EN FAZLA NE OLUR Kİ

179 17 1
                                    

Sınıfa gelmiş ama kapının önünde bekliyordum. Çünkü biliyorum ki hoca beni azarlayıp kapının önünde bekletecekti en iyisi azar yemeden beklemekti. O yüzden zil çalana kadar kantine oturacaktım.

Jimin

İlk derse gireli 15 dakika falan oluyordu ama jungkook derse gelmemişti. Bunu taehyung da farketmiş bana dönüp "jungkook niye gelmedi"

"Biz nerden bilelim taehyung" dedi hoseok bugün tersinden kalktığı belliydi birde bu hoca çekilmiyordu hiç taehyung suratını asıp önüne döndü "taehyung" dedim sessizce bunu sormazsam kesinlikle meraktan ölürdüm fısıldamamla bana döndü bende hemen  "jungkook'u neden sordun" diye sordum

"Ne! Hiç öylesine" diyip önüne döndü evet kesinlikle paniklemişti böyle bir soru beklemediği kesindi. Evet o kesinlikle jungkook'tan hoşlanıyordu.

************

Sonunda ders bitmişti. Hoseok ve taehyung'la kantine gidiyorduk. Bişeyler aldıktan sonra Jin hyung'un sınıfına gidecektik.

Taehyung

Evet jungkook'tan deliler gibi hoşlanıyordum. Normalde kimseyle kolay kolay konuşmaz arkadaş olmazdım ama o gerçekten sevimliydi ilk gördüğümde o gülümsediğinde çıkan tavşan dişleri uzun boyu ahh gerçekten ona ait herşeyi beni mahvediyordu. Onu görünce kalbim resmen yerinden çıkıcak gibi hızlı atıyordu ellerim terliyordu. Uzun zaman sonra ilk defa birinden hoşlanmıştım. Ama bunu arkadaşlarıma söyleyemezdim çünkü biliyorum ki ya ağızlarından kaçırırlar ya da söylerlerdi. Bende söyliyecektim ama şimdi değil zamanı geldiğinde söyleyecektim.

Ders başlamıştı ama hâlâ jungkook gelmemişti merak etmiştim. Hasta mı olmuştu? Yoksa başına bişey mi gelmişti? Merak ediyordum ve derse hiç odaklanamıyordum. Belki bizimkiler görmüştür diye onlara sormaya karar verdim"jungkook niye gelmedi"

"Biz nerden bilelim taehyung" hoseok dediği şeyle asık olan yüzümü daha da asmıştım çünkü onu görmemişti offf nerdeydi bu çocuk gözüm her dakika kapıya gidiyordu belki gelir umuduyla "taehyung" jimin sorusuyla ona döndüm "jungkook'u neden sordun"

"Ne! Hiç öylesine" diye yanıt verip önüme döndüm. Jimin anlamış olamaz değil mi hayır anlamamıştır o da neden sorduğumu merak etmiştir kesin evet evet ondan anlasa daha çok soru sorardı.

Jimin

Kantine girmiştik ama girdiğimiz an"jungkook"  diye bir çığlık beklemiyorduk bu çığlığı atan tabiki taehyung'tu, jungkook'ta afallamış olucak ki ona baktığımda taehyung'a tuhaf tuhaf bakışlar atıyordu. jungkook yanımıza gelip "bişey mi oldu? Neden öyle bağırdın taehyung"

"Hiç! Okula gelmedin sandım görünce de şaşırdım ondan yani başka bişey değil kesinlikle" jungkook anlamış ifadesiyle başını sallamıştı.

Omuzumda hissettiğim ağırlıkla arkamı dönmüştüm. Yonngi bu yoongi'ydi "selam napıyonuz" jungkook'a bakarak sormuştu. Bende geriye çekilip omzumdaki ağırlıktan kurtulmuştum. Oda bana anlamamış bir ifadeyle bakıyordu.Bende sadece omuz silkmekle yetindip önüme döndüm

"Hiç öyle konuşuyorduk" diye yanıt verdi jungkook hemen sonra Namjoon hyung ve Jin hyung gelmişti. Hepimiz bir masaya oturmuş herkes biriyle konuşuyordu yoongi ve ben hariç ben sadece onlara bakıyordum

"Okul çıkışı işin var mı?" Yanımda ki Yoongi'ye döndüğümde bana sorduğunu anlamıştım ama diğerleri de susmuş bize bakıyordu ah cidden bakacak ne vardı "hayır neden?"

"Güzel, biraz takılalım mı?"

"Neden?"

"Arkadaş olmak istiyorum tanışırız hem"

"Neden?"

"Ah jimin yeter neden, neden tanışmak için işte "Jin hyung bıkmış olucak ki bir anda lafa atlayıp Yoongi'nin konuşmasına izin vermedi "peki tamam" demiştim. O da bana göz kırpıp kantinden çıktı.

********

Sonunda bir okul günü daha bitmişti bu yüzden mutluydum ama bir taraftan kafam karışıktı bugün yoongi'yle birlikte bişeyler yapacağız ve bunu çok geriyor o kadar saçma hareketlerden sonra arkadaş olmak istemesi garip geliyordu.

Yavaş adımlarla merdivenden iniyordum çünkü yoongi'yle buluşmak istemiyorum Normalde olsa koşarak çıkardım ama işte konu yoongi olunca böyle oluyor

Sonunda dışarı çıkmıştım ama yoongi yoktu "umarım işi falan çıkmıştır da gelmez" diye mırıldandım kendi kendim ama bende o şans nerdeeee omzumda hissettiğim elle arkamı döndüm. Gülümsüyordu ama içten bir gülümse değildi bu yapmacık."ee ne yapmak istersin"

"Bilmem beni sen çağırdın bir fikrin vardır diye düşündüm"

"Aslında bir fikrim yok ama önce yemek yiyebiliriz bence"

"Pekala tamam"

"Bildiğim bir yer var oraya gidelim mi?"

"Olur"

"O zaman ben arabayı alıp geliyorum bekle burda beni "

Onu başımla onaylamıştım o da hızla yanımdan ayrıldı. Ah cidden bunu yapmalı mıydım? En fazla arkadaş olucaz yani en fazla ne olabilir ki

Kısa bir bölüm oldu sınav haftam olduğu için bölümleri geç yazıyorum kusura bakmayın sizi seviyorum 💜

İntikam: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin