HERŞEY YENİ BAŞLIYOR

93 10 6
                                    

Jimin

Gözlerimi açtığımda hastane de olduğumu fark ettim. Neden burdaydım? Son olanlar babam?

* benim oğlum değil *

Cidden bunu demişti yıllardır babam bildiğim adam aslında babam olmadığını öğrenmiştim canımdan çok sevdiğim biricik sevgilim Yoongi'nin aslında beni intikam için kullandığını öğrenmiştim seokjin hyung'un herşeyi bilip bana anlatmamasi herşey üst üste gelmişti şimdi ne yapacaktım? Kimim vardı? Odanın kapının açılmasıyla bakışlarımı tavandan çekil kapıya kapıya bakmıştım

"Aman tanrım Jimin! uyanmışsın" 

Yoongi'ydi bu ona ne olmuştu böyle gözleri kızarmış göz altları morarmıştı ve sanki biraz zayıflamıştı.

"Ne zamandır uyuyorum?" Sesim çok fazla soğuktu o da bunu farketmiş olacak ki yanıma yaklaşıp serumlu elimi tutmuştu

" 2 hafta jimin koskaca 2 haftadır uyuyorsun çok korktum bir an hiç uyanmayacaksin sandım"

"Neden korktun?" Aynı ifadesizlikle sormuştum.

"Jimin özür dilerim biliyorum bu dediğim hiçbirşeyi değiştirmeyecek ama gerçekten özür dilerim "

"Yoongi git burdan "  gözlerinin içine bakıp dediğim şeyle gözlerinin içindeki ışıklarının birbir söndüğüne şahitlik ettiğime yemin edebilirim hepsi tek tek sönmüştü .

Evet onu hâlâ seviyor olabilirim ama bana o kadar şey yapmıştı onu affedemezdim bunu kendime yapmazdım o bana dokunmuştu.

"Pekâlâ şimdilik gideceğim"  demesiyle avcumun içini öpüp gitmişti.

Yoongi

Evet tam bir aptaldım jimin'i araştırmam gerekirdi geçmişine kadar ama ben salak gibi babasını öğrendikten sonra direk planı uygulamıştım sinirine yeni düşüp herşeyi berbat etmiştim saçmalık evet pişmanımdım ama herşey için çok geç o adam jimin'in gerçek babası bile değilken ben jimine neler yapmıştım.

Affedilecek hiçbir yanım yoktu. Özür bile dileyemezdim artık herşey o kadar geç ki aptal bir intikamını peşine takılmış sevdiğim çocuğa neler yapmıştım ne yapmam gerek bilmiyorum gerçekten ölmeyi hak ediyorum jimin bana ne dese bana ne yapsa haklı.

Sanırım ölmeliydim.....

Jimin

Yoongi gittikten sonra gözyaşlarımı tutamamış hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.

Onu affedmezdim ben bunu yapmazdım o bana zarar verdi.

Affetmek istiyordum ama ben yapamam. Hayatım o kadar karışık ki babam sandığım adama aslında babam değil sevdiğim adamın bana yaptıkları ben bunları hak edecek ne yapmıştım.

Peki beni yetimhaneye birakan annem ve babam onlar kimdi? Beni niye bıraktılar? Yaramaz bir çocuk olduğumdan dolayı mı? Beni neden kimse sevmedi? Ben sevilmeyi hak etmiyor muyum? Neden benden nefret ediyorlar nefretlerini hak edecek ne yapmıştım? Peki ya bundan sorna ne yapmalıyım?

Bunları düşünürken odanın kapısı açılmasıyla dikkatimi oraya verdim gelenler bizimkilerdi ama yoongi yoktu nereye gitmişti? Evet gitmesini ben söyledim ama gerçekten gideceğini düşünmemiştim.

"jimin uyanmışsın nasılsın?"

Taehyung sorusunu görmezden gelip Jin hyunga baktım

"Neden hyung? Neden bana herşeyi bildiğini yoongi'nin aslında beni bir intikam için kullandığını söylemedin?"

İntikam: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin