İTİRAF

139 12 13
                                    

JİMİN

Oda dan sesler kesileri yaklaşık bir saat oluyordu. Ben ise yatakta cenin pozisyonunda ağlıyordum ağlamaktan artık gözlerim acıyordu ama yoongi'ni intikam alması -hiç bir bok bilmediğim bir intikam- ve seokjin hyung'un bunu bilip onu sevmeme onunla birlikte engel olmaması bana söylememesi canım çok fazla yakıyordu.

Neler dönüyordu? Hiç bişey anlamıyordum. Odanın kapısı açılmasıyla sırtığımı yatağın başlığına yaslayıp oturur pozisyona geldim gelen kişi tabi ki yoongi'yidi elinde tepsiyle gelmişti"yemek ye" Yüzüme biraz baktıktan sonra kaşlarını çatmış " sen ağladın mı?" demişti tepsiyi komidinin üstüne bırakırken

Konuyu değiştirmek için " söylecek misin artık? Herkesin seokjin hyung'un bile bilip benim bilmediğim ne intikamı bu? Asıl benim bilmem gerekirken ben hariç herkes biliyor"

"Pekâlâ iyi dinle park bir daha anlatmayacağım"

"Tamam"

"Küçüktüm jimin çok küçüktüm annem gözlerimin önünde cansız bir şekilde dururken çok küçüktüm"  Şok olmuştum ne yani annesinin
ölümüyle benim alakam ne

"Küçük bir evimiz vardı 2 katlı çok mutluyduk annem bana hergün güzel yemekler yapardı babam hergün bana oyuncak alırdı her akşam birlikte yemek yer sorna ben annemle babamın arasına oturup çizgi film izlerdik ve yine öyle bir gündü yemekten sonra oturmuş çizgi film izliyorduk birden kapı çaldı babam kapıya bakacağını söyleyip gitti kapıyı açar açmaz bir silah sesi duyuldu öyle çok sesliydi ki bir an korkup ağlayarak anneme sarılmıştım annem de beni yemek masasının altına saklayıp-burda bekle oğlum hemen geleceğim seni seviyorum- diyip yanağımdan öpüp gitti bende ağzımı elimle kapatıp ağlamaya devam ettim. Annem geri geldi ama yanında başka adam vardı masanın altından çıkamadım korkuttum sonra anneme bir tokat attı annem yere düştü ve ağlamaya başladı adama anneme durmadan vuruyordu sonra kemerini çıkarttıp onunla dövmeye başladı annem hem ağlıyor hem çığlık atıyordu ama kimse duymuyordu sonra pantolonunu çıkardı annem yapma diye ağlıyordu orda anneme tecavüz etti işi bittikten sonra kafasına silah sıkıp gitti beni görmüştü ama bişey yapamdana çıkıp gitmişti o adam SENİN BABAN PARK DO-YUN DU JİMİN ve ben anneme yemin ettim ona yapılan şeyleri sana yapacağım ki baban acıdan gebersin sonra onu öldüreceğim"

Yoongi'ye baktığımda üstüme gelmeye başlamıştı "y-yoongi ne yapıyorsun?" Korkuyordum aynılarını bana da yapacağını söylemişti. Gerçekten yapacak mıydı? Tamam hâlâ onu çok fazla seviyordum ama bana benim izinim olmadan dokunmazdı değil mi? O kadar kalpsiz biri değil

"Sana söyledim park jimin aynılarını tek tek yaşayacaksın" demesiyle diğer elimi de yatağın başlığına kelepçeledi daha sonra üstüme çıkıp boynumu emmeye başladı "a-ah yoongi yapma "

"Y-yoongi lütfen dur yalvarırım" 

"Kes sesini park jimin" demesiyle alt taraflarıma inip pantolumunun üstünden erkekliğimi okşamaya başlamıştı

"İstemediğini söylüyorsun ama sertleşmişsin"

"Y-yoongi dur artık lütfen " beni duymuyordum sadace yaptığı işe odaklaniyordu "İMDAT KİMSE YOK MU YARDIM EDİNNN" bir umut biri beni duyar diye bağırmıştım ama ne biri duydu ne de biri geldi O gün Min Yoongi bana tecavüz etmişti sevdiğim adam tarafından tecavüze uğramıştım.

Kimse bana yardım etmemişti şimdi ise ellerim kelepçelerden kurtulmuş çıplak bir şekilde cenin pozisyonunda ağlıyorum üstüme sadace ince bir örtü vardı.

Yoongi'nin bana yaptığı iğrenç şeyin üstünde iki saat geçmişti ama ben kılımı dahi hareket ettiremiyordum. Yoongi'nin bana tecavüz ederken bizi ses kaydına aldığını ve bunu babama göndereceğini söylemişti ondan sorna odadan çıktı.  Umarım bir daha gelemez.

İntikam: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin