece arkadaş olmak istiyorum " bir dakika doğru mu duydum ben yoongi benimle arkadaş olmak mı istiyordu.

İyi de bu çok saçma önce çok garip davranıyordu hep soğuk bakardı ama babamın adını öğrendikten sonra arkadaş olmak istiyordu bu çok saçma ama
"Hadi jimin ne düşünüyorsun bu kadar bir kahve alıp geliceksin alt üstü" Jin hyung'un sorusuyla aklımdaki düşünceleri bir tarafa attıp onu başımla onaylayın Yoongi'yi beklemeden ilerlemeye başladım.

"Hey Jimin beklesene" beklemedim yürümeye devam ediyordum. O da bana yetişmişti. Şimdi sıra bekliyorduk " hey jimin neden böyle davranıyorsun"

"Neden acaba Yoongi ilk başta bana soğuk soğuk bakıyordun sonra soruna cevap vermedim diye hiç bişey demeden gittin soruna cevap verince yine aynısı gibi hiç birşey demeden gittin şimdi gelmiş arkadaşın olmak istiyorum diyorsun sence de bu durum garip değil mi?"

"Hayır hem sana demiştim acil bir işim çıktı diye ve soruma cevap vermediğinde de sinirlendim o yüzden gittim"

" Hmm peki neden babamın ismin sordun" bu sefer bana "ne" der gibi bakıyordu bende omuz silktim yine ve yine hiç birşey demeden çekip gitti. Bu çocuk beni delirtecekkk.

Kahveleri almış bizim çocukların olduğu masaya gidiyordum "yoongi nerde?" hoseok'un sorusuyla omuz  silkip"gitti" dedim
"Nereye?"

"Bilmiyorum bişey demedi" biz ona baksak iyi olur hem birazdan ders başlar diyip namjoon'la jungkook masadan kalkıp gitti. Bizimkiler bana "yine ne halt yedin" Bakışı atıyordu bu Bakışı nerde görsem tanırım omuz silkip "ben bişey yapmadım" dedim

JUNGKOOK'TAN
"Hyung sence yine ne oldu?"

"Bilmiyorum jungkook gidince öğreniriz"

Sınıfa gelmiştik yoongi hyung en arka sırada dalgın bir şekilde elindeki kalemi çevirip duruyordu.

"Yoongi noldu neden kantinden haber vermeden çıktın"

"Jimin sandığımızdan çok akıllı "

"Ne! Ne demek bu"

"Kantinde neden bu kadar çabuk değişip onunla arkadaş olmak istediğimi ve bunu babasının adını öğrendikten sonra yaptığımı sordu?"

"Hyung bence bu işten vazgeçmelisin"

"Jungkook o sikik sesini kes bu işten asla vazgeçmeyecem"

"Selam çocuklar napıyonuz " Jin hyung gelmişti. Onun yanında bu konuyu konuşamayacağimiz için Namjoon hyung " hiç öyle konuşuyoruz"

"Yoongi neden haber vermeden kantinden çıktın? Jimin birşey falan mı dedi?"

"Ah hayır Jin haber vermediğim için üzgünüm bir konu hakkında hocayla görüşmem gerekti onu unutmadan hallediyim dedim"

"Ah peki anladım, bu arada jungkook sizin hoca derse girdi"

"NE! Hyung bu yeni mi söylenir şimdi hocadan 15 dakika azar işiticem"

"Bu benim sorunum değil zili duymayan sensin hadi naş naş sınıfına " hızla sınıftan çıktım ders edebiyatı ve bu hoca tam bir manyakti derse 1 dakika geç kalsan 15 dakika hiç erinmeden azarlıyordu pis karı yahu.


kısa bir bölüm oldu umarım seversiniz 💜

İntikam: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin