Yorum yapmayı unutmayın yorumları okumayı çok seviyorummm umarım seversiniizz❤️🔥
Minsoo herşeyi nerden öğrenmişti hiçbir fikrim yoktu ama o öğrendiyse bütün okulda yakında öğrenecektir şimdi ne olacak? Ne yapacağım? Babam sandığım kişiye ne olmuştu? Ve yoongi niye beni korumuştu sonuç olarak onun için intikam uğruna çıktığı biriydim beni sevmiyordu.
Aklımda çok fazla soru vardı bunlara yanıt bulabilir miydim?
"Jimin iyi misin? Özür dilerim seni orda tek bırakmamalıydım"
"Önemli değil taehyung "
"Düşünme bunu hobi nerde kaldı?"
" O mu o bugün gelmeyecekmiş"
"Neden?"
"Uykusu varmış"
"Tamam zil çaldı hoca gelecek şimdi gel otur"
"Tamam"
Sınıftaki herkes bana bakıp birşeyler diyorlardı büyük ihtimalle herkes herşeyi duymuştu.
Şimdi başlıyoruz işte bakalım neler olacak
******
Öğlen arasını belirten zil çaldığında herkes sınıftan çıkmaya başlamıştı. Taehyung'a uykum olduğunu bizimkilerle yemek yemesni söyleyip masaya kafamı koyup uyuyacaktım ki minsoo kapının orda ismimi söyleyene kadar yine ne istiyordu?
"Ne var?"
"Uykun var seni tabi ya gece çalışmaktan uyumamışsındır sen şimdi" diyip gür bir kahkaha atmıştı tabi grubu da geri kalır mı hiç
"Minsoo rahat bırak beni"
"Bırakmazsam ne olur?"
"Seninle uğraşamam" sıradan kalkıp yanında geçecektim ki kolumu tutmasıyla durdum
"Ya ben uğraşmak istiyorsam" diğer arkadaşları da sınıfa girip kapıyı kapattılar kaşlarımı çatıp minsoo'ya döndüm
"Ne istiyorsun"
" hiç " diyip beni hızla yere itmişti.
"Ah özür dilerim jimin öksüzlere böyle davranmak pek iyi bir davranış değil affet beni" diyip yanıma gelip kaldırmaya çalışmıştı.
Ondan kurtulup bir kaç adım geri gittim.
Korkuyordum...
Evet korkuyordum şimdi olacaklardan ve daha sonra olacaklardan ne yapmalıydım ne hissetmeliydim kimsem yoktu. Arkadaşlarımı bu meseleye itemezdim. Neden bu kadar güçsüz olmak zorundaydım haklılardı öksüzdüm ben beni koruyacak bir babam ve beni sözleriyle iyileştirecek bir annem yoktu. Tek başımaydım neden herşeyin üstesinden tek gelmek zorundaydım ki minsoo birşeyler diyordu ama anlamıyordum beynim algılamıyordu hiçbirsey düşünemiyordum. En son gördügüm şey ise minsoo'nun koşarak yanıma gelmesiydi gerisi karanlık koskoca bir karanlık...
****
Birşeyler konuşuyorlardı. Nerdeydim? Ne olmuştu? Bilmiyordum ama gözlerimi bile açmaya halim yoktu sadece konuşulanları anlamaya çalışıyordum.
"İyi olacak mı?"
"Sadace yemek yemediği için vücudu halsiz düşmüş endişelenecek birşey yok" sonra kapının açılıp kapanma sesi gelmişti. Anladığım kadarıyla biri doktordu diğeri ise beni bu hale getiren herşeyi öğrenmemi sağlayan yoongi'ydi.
Yoongi mi? Onu hâlâ çok seviyordum ama affedemiyordum belki o olmasaydı gerçekleri öğrenmeyecek öyle yaşayıp gidecektim. Bana yaptığı şeyleri kaldıracak güce sahip değilim. Onu affedecek gücü kendimde bulamıyordum affedip normal bir şekilde yaşayamazdım belki çok abartığımı düşünüyorlardı ama yaşamadılar sevdiğin insandan böyle bir darbe yemeden anlamazlardı, anlayamazlardı kullanılmıştım. Hem babam olacak o herif gerçek ailesini korumak için kullanmıştı hem de yoongi intikma uğruna kullanmıştı beni ne kadarda acı belki de minsoo haklı kimsem yok benim şimdi ne yapacaktım? Nasıl yaşayacaktım?
"Uyumadığını biliyorum jimin"
Ne? Nasıl biliyordu ama onu umursamadan yavaşça gözlerimi açıp gelen yoğun ışıkla geri kapattım yavaşça geri gözlerimi açıp yoongi'ye baktım
"Neden burdayım?"
"Neden hiçbir şey yemiyorsun?"
"İlk ben sordum yoongi"
"Birşey yemediğin için vücudun halsiz düşmüş sınıfta seni yerde baygın bir şekilde görünce nasıl korktum biliyor musun? Neden kendine bunu yapıyorsun? Neden hiçbir şey yemiyorsun jimin?"
"Korktun mu ? Ha umrunda miyim yoongi bana ihanet ederken bunlar umrunda mıydı? Belki sen olmasaydın böyle olmayacaktı şuan bu haldeysem senin yüzünden hayatıma girdiğin için böyleyim anlıyor musun beni senin yüzünden"
"Hayatında olduğum için pişman mısın? "
"Evet pişmanım keşke seni hiç hayatıma almasaydim"
Kapıyı sertçe kapatarak çıkmıştı.
Değilim pişman ama benden uzak durmalısın birbirimize sadece zarar veriyoruz.
Umarım sevmişsinizdir biraz kısa oldu ama bir daha ki bölümü daha uzun yazmaya dikkat edeceğim hepinizi seviyorum destekleriniz için teşekkür ederimm 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam: yoonmin
Ficção GeralMin Yoongi, park do-yun' un dan intikam almak için başka bı okula gelir ama istediği hiç birşey aynı olmaz çünkü do-yun'un oğlu park jimin' e aşık olur