Buz prensi

244 19 4
                                    


Yanlarına gittiğimde Yoongi yüzüme bile bakmıyordu. Ah cidden anlamıyorum bunun derdi neydi hem bana çok anlamsız bir soru sorup hemde böyle yapması çok saçma.

"Selam jimin"

"Selam Namjoon"

Biz biraz sohbet ettikten sonra hoseok, taehyung, Jin hyung da yanımıza gelip bize katılmıştı. Ama yoongi asla ama asla ne buraya ne bakıyor ne de konuşuyordu yaptığı tek şey yanımızdan geçenlere bakmak tabi ki yine olmazsa olmaz soğuk bakışlarıyla buz prensi beyfendi herkese öyle bakıyor. ben de tabiki ona ters ters bakıyordum bunu taehyung fark etmiş olmalı ki kulağıma eğilip "jimin çocuğu öldürücek gibi bakmayı bıraksan mı? Hm "
Kulağımı bunu fısıldadıktan sonra benden uzaklaşmış bana bakıyordu. Bende başımı sallayıp onu onayladım. Tekrardan yoongi'ye baktığımda çok kısa an göz göze gelmiş ama o bana göz devirip yine aynı yöne bakmaya başladı. Off bu çocuk ciddi mi ? Salak mı ne sanki göz devirecek ne varsa pislik yahu ya bu çocuğa şimdi den gıcık olmuştum.

******
SONUNDA!! Evime gelmiştim bugün çok yorucuydu ilk gün olduğu içinde olabilir ama emin değilim.

Eve gelir gelmez önce ılık bir duş alıp bişeyler atıştırıp yatağıma uzanmıştım."off çok sıkıcı" diye kendi kendime mırıldandım babam bugün önemli bir iş görüşmesi olduğu için yurtdışına gitmişti ne zaman geliceğini bende bilmiyordum. En iyisi bizimkileri çağırmaktı.

    Hoseok hariç gay'ler grubu     
                                                     
                                                          jimin
                                                          Şşş bı        
                                                    baksanıza
Taehyung

Yine ne oldu jimin
                                                                                              
                                                          Jimin                                            
                                           Aaa taetae çok 
                                                      ayıp ben                
                                     Buraya size bişey
                                                     söylemek
                                                         için mi
                                     yazıyorum sanki
                                Öyle napıyonuz diye
                                                       yazdım
Hoseok
Hadi jimin yeme bizi
Ne isteyeceksen çabuk iste
İşim var
Jin hyung
Oturuyom chimm sennn
                                                                
                                                              jimin
           Beni bu grupta anlayan tek kişi 
                                                  Jin hyung
                                          
Taehyung
Yine başladık hadi jimin söyle
Ne söyleyeceksen
                                                        
                                                             jimin
                                Canım sıkıldı buraya
                                                      gelsenize
Jin hyung
Tamam 10 dk ordayım

Taehyung
Bende geliyorum o zaman

Hoseok
Ben gelemem işim var
                                              
                                                           jimin
                                      Ne işin var acaba
                                                         hoseok
Hoseok
Göt devirmek tabikiii
                                                  
                                                         jimin
                                                  Hadi ama  
                                                       hoseok   
                                      Bir daha kıçıma
                                                  vurmana 
                                                          İzin 
                                                      vermem

İntikam: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin